Otje, Jasper en Suze van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van !!!!!!!!!!!!!!!! @tesske: jemig nou vind het nogal wat hoor, gaat wel even duren voordat hij hersteld is pff beterschap
Vandaag is het feest Jasper, Ottilie en Suze zijn jarig !!!!!!!!!!! Veel plezier!!! @Tesske, jemig wat een verhaal. Hoe komt het dat hij viel?? zo zit wederom met een kater op de bank... maar vandaag moeten we niets. Ook wel eens lekker! @Jenny, als het zo makkelijk is, ga ervoor!!! @Lauwie, het is zeker fijn dat we het redelijk snel schoon hadden bij schoonvaders. Leuk is anders ,maar dit is het leven... helaas!!
Mylan nog gefeliciteerd met je verjaardag Jasper gefeliciteerd met je verjaardag Suze gefeliciteerd met je 1ste verjaardag Petra nog gefeliciteerd met je verjaardag en gefeliciteerd met je aankomend huwelijk. Ottilie gefeliciteerd met je verjaardag. @ Tesske heftig zeg voor je broer. @ Rebbel hoop toch dat het meevalt. Zo hier even een k"t moment gehad vrijdagochtend naar de ha gegaan met mijn testen alle 5 en ze waren zeker positief dus zwanger. Meteen gaan bloedprikken en om half 4 bellen ze op hcg van 0,8 dus niet zwanger. Ik gevraagd waarom dan mijn urine testen wel positief zijn ze waren niet van 1 merk. Ze hebben dus echt geen idee, nu gewoon mijn ongi afwachten en anders eind van de week weer testen. Ik snap er niets van kan ik zeggen maar voelde me wel even beroerd en even lekker zitten janken.
@ Jasper, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Fijne dag! @ Ottilie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooi feest van! @ Suze, kleine meisjes worden groot! Hieperdepiep hoera! @ Carmen, wow heftig zeg! Hoop dat alles echt meevalt en hij gauw weer mee naar huis mag! Wat is er nou precies gebeurd? Wij zijn gistermiddag naar mijn ouders op de camping geweest. Heerlijk gebbqt. De kids daar in bed en tot half 1 zitten lachen en gieren met mijn ouders en broertje met vriendin. Vandaag niks bijzonders op de planning. Hopelijk kunnen we buiten nog een beetje genieten van mooi weer....
@Vogeltje, ahhh meisie!! Dat is echt heel vervelend! Maar wat vreemd dat je positief test en ze gewoon zeggen dat het niet zo is. Ik hoop voor je dat ze het mis hebben....Knuffel..... @Setteke, klinkt als een leuke avond. lekker hoor, vandaag rustig aan!!
oh taartenstress! gister heel erg zitten knoeien om de marsepein een mooie kleur te krijgen. snij ik net de taart door is ie niet gaar. vriendlief naar de ah to go om te kijken of ze daar cake hebben dat ik m kan vullen. ben echt aan het knoeien! vanochtend was wel erg leuk! we kwamen zingend haar kamer binnen en toen zei ze 'ottilie is bijna jarig!' en toen wij zeiden dat ze vandaag jarig was, zei ze 'cadeautje!'
vogeltje, wat vervelend! kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent. nu dus nog onzeker. balen hoor!
Hieperdepiep hoeraaa voor Ottilie! Een hele fijne dag gewenst meis! En jij ook gefeliciteerd Lauwie! Hoera hoera hoera, Jasper is jarig! Heel veel plezier gewenst vandaag! Marleen, gefeli met je tweede grote knul! Suze is jarig, hoeraaa! Geniet maar lekker van alle aandacht! Gefeliciteerd Petra! Carmen, jongejonge dat is zeker heel wat. Gelukkig niet nóg erger, maar dit is ook niet niks. Was er iemand bij die kan vertellen wat er precies gebeurd is, of moeten jullie wachten tot je broer misschien nog wat herinnert? Vogeltje, oh wat jammer meis! Maar het is toch bijna onmogelijk dat je niet zwanger bent/was? Is/wordt het een miskraam? Er moet toch een vruchtje zijn (geweest) dat de zwangerschapstesten die streep heeft gegeven... Ik hoop dat het ziekenhuis je nog wel wat beter gaat begeleiden / uitleg geven, want dit is niet echt duidelijk.
Lauwie, mislukte taarten zijn toch vaak het lekkerst?! (oké, ongare taarten misschien niet...) Sterkte ermee!
@vogeltje: ow dat is zeker k*t! en wat raar! hopelijk ben je toch zwanger! @lauwie: oh das mooi balen! hopelijk kun je de taart nog redden! hihi die otje, ze weet wel waar het om draait met haar verjaardag!
Nou ik heb dus vrijdagochtend posi getest met volgens het ziekenhuis een hcg van 0,8 dat is echt onmogelijk dus er heeft volgens hun ook niets gezeten. 5x vals posi dus denk ik dan. Ga er nu vanuit dat ik niet zwanger ben dan wordt ik niet nog een keer teleurgesteld als mijn ongi door komt
@vogeltje: oh meis dat is echt klote zeg, sterkte @lauwie: hé jammer, maar je maakt er vast wel wat moois van ik ga zo eentje voor mijn nicht maken ze is jarig
@ Vogeltje: wat vreemd dat de bloeduitslag heel iets anders aangaf dan je testen. Een test wordt toch niet zomaar positief zou je denken Dikke knuffel voor jou @ Lauwie: oh taartprobleem!!!!! snel proberen op te lossen
Ik heb ook zin in taart door al die jarige kinderen hier op zp!!!!!! Maar wij krijgen vanmiddag beschuit met muisjes. Vrienden van ons hebben afgelopen maandag hun 3e dochtertje gekregen en daar gaan we vanmiddag naar toe. Gezellig.
ik hoorde gister van iemand dat e klachten van milan ook bij vergrote keelamandelen kunnen horen. ik heb dat opgezocht en daar krijg je idd opgezette klieren en verhoging van milan is ook erg vaak verkouden. iemand hier ervaring mee?