@lique: door de knietjes tillen en anders bas maar wat meer hoor @juud: ja die trein is leuk @tesske: oh bah wat eng zeg, hoop dat het meevalt maar klinkt niet best Nou meiden mylan heeft genoten, we hadden super weer en hij is vreselijk verwend weet niet alles meer maar zal even uit mijn hoofd opnoemen: electrische politieauto echt lachen gaat 5-10 kom per uur geloof ik electrische quad die gaat wat langzamer maar ook super drumstel bad drumstel + trompet keukengereedschap kleding kassa DVD's piet piraat, bumba en elmo boeken kadobon vliegtuig weet niet meer zal kijken morgen haha maar leuk hoor hij heeft genoten en dat is het belangrijkste
@Carmen jeetje meis wat naar ik ga heel hard duimen Laat je ons wat horen Zo wij zijn op weg naar huis. Weetje op die verjaardag voel ik me gewoon niet 100% thuis. Er zij. 4 mensen die ik ken en de Rest kijkt o jij bent de vrouw van die. En je komt er gewoon niet tussen als buiten staander beetje een dorpje maar dan een ruïne complex waar ze zomers allemaal wonen
Jenny mooie kado's. Juud, leuke site. Had al van alles in m'n mandje zitten toen ik er aan dacht dat ik eigenlijk geen geld had. Heb maar snel de site weggeklikt.
@ Tesske: bah wat vervelend meid, ik duim voor je dat het meevalt met je broertje @ Jenny: zo die Mylan is verwend Leuke verjaardagsfoto's @ Binna: zo de verjaardag weer overleefd @ Lauwie: leuk om even weer terug te denken aan 2 jaar geleden hè Zie je op tegen deze bevalling????? @ Duster: veel plezier morgen
Avond! @Petra, ik zag dat mijn vader op jouw www op Hyves gereageerd had, hihi! Die is op jacht naar foto-opdrachten! Niet dat je straks ineens denkt van 'huh?'.. Dacht zeg het ff! En nu ga ik slapen! Trusten! Xx
haha ik had het al door. hij schreef: lekker in de buurt. Ik denk dat dat nog vies tegenvalt van Delfzijl naar Bergschenhoek