Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, werkt de tommytippee niet?

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @binna: jaaaa!! gefeliciteerd meid! ik zag het en dacht ook al, ziet niemand het nou terwijl ik aan het bijlezen was! :D

ze heeft geen tijd gezegd dus ik hoop vanmiddag de uitslag te hebben, maar ik ga er maar niet vanuit..

@zindelijkheidstraining: hier hebben we het ook even los gelaten. hij wil echt niet meer op t potje of wc, en toen hij in zn onderbroek liep, liet hij alles lopen en het boeide hem totaal niet!! haha! toch nog niet aan toe denk ik dan.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke haha. Ja wist toen nog van Niks Al vermoede ik het wel.
    Ach dacht dat hè deze week al moest waneer lees Jij sms eens

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O krijg net sms terug

@ rebbel je zag het zelf ook
    Niet meteen boven uw eerst berichtje stond het al

@arri nzij jullie ook
    Bezig wist ik niet. Ik vondt het ook erg moeijk om tegen huid te verteldn

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nu net......;):)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Arri, ben het met jou eens, knuffel voor Juud! Maar ook voor jou, jullie wachten ook al best een tijdje!

@ Zindelijkheidstraining; daar doen we nog niet aan. Met mooi wier liep Wes wel zonder luier maar hij plaste overal van zich af, maakte hem niks uit dus dan heeft het weinig zin haha...

@ Chantal, klinkt als een lekker druk ochtendje!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sil had dit weekend ook een terugval met zindelijkheid. zaterdag verschillende keren in de broek geplast en gisteren zelfs gepoept. Bleeeeeeehh!! Vandaag gaat het weer goed gelukkig!

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik kwam even snel kijken of er al nieuws was van Rebbel, maar helaas nog even afwachten. Een dikke knuffel!

Maar ik zie wel ander belangrijk nieuws: BINNA VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder geen tijd om te reageren, want ik duik zo ook lekker mijn bed in. Vanavond gaan we naar een pilot vd opnames van de madiwoedovrijdagshow. Ik heb er veel zin in, maar het duurt tot 23.00uur en het is helemaal in Almere........

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @delilah: op zijn vroegst geloof ik bij 17 a18 weken

@binna: nogmaals gefeliciteerd meis, helemaal leuk en het word een jochie haha

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Binna & A man apart: Gefeliciteerd met de zwangerschap!!! Een brusje voor Silver, wat ontzettend gaaf!!!

Jasper voelde zich de momenten dat hij gisteren wakker was wel echt jarig, want hij werd helemaal enthousiast met uitpakken en ging dan ook eventjes spelen. Hij heeft alleen de echte drukte gemist, maar dat is niet zo erg!

@ Rebbel: Ik ben benieuwd naar de uitslag!

@ Vogeltje: Wat raar. Gaan ze nu een echo maken ofzo? Of moet je nu je menstruatie afwachten?

@ Chantal: Ach, Tygo voorlopig nog lekker een luier om hoor! En wat een figuur zeg haha, klim en klauteraar!

@ Lauwie & Petra: De dames zijn ook lekker verwend zag ik! En mooie taarten, alleen een beetje jammer van die van jullie Lauwie, balen!

@ Delilah: Volgens mij varieert het van 16 tot 18 weken. Ik denk dat je het beste bij jou in de buurt kunt informeren vanaf wanneer ze het doen.

Verder ben ik het alweer kwijt, sorry!

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @binna: ow haha! ook niet opgelet dus! ;)

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb het zelf niet laten doen, maar heb er wel voor gekeken. De meeste bureau's doen het pas vanaf 18 weken, maar er zijn er ook die het met de 16 weken doen. Schatje en Rebbel hebben het beide wel laten doen. Wil je dit ivm je moeder of gewoon uit nieuwsgierigheid?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, fijn dat hij toch heeft genoten van zijn verjaardag! De echte drukte missen is misschien alleen maar beter. Wesley was op zijn verjaardag echt een draak op een gegeven moment haha...

@ Duster, ik zal het wel eens vragen morgen bij de vk. Hun doen zelf ook echo's. Wie weet. Het is idd voor mijn moeder, wij willen het zelf niet weten...

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, joehoe!!!! gefeliciteerd!! Zit te kijken naar je banner en denk echt, huh, haha!! Leuk hoor. wanneer ben je uitgerekend? Het wordt een drukke bedoening hier in april/mei!! Moeten maar weer eens een lijstje voor aan gaan maken ;)
    we hadden een tomtom gekocht voor mijn moeder, online, dus was kielekiele, haha!!

@Delilah, ik heb wel eens gehoord vanaf een week of 16, maarja moet je maar net treffen...

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique 30 april ben i uitgerekend

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, haha!! Echt nog allemaal in april, leuk hoor!!!

17. Nou het boefje ligt al een tijdje heerlijk te slapen, ik heb er 2 uurtjes werk op zitten en ben er wel weer even klaar mee!

Wat is het BUTT weer zeg!!!

Om depri van te worden....

Ik ga effe bankhangen...

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, dankje! Ik zal het morgen wel eens vragen aan de vk. We zullen wel zien. Oh TomTom, ideaal!

Ohhhhh, bleh! Geen zin!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wat een klote weer idd :( niks aan!

Deel Deze Pagina