Bronchitis is een aandoening aan de lagere luchtwegen, verkoudheid bijv. Van de hogere. Het zit dus idd dieper bij bronchitis. Je bent dan benauwd en 'vol' op de borst. Ik heb het zelf gehad, en was spookbenauwd. Groene slijmkloddets ophoesten past daar bij, maar hoeft niet persee. Je zit dus goed met jouw redenatie!
lieve giulia, malou en fayenna, gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! veel plezier vandaag! lieve jorja, jij ook een hele fijne dag vandaag! @miranda: voor jou een dikke knuffel meid, zal vast moeilijk zijn! @petra: hebben jullie het leuk? Luna is met 34 weken en 6 dagen geboren! ze is 5 dagen langer blijven zitten dan Milan. @setteke: Luna hoest nu al 8 dagen, het is vooral als ze net wakker is en na de fles. ze slaapt wel rustig, heeft geen koorts en is vrolijk. heb ook het idee dat het wel los zit, zo klinkt het wel. is het nodig om naar de ha te gaan denk jij? ik heb zelf het gevoel van niet, maar twijfel omdat ik het wel lang vind duren. wij zitten in de auto, gaan op visite. is 2,5 uur rijden! liefs rebbel
@ Alieke: bah vervelend die schimmels Wel fijn dat de zalf helpt @ Juud: leuke foto's van Giulia @ Miepie: wat een mooie taart, is vast lekker!!! @ Rebbel: prachtige foto's van je kinderen Zo 2,5 rijden om op visite te gaan is niet niks @ Delilah: wat een vreselijk naar nieuws over je moeder, stertke @ Petra: erg hoor om tijdens je weekendje nog bij zp komt kijken @ tractaties: wat een leuke ideeen hebben jullie allemaal
Goedemorgen!!! Hierperdepiep HOERA voor Giulia, Fayenne en Malou!!! Een hele leuke dag voor deze jarige meiden en hun familie! Jorja, een leuke verjaardag vandaag! Miranda, alweer 3 jaar voor jou en je gezinnetje dat Lindy* bij jullie weg is. Heel veel sterkte ook weer vandaag. Gaan jullie nog wat speciaals doen? Petra; veel plezier nog met het weekendje weg! Juud; leuke foto's zeg van Giulia! Wij gaan straks lekker met Danique een eindje op haar motor rijden. Even naar de hertjes. Ze heeft zo'n motor op accu gekregen van mijn oom en tante donderdag en ze heeft er echt heel veel lol aan. Soms is het nog wegspringen anders lig je eronder, maar ze vindt het oh zo leuk!
@miranda: ja we gaan naar mijn schoonzus. ze woont er al even en zijn er nog steeds niet geweest, dus werd echt tijd. ze woont aan zee dus dat is wel lekker! volgende week is ze op vakantie en dan gaan wij een week daar naar toe. heerijk! ales bij de hand en aan zee, nou hopen dat het zonnetje dan ook mee wil werken! @ alieke: klinkt leuk! is dat er voor die leftijd? zou milan ook geweldig vinden denk ik! veel plezier!
Rebbel, ze kan prima bij het gaspedaal en snapt het ook prima, een leeftijd staat er niet echt bij. Maar zal bij de 1 natuurlijk anders wezen dan bij de ander. Hij is echt wel gaaf. Zal vandaag wel even fotootjes maken, en showen vanavond
Malou,Giulia en Fayenna Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! maak er een super dag van met veel cadeautjes!!
goeiemorgen! Hier erg weinig nieuws gaat allemaal prima hier! Brad is lekker aan het babbelen en draaien en super vrolijk! En Djay is super lief voor zijn broertje en heel bijdehandhij kent tegenwoordig ook het woord : koekebakker! zit ie de hele tijd mensen aan te wijzen en te zeggen: heeey koekebakker! Wat djay nu ook heeft geleerd is : heey mama doe je ogen eens dicht(moet ik mijn ogen dicht doen) zegt ie: donker he Erg bijdehand dus! Maar jah wel super leuk en geniet echt van mijn gezin! Ben super trots op mijn gezin en iedereen mag dat weten Voor de rest gaat het met mezelf ook lekker! ben al aardig afgevallen zoals jullie weten en het is ook echt een verschil om te zien! ben er super blij mee maar er mag natuurlijk nog meer af ik zal zo eens kijken of ik foto kan vinden van na mijn bevalling en nu dat ik afgevallen ben.. kusjes!!
Malou,Giulia en Fayenna: Van Harte Gefeliciteerd met jullie 2de verjaardag. Maak er een mooie dag van. Papa's, mama's en de rest van de familie natuurlijk ook van harte Jorja; Alvast van Harte gefeliciteerd. Al weer bijna 1 jaar. Laat je vandaag maar lekker verwennen. En morgen veel plezier bij de kinderboerderij Miranda; Heel veel sterkte vandaag
@Aleke; Klinkt leuk z'n motor. Ben benieuwd naar de foto's. Misschien een ideetje voor Matthijs zijn verjaardag @Rebbel; Wat een mooie kindjes heb je toch @Schatje; Wauw, wat een verschil Ik heb geslapen van 23.00uur tot 9u45 Ben vanaf 5u30 wel regelmatig wakker geweest (biologische wekker ), maar het was toch heerlijk. Ik ga zo op mijn gemak de was eens ophangen en daarna lekker in bad liggen
Hoera! Giulia, Malou en Fayenna zijn 2 jaar! Een hele fijne dag met leuke cadeautjes gewenst! Miranda: Veel sterkte vandaag! *Knuffel* Wij hebben net het poesje opgehaald, zo schattig! We hebben haar de naam Bella gegeven... Foto's volgen nog. Fijne dag vandaag!
duster, lekker hoor! geniet er nog maar even van! puck, leuk dat het poesje er is en leuke naam! ben benieuwd naar de foto's!