alieke, irritant he die schimmel. hoort wel echt bij zwangerschap. ik heb het ook al gehad. rebbel, mooie foto's hoor! moeilijk kiezen van luna idd. die ene dat ze zit is wel leuk bij een foto van milan die zit. maar op die eerste twee kijkt ze wel weer heel leuk! chantico, als je het hoog hoort, dan kan het volgens een vriendin van mij die ha is niet veel kwaad. ik had ook al even gegoogled. ik hoor haar niet ademhalen, dus bronchitis zal het wel niet zijn. het viel me trouwens op dat een aantal mama's laatst zeiden dat hun kindjes op de little people uitgekeken waren. hier is dat weer helemaal ontdekt! alle paardjes en zebra's naast elkaar zetten. alle poppetjes op de doos en dan allemaal dezelfde kant op kijken. in elke auto een poppetje. auto's van de garageglijbaan omlaag. nieuwe stoeltjes maken zodat er meer poppetjes aan het tafeltje kunnen koffie drinken. denken jullie niet dat jullie kindje het misschien herondekt? het is ten slotte van 1 tot 5. en wij hebben er vroeger ook lang mee gespeeld.
Binna en Lauwie; het wordt gelukkig wat beter. Heb het zalfje van Danique erop gesmeerd en helpt echt. Nu 2x gedaan. Straks voor het naar bed gaan nog een keer. Heb er de vorige keer niets geen last van gehad toen ik zwanger was. Nu had ik al wel een week sosm wat jeuk en pijn, maar sinds vanmorgen was het ineens heftig! Little people; wij hebben smartville van v tech. Zelfde principe natuurlijk en ik denk dat Danique er nu pas echt mee gaat spelen. Ga alles binnenkort dus weer naar beneden halen en wat anders opruimen.
@ Lauwie, Giulia heeft little people nooit leuk gevonden! En de V-tech Smallville boom is ze echt wel op uit gekeken. Ze is meer een rouwdouwer @ Alieke, gelukkig is de jeuk weg, vreselijk he? Ik heb doordat ik zo lang met maandverband loop echt schaafplekjes Even een foto spammen van vanmiddag Bekijk bijlage 90094
Goedemorgen Ooo wat reageerde Giulia superschattig zeg op haar kadootjes! En zo verbaasd om de slingers Hier de 1e 2 foto's Giulia aan het uitpakken: Bekijk bijlage 90118
Hieperde piep hoera Giulia 2 jaar hieper de piep hoera Malou 2 jaar Hieperde piep hoera Fayenna 2 jaar Hieperde piep hoera Jorja 1 jaar (of vieren jullie het vandaag is is ze een ander dg jarig )
Goedemorgen allemaal vanuit een heerlijk zacht mooi donzig hotelbed Van harte gefeliciteerd met de jarigen. Ik hoop dat jullie een leuke dag gaan krijgen zonder stress en met blije 2 jarige kindertjes. Ik heb een onwijs mooie taart gezien en schattige foto's van Giulia! Tis wel ernstig he dat ik tijdens een weekend weg op zw pagina zit haha, maar ik ben al lekker in bad geweest en wacht nu tot de ronkende beer wakker word. @ rebbel, ik vind het erg leuk dat je weer wat vaker meeschrijft, hoeveel weken te vroeg was Luna nou geboren? @ binna veel plezier in Rotjeknor @ lauwie, dat zindelijk worden gaat ineens nergens over. Ze heeft echt weken "nep" geplast,ging op het potje zitten en zei dan: pssss En nu ineens geef ik wel 8 stickers op een dag. Ze is erg schattig want ze kiest de aller allerkleinste stickers uit @ sjorsje, veel plezier met de verjaardag van Jorja
Hoeraaaa voor Giulia, Malou, Fayenna en Jorja! Een héle leuke dag gewenst met alle familie en vrienden!
Jaaaaaaaaa er zijn weer een aantal kinderen jarig!!!!!! Giulia, Malou en Fayenna, gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag. Maak er een super mooi feest van. Jorja, jij ook veel plezier met je verjaardagsfesst vandaag.
Juud, van harte gefeliciteerd met Giulia. Miepie van harte gefeliciteerd met Malou. Shanai van harte gefeliciteerd met Fayenna. Jorja is morgen jarig, maar we vieren het vandaag.
Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes (meisjes roze, jongens blauw) 8 januarie: Joëlle (8.) (Miranda) 20 februari Jasmijn geboren (Duster) 15 maart Stijn 2010 (FF) 31 maart: Dionne (6) (Miranda) 7 april: Jens geboren (miepie28.) 25 april: Yanieck 20010 (JennyS) 15 juni: Sam 2007 (lique80) 27 juni: Milan (Rebbel) 14 juli: Laureen (Miranda) 21 juli: Djayden (Schatje) 22 juli: Olivier (Puck) 22 juli: Anissa (Noura) 25 juli: donique (mik25) 26 juli: Roos (petrabr) 27 juli: Thomas (4) (Marleen) 29 juli: Lianna (3) (Sjorsje) 1 augustus: Malou (miepie28.) 1 augustus: Giulia (Sjudith) 1 augustus: Fayenna (shanai) 2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje) 3 augustus: Ise (Chantico) 3 augustus: Hanne (Arri) 4 augustus: Djim (lique80) 4 augustus; Jamie (4) (QueenBee) 5 augustus: Wesley (Delilah) 9 augustus: Silke (Setteke) 11 augustus Toby ( Vogeltje) 13 augustus Matthijs (Duster) 14 augustus: Britt (QueenBee) 16 augustus: Danique (Aliekeleppink) 17 augustus: Tygo (Chantal) 21 augustus: Mylan (JennyS) 22 augustus: Jasper (Marleen) 22 augustus; Suze (1)(Petrabr) 22 augustus: Ottilie (Lauwie) 25 augustus: Janna (happy1980) 26 augustus: Britt (FF) 30 augustus : Tess (Tesske) 2 september: Yosyp (Sjorsje) 10 september: Silver (Binnabinna) 13 oktober: Tymen (4) (Setteke) 22 december: Luna (1) (Rebbel)
Lieve Miranda. Begrijp ik nou goed uit je hyves dat het vandaag 3 jaar gelden is dat je derde dochter is geboren? Veel sterkte vandaag
juud, gefeliciteerd met giulia! leuke foto's! en dat ze vandaag maar heerlijk mag genieten van de slingers en cadeaus! komt er nog bezoek vandaag? miepie, gefeliciteerd met malou! eet smakelijk van die mooie taart en veel plezier met vieren! shanai, gefeliciteerd met fayenna! hoop dat jullie een heerlijke dag hebben en dat je binnenkort tijd hebt om te komen vertellen hoe het was en hoe het verder met jullie is! sjorsje, veel plezier met het vieren van de verjaardag van jorja! gaan jullie vandaag op stap? wat is het geworden? chantico en arri, als jullie het vandaag ook vieren: veel plezier! miranda, voor jullie vast een moeilijke dag vandaag! dikke knuffel!
Miranda, sterkte vandaag. Lauwie, ik ga morgen met Jorja op stap en ik denk dat het de kinderboerderij gaat worden hier in Etten-Leur.