Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihihi, legde ineens de link, met jou als paardenmeisje. :D

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; bij onze vk is het standaard, rond de 9 weken een echo.
    Bij Danique had ik ook echo met 9 weken 2 dagen en nu dus ook!

Oh ja Rebbel; jou vergeten, terwijl het juist zulk super nieuws was! Geweldig dat er niets gevonden is in het bloed van Mylan.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hahahaha
    Ik keek er 'vroeger' al naar en bedacht me toen dat ik een meisje, als ik die ooit mocht krijgen, de naam Tess zou krijgen.
    En zo gezegd zo gedaan :D

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ik ben gewoon geen ochtendmens en zie al tegen half 9 op. nu halen we 9u al nauwelijks. helpt ook niet dat otje op mama lijkt ;). en ik denk wel eens over straks als ot naar school gaat een dag minder uur werken, zodat ik haar uit school kan halen. maar als ik daar om 14.15 zou moeten staan is dat bijna een halve dag vrij nemen. maar goed, het is maar mijn idee erbij, heb er natuurlijk helemaal geen ervaring mee. en als het voor jullie en de kindjes en de ouders werkt... iedereen blij toch?

binna, wanneer krijg jij dan een echo? ik had m ook met 9w3d, ze wilden eigenlijk liever 10w maar dan was ik net op vakantie.

carmen, wat sneu dat ze nu toch weer ziek is. kan me voorstellen dat het extra vervelend is omdat ze al ab krijgt.
    en ik ben het wel met je eens dat ieder zijn verdriet op zijn eigen manier verwerkt, maar ik vind dat je ook wel rekening kunt houden met de gevoelens van degene die ziek is, die heeft het tenslotte het zwaarst. en afstand nemen (omdat jij het zwaar vindt om te zien, dat zou iemand die ziek is ook wel willen!

juud, ot drinkt ook 's avonds zo veel. ik ben allang blij want overdag drinkt ze niet zo veel. vanavond heeft ze bijvoorbeeld nog 350ml melk op. we hebben ook even doorgelekte luiers gehad. hier hielp: etos luiers, een maat groter en de plakkers onder de rand waar ze moeten (ot slaapt op haar buik en de voorkant van de luier kon het niet aan, door m iets hoger te doen lekt ze niet meer door).
    maar dat zijn misschien redelijk voor de hand liggende oplossingen dus die heb je vast al geprobeerd. etos luiers zijn nu trouwens in de aanbieding.

hoe is het met zieke jasper en lianna?

rebbel, dat wist ik niet. het kan ook niet veel kwaad als je het nog even aankijkt toch? gaat milan eigenlijk naar het kdv? mag dat als ie zo'n temperatuur heeft?

petra, ik ben ook bij 2 bruiloften geweest die 's avonds waren. dat was trouwen in de feestzaal en het feest meteen erna. het diner was dan vooraf met de daggasten.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Rebbel bij Tess gingen de amandelen er zo uit en ze is er best van opgeknapt.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, jemig wat vervelend nou. Hopelijk knapt ze snel weer op! Leuk dat Tess ook vernoemd is. Sam is vernoemt naar de dame uit westenwind, haha!!

@binna, was het De vriendin die op visite kwam, haha! Of nog een ander. Wanneer wil je het de rest vertellen?

@Alieke, oh ook bijna de echo, spannend!

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Binna, zwanger! Gefeliciteerd!!!

Rebbel, gelukkig dat de uitslag goed was! Oh wat een opluchting! Ben benieuwd of het z'n amandelen dan zijn (of is dat al geconstateerd?) en wat dan het advies is om te doen.

Delilah, oh wat een zware tijden zo. Alleen al emotioneel natuurlijk, maar ook gewoon doordat je er zo druk mee bent. Wel fijn dat het slapen beter gaat. Sterkte meis… Oh, en gefeliciteerd met de goede echo (wel raar hoor, die twee uitersten van het leven...)

Juud, ’t klinkt heel suf maar ik heb de tip gelezen om een dunne Tena Lady in de luier te doen tegen doorlekken.

Petra, ik geniet lekker mee van je ik-ga-trouwen-verhalen! Zijn de afstanden tussen de locaties klein? Anders heb je misschien te weinig tijd voor dingen (lunch, diner). Beter teveel tijd om even uit te puffen en je op te peppen voor het volgende onderdeel dan haast hebben! En ik zou wel een keer jurken gaan passen in zo’n winkel, gewoon om eens te zien hoe dingen staan en waar je je fijn in voelt. Iets kan op een plaatje wel heel mooi zijn, maar helemaal niet lekker zitten of bij jou passen…

Chantal, een tv op de kamer bij Tygo :$ Hij is denk ik wel de eerste aug.2008-peuter die dat voor elkaar heeft gekregen :D

Beterschap voor de zieke kindjes!

Ise is vandaag wezen wennen bij de peutergroep. Ze had het er ook super gehad (zou er twee uurtjes zijn, maar is bijna de hele dag gebleven) en ligt nu nog te kletsen in bed. En opeens zei ze vanavond ook heel nadrukkelijk ‘alsjeblieft mama!’ (zo van 'kijk eens hoe goed ik weet hoe het hoort'), dus ze heeft er nu al iets geleerd :)

Ik heb trouwens een echo gehad bij 7 weken 1 dag (omdat ik echt niet wist of ik toen 6 weken of al 10 weken was ;)), en krijg er met 12 weken 2 dagen nog één :) Fijn om al een kloppend hartje gezien te hebben, maar verder was er nog niet veel zichtbaar. Bij Ise hebben we met 12 weken 4 dagen een echo gehad en dan is eenn kindje echt al helemaal herkenbaar en 'zwaaide' ze enzo, oh wat was dat genieten! :)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique een ander vriedin of eigelijk een colega

@lauwie en alieke bij ons pas met 12 weken. maar die vriendin die ook zwanger is heeft er 1 met 8 weken gehad en 1 met 12 weken. en gewoon omdat het vergoed werdt zei ze. (en dat wil ik dan ook)

@teske ahh arme tess. ahh zo grapig. ik had die naam tess ook in me hoofd en ook door maclouds dochter keken wij ook altijd

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, wat leuk dat ise het zo naar haar zin had bij de peuters. Otje heeft het er ook super naar haar zin. Sinds ze naar de peuters gaat, zegt ze eigenlijk niet meer dat ze niet wil en zwaait ze ons vrolijk uit. Blijkbaar zijn ze er dan toch aan toe he?

Chantal, wat grappig dat Tygo pik zegt! Ottilie zei het ook en nog een kindje volgens mij. Ik dacht Silver?

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico, jij ook al een mooie echo! Fijn he?
    En ik "leen" morgen even een Tena van min werk :p

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wel netjes verzadigd weer terug brengen he ;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Uiteraard :D

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Chantico, ik ga graag eens jurken passen en kijken met mn moeder en schoonmoeder in een " echte" bruidszaak. Al is het alleen maar om te kijken wat voor type jurk me staat. Wat fijn dat ise het leuk heeft gehad. Tis toch best een grote stap.
    Roos zegt trouwens Tip tegen een kip. Alle woorden met een k spreekt ze met de t uit dus
    kukelekuu word tuteletuu :)

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Rebbel: super dat de uitslag goed was

@ Delilah: gefeliciteerd met je goede echo

@ Petra: gewoon lekker jurken gaan passen joh
    Miischien kom je er dan wel achter dat iets heel anders bij je past.
    Planning ziet er al goed uit hoor.

@ Alieke: oh ook bijna de echo, spannend hoor

@ Tesske: ach die arme Tess ook weer ziek, beterschap

@ Kdv: als ik jullie verhalen over het kdv lees vind ik het soms best jamer dat wij dat hier in de buurt niet hebben
    Klinkt (meestal) heel gezellig

Ik heb hier vanavond een playback show gehad, zelf Laureen deed mee.
    Ze had ook een microfoon en zong mee op het liedje van Jaap (van Xfactor).
    We waren helemaal vertederd door ons kleine moppie. ahhhhhhhhh

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Miranda, wat kun je soms genieten van je dochter(s) hè?! Hoe doen jullie het met Laureen dan ook al weer met opvang? Misschien kan ze straks naar een psz?

Lauwie, fijn dat Otje nu niet meer zegt dat ze niet naar de opvang wil!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miranda, wat leuk een play back show en wat leuk dat laureen er dan ook al helemaal bij hoort en mee kan doen!

petra, ja dat zat ik ook te denken dat roos tip zegt en dus niet alle kindjes pik. hoe krijg je dat toch voor elkaar, dat jouw dochter zo'n keurige variant zegt :D

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Laureen zegt gewoon KIP. :D

18. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delilah wat fijn een goede echo en natuurlijk leuk dat je over 2 weken weer mag.

@ Rebbel goed om te horen dat alles in orde is met Mylan.

@ Petra mij verveel je er zeker niet mee met je trouwverhalen ik geniet gewoon van de voorpret.

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja soms is het echt genieten hoor.;)
    Op maandag passen mijn ouders op (hier in huis), op woensdag gaan de meiden naar gastouder en op vrijdag naar Gerard's ouders (wonen allemaal hier in het dorp).
    Hier in het dorp is geen bso en geen kdv maar wel een psz en daar gaat Laureen ook wel naar toe in januari.
    Vandaar opa's oma's en oppas, zo regelt iedereen in het dorp zich hier. hahaha

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver zegt vaak Kip Maar soms nog Pik

Deel Deze Pagina