Er zijn idd heel veel dingen waarvan ik achteraf denk dat had ik beter na moeten vragen of dat had ik nog wel willen weten. Maar op het moment zelf staat je hoofd daar eigenlijk helemaal niet naar, tenminste bij mij niet. Het is verschrikkelijk om je ouders zo achteruit te zien gaan en het enige wat ik nog wilde is dat het snel voorbij zou gaan. Dat ze van die ellende verlost zouden zijn.
Ik heb het "geluk" dat ik in de buurt woon en dus veel voor haar kan betekenen. Ik probeer zoveel mogelijk bij haar te zijn en haar te verzorgen. Het lijkt me vreselijk als je achteraf blijft zitten met "had ik maar of kon ik maar" Als mijn moeder een goede dag heeft dan hoop ik dat ze nog maanden bij ons is maar als ze een slechte dag heeft dan denk ik het tegenover gestelde. Het is gewoon lastig en je kunt heel weinig doen! @ Petra, kun je al bellen?
En nu ga ik naar huis! Me snel even douchen en dan hopelijk naar een kloppend hartje kijken! Ik laat straks wel weten hoe de echo is gegaan!
er stond al een optie voor die dag dus die gaan gebeld worden of dat nog doorgaat en dan word ik terug gebeld
o ja hoor 6 mei dacht eerst 22 april, maar dan is het goede vrijdag en moeten gelovigen vasten, lijkt me niet handig
@ Petra: wow,al een kilo eraf! Nu heb je wel een goede stok achter de deur om door te gaan natuurlijk. Hopelijk kun je gewoon op de gewenste datum trouwen. Tot wanneer hebben die mensen een optie?
7.00 kwam de visagiste en kapster 9.30 kwam manlief mij ophalen 10.00 naar het strand/bos voor foto's met de fotograaf 12.00 lunchen met de daggasten 13.00 gemeentehuis voor huwelijk 14.30 kerk voor inzegening 16.00 receptie 18.00 eten met daggasten 20.00-01.00 feest! 01.30-03.00 geld uitpakken hahahahahahhahha
6 mei is een goede datum. Ik ben nl. op 3 mei jarig en dan is het standaard k..weer, en een paar dagen later prachtig.
die andere mensen hebben de optie afgezegt hiephoi hiephoi Wij hebben nu dus een optie genomen! net de gemeente gebeld en die gaan kijken of ze wel open zijn de dag na bevrijdingsdag (dat zal toch wel????????????) Andy was net thuis met lunchen en we hebben binnen 5 minuten de dagindeling gemaakt dus hierbij het eerste probeersel s' morgends kapper/visagie ed 12.30 uur gasten verzamelen bij ons thuis met paard en wagen naar locatie 13.00 uur lunchbuffet 14.30 uur trouwen 15.30 uur borrelen in de rondvaartboot 17.30 uur eten 19.30 naar feestlocatie vanaf 20 uur feesten
@ petra: wat ontzettend spannend, zit stiekem mee te genieten... Wij zijn zondag gaan fietsen naar een locatie waar je kunt trouwen om te kijken. Zijn hier 2 locaties die ik wel leuk vindt. We praten er ook wel al over, maar ik zeg steeds tegen René: ja, maar ja, ik vind dat we pas echt een gastenlijst kunnen maken of informatie kunnen opvragen als je me ten huwelijk hebt gevraagd! Hahahahaha, hij lacht dan ook, dus we zullen zien of het er nog een keer van gaat komen...... Maar vind het heel leuk om nu je berichtjes te lezen en mee te genieten
Als ik mensen verveel met mijn -ik-ga-trouwen verhalen, vertel het gerust hoor. Het kan misschien best irritant zijn @ chantal. Ooooh ik snap helemaal wat je bedoeld. Andy vroeg het afgelopen jaar vaak dingen als: wie neem jij als getuige als we gaan trouwen? Waar zou je het feest willen geven als we trouwen. op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik geen antwoord meer geef totdat hij mij gevraagd zou hebben. Ik hoopte het namelijk al met sinterklaas, kerst, oud & nieuw, valetijnsdag, moederdag en nu was ik jarig en vond ik het wel tijd worden en ja hoor gelukkig heeft hij het gedaan.