@petra klinkt als een leuke dag. alleen staat er geen foto moment tussen @chantal oeee mischien nog een trouwerij spannend
Petra, klinkt goed hoor. En het zou best kunnen dat het gemeentehuis dan dicht is. Maar ik dacht gezien te hebben dat die feestlocatie ook gebruikt kon worden om te trouwen? Dan heb je alleen een beschikbare babs nodig.
o ja, het foto gebeuren is dan smorgens om een uur of 10.30. @ Mik, jij had toen een hele mooie trouwfoto, mag ik die nog eens zien?
Nou Olivier is voor het eerst naar de PSZ geweest en hij vond het super! Hij ging gelijk spelen toen we binnenkwamen en toen ik wegging kon hij nog net " doei" zeggen, de kus moest ik komen halen haha... Hij ligt nu te zingen in bed, kan niet slapen van de indrukken denk ik... @ Delilah: Wat erg dat de zus van je moeder zich zo opstelt, kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt! @ Judith: Ik zou het ook zo niet weten wat te doen tegen het doorlekken, nog een maat groter of van die speciale luiers voor kindjes die nog in bed plassen (als ze die zou passen?) @ Petra: Heerlijk dat gezwijmel over de trouwdag, daar verveel je mij niet mee hoor! Wij hadden bijna dezelfde indeling als Miranda. Jullie indeling ziet er ook al goed uit. Over feesten en partijen « Kasteel Engelenburg hier zijn wij getrouwd. We zijn daar de hele dag geweest, trouwen, high tea, dineren, feest en overnachting, was super! Succes met de voorbereidingen, het is zo leuk!
pffff.... gelukkig! het bloed was helemaal goed! de klachten zouden van zijn amandelen kunnen komen of gewoon bij hem horen, hij heeft ook een wat hogere basistemp. ben zo opgelucht!! ga weer verder werken! thanks voor het meeleven van iedereen.
aan zoiets maar dan met rood zat ik te denken http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=160469744314
@ binna: nou ik moet nog zien wanneer hij me vraagt, heb haast het idee dat ik het maar moet doen... Maar wil dan eerst nog goed sparen, zodat we kunnen trouwen zoals ik dat wil, dus wil zeker nog wel een jaar of 2 sparen. @ puck; wat leuk zeg, fijn toch dat je hem zo kan achterlaten daar, ga je met een gerust hart weg! Leuk zingen in bed.... Hihihihi... Tygo heeft gister een tv op de kamer gekregen, vanochtend wilde hij dus niet uit bed en 'go' kijken, dus heb Diego erop gezet en hij heeft even gekeken en is daarna gewoon op zijn kamer gaan spelen, zo leuk, hij heeft wel een uur gespeeld! Mama en papa kunnen gaan uitslapen 's weekends En vanochtend bij de kinderboerderij liep er een 'pik' een kip dus, hahaha, moest zo lachen!
Rebbel wat fijn dat het goed was. Petra, krijg 'm niet geopend. Chantal dat lijkt me ook heerlijk om wat langer te kunnen blijven slapen.
@ jenny:ja echt waar.... Kan nooit wat doen boven omdat meneer altijd naar beneden wil, spelen, maar als ik langer dan 10 min. boven blijf komt ie naar boven om te kijken wat ik aan het doen ben of zit me te roepen, dus kan nooit met hem, de bovenverdieping bijv. opruimen, stofzuigen, douchen of wat dan maar ook, dus hoopte hiermee een oplossing te hebben gevonden en volgens mij is dat gelukt!
als ik iets boven ga doen neem ik de meiden altijd mee, gaat gelukkig ook prima, maar ik kan me voorstellen dat als hij dat echt niet wil dat het lastig is
@Petra, wauw, ik vind deze ook al super!! Maar je wilt hem in het rood begrijp ik? Klinkt als een goede indeling, haha!! En wat heerlijk dat jullie datum nu kan! En inderdaad je kan altijd kijken of er iemand is die jullie op locatie wil trouwen. @Vogeltje, wauw wat mooi. @Rebbel, wat heerlijk meid, dat het goed was! @Chantal, ohhh een tv. Ik denk dat ik mijn kids dan nooit meer zie, haha!! @Puck, wat heerlijk dat het hem zo makkelijk af ging! @Delilah, hoe was het?? Zo net een uur gelopen, moet nu echt weer in de afvalmodus. Is natuurlijk altijd lastig na de vakantie, maar komt goed! Heerlijk dagje zo. Beetje actief lopen, boek uitgelezen, boodschappen in huis. Bedjes van de kids gewassen. Nu nog even bankhangen met de reclameboekjes hmmm.