gewoon gekocht hoor die taart Kom net aan op mijn werk en heel de stal staat onder water. eerst maar even koffie drinken met de groep en de rest van de dag gaan we water losen @ Alieke, veel succes op je eerste dag @ Shanai, ik heb nog geen tijd gehad maar ga nog wel op je reageren binnenkort. Gezellig als je weer wat vaker mee gaat schrijven
Goedemorgen! Mijn laatste vrije maandag met man en kinderen, vanaf volgende week ga ik stage lopen! Tymen is weer naar de psz. Zal wennen zijn, zijn vriend is er niet meer, die is naar de basisschool. @ Petra, mooie taart! Dat koppie van Suze hihihi.... @ Dames die moeten werken: werkze!
@Setteke, oef geniet lekker vandaag! Geen ronde vandaag? @Rebbel, waarschijnlijk staat je banner stil en moet je een nieuwe maken omdat er een 2 moet staan nu. Dit gaat niet automatisch. @Petra, jemig wat een mooie taart, daar komt je bruidsgebak ook vandaan zeker straks?? @Alieke, werkse weer vandaag. Nieuwe lestijden zag ik, waarom? @Shanai, gezellig als je hier wat meer komt! zo ga maar eens in huis rommelen. Morgen mijn laatste vrije dag, zonder kids. Dan vanaf donderdag weer werken....
@Setteke, haha!! @Jenny, zag gisteren ook weer een prachtige taart, oefening baart kunst!! Dus wie weet ooit! @Miepie, succes vandaag, ben benieuwd met wat voor dieet je thuiskomt! @Juud, zal zo even kijken!
Goedemorgen dames! Ik zit weer op mijn werk en heb geen bal zin... Moet echt ff inkomen zeg, bleh! Hoe is het hier?
@Delilah, succes, ik zal inderdaad ook wel weer moeten wennen van de week! Jemig je bent alweer bijna 9 weken. Morgen op gesprek!!! Leuk hoor. Oh, mijn moeder is vandaag jarig en ik had online iets besteld donderdagavond. Nu komt hij net aan de deur om het te bezorgen, gelukkig!! Kan ik gewoon met het kado heen.
Goedemorgen, Wat zijn de jarigen verwend zeg, wat een lekkere taarten en leuke foto's! @ Rebbel: Ik duim mee! @ Alieke: Gaan ze dat landelijk invoeren andere lestijden? @ Petra: Balen dat de stal onder water staat, succes ermee. Heb je het de clienten al verteld dat er een feest aan zit te komen? @ Miepie: Succes bij de dietiste. @ Judith: sorry geen ervaring mee... @ Shanai: Fijn dat je weer komt kletsen! Ik ben vandaag onverwachts vrij maar ga op mijn neefje passen. Morgen gaat Olivier voor het eerst naar de PSZ! Ben zo benieuwd hoe hij het vindt! Fijne dag!
@ Delilah: Succes vandaag! En succes morgen met de eerste echo, spannend! @ Lique: Gefeliciteerd! Fijn dat et nog op tijd binnen is!
@lique: heb jij ff mazzel... nou zo'n dubbele durf ik nog niet en moet zeggen er komt voorlopig nog geen gelegenheid dus hoef het ook nog niet te proberen
@ Lique, altijd fijn om niet met lege handen aan te komen Mijn oma wordt morgen 80, moet morgen maar eens een grote bos bloemen kopen voor d'r. Ja bah, werken ach ja... Ff wennen! Morgen de echo ja, ben zo benieuwd! Hopelijk is alles goed!
@Delilah, spannend hoor!! Je hebt het nog druk morgen! @jenny, ja als er geen gelegenheid is, dan zou ik er ook niet aan beginnen! @Puck, spannend voor Olivier morgen!!
@ Lique, wat een geluk hihi @ puck, wat spannend morgen zeg @ Delilah, leuk een echo en ook altijd onwijs spannend!
Leuk dat de verjaardagsfeestjes zo geslaagd zijn! Puck, spannend voor Olivier morgen! Hoe vind jij het?