marleen, wat balen dat jasper net nu ziek is geworden!! hopelijk is hij er morgen niet ziek van! ik zit met een slapende dochter voor de deur van het tweede feestje te wachten. eerste feestje was heel erg leuk! 40-jarig huwelijk van mijn ouders in het archeon. erg leuk en het weer maakte het nog leuker! als ot wakker is verjaardag van haar nichtje, die wordt ook 2! 9 uur voor otje geboren dus. 2jaar geleden wist ik rond dit tijdstip zeker dat ik weeen had en is mijn vriend van zijn werk naar huis gekomen. gek idee dat ik over een paar maanden alweer ga bevallen! fijne dag allemaal!
o ja, happy, (alvast) gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag! lique, fijn dat het werk bij je schoonvader grotendeels klaar is. lijkt me geen leuke klus! we hebben niets meer van vogeltje gehoord he?
Sjorsje, inderdaad: als je klachten niet erger worden is de naam Crohn ook niet van groot belang. Ik duim voor je mee dat het allemaal meevalt. Wanneer heb je dat onderzoek ook al weer? Lauwie, wat een bijzondere dag zo met herinneringen aan twee jaar terug. Fijn dat het feest van je ouders ook zo leuk was. Heel veel sterkte met het overleven van je drukke weekend. Ik heb net drie uur geslapen en kon het blijkbaar goed gebruiken. Gisteren ook al! Morgen heb je weer zo'n druk programma, toch?
Chantico, ik moet nog een afspraak maken. Lekker he dat je zo 's middags nog naar je bed kunt. Lauwie zo druk vandaag met feestjes. Veel plezier nog.
haha al thuis ondertussen? wij gaan zo met vrienden een hapje eten en wat borrelen. opa en oma passen op de kindjes. fijne avond allemaal!
Joehoe Ben kapot Eerst gewerkt daarna naar mijn oma en moeder,ook nog boodschappies gedaan. En nu nog eten :'( Sorry niks bijgelezen!
Even een leuke foto spammen hahaha Giulia had van mijn oma en mijn moeder een treinenset gehad nog voor haar verjaardag Bekijk bijlage 95871
@ juudje, wat heb je toch elke keer te gekke foto's van Giulia en Angelo. Het lijkt wel of jij de fotograaf bent thuis
jenny en happy, hoe was het vandaag? zit bij te komen van het tweede feestje. zo ff aan de slag in huis en met de taart!
Wat een rust hier vandaag! Niet dat ik wat leuks te melden heb... Heerlijke foto's weer, Juud. En nu ik zelf weer meer last van mijn hormonen krijg (ben zó moe!) heb ik ook weer hernieuwd respect voor de hoeveelheid hormonen die jij de afgelopen maanden hebt moeten verwerken, terwijl je gewoon doorwerkt en alles! Lauwie, morgen groot feest voor Ottilie? Komt er veel bezoek?
Zo wij zijn er klaar voor! Slingers en ballonnen hangen, appeltaart gebakken en de cadeau's staan klaar. Vanmiddag de marsepein taart van Bumba opgehaald en die ziet er zo lekker uit haha. Morgenochtend nog even wat tapashapjes maken en dan hoop ik alleen nog op een beetje zon...! Ik denk niet dat ik morgen hier langs kom dus: @ Otje: Alvast een hele fijne 2e verjaardag morgen!!! Hopelijk word je lekker verwend!!! @ Suze: Hieper de piep hoera voor Suze!!! Alweer 1 jaar!!! Hopelijk word ook jij lekker verwend!!!
@MARLEEN: HEEL ERG BEDANKT. EEN KUS EN EEN DIKKE KNUFFEL VAN MATTHIJS!!!!!!' Sorry, maar heb geen tijd om terug te lezen. Morgen vieren Matthijs en ik nog onze verjaardagen voor de familie, dus ik ben druk bezig met voorbereidingen.....
ipv ons geplande avondje uit met vrienden zit ik in de auto op weg naar arnhem. Mijn broer is in het voetbalstadion naar beneden gevallen/geduwd en op een betonnen plaat terecht gekomen. Hij heeft vreselijke rug en nek pijn . Ze zijn bang voor fractuur in rug of nek. Ik hoop zo dat het mee valt!! Duimen julie mee?
Wij zijn er ook klaar voor. Suze alweer 1 !!!! verleden jaar begon ik nu echt te denken dat het ECHT begonnen was (en 4 uur later was ze er) @ marleen, alvast gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben morgen @ lauwie, ook alvast gefeleiciteerd met je meisje. @ Duster, veel plezier morgen. Ik hoop dat deze drukte niet al te vermoeiend voor je is en dat je geniet van de visite @ Tesske, veel succes, wat een heftig verhaal