@Tesske; Beterschap voor Tess. Hoe gaat het met je broer? @Alieke@Sjudith; Werk ze! @Rebbel; Lekker, zo'n langslaper @Jenny; Bah, wat vroeg. Heb je wel een gezellige avond gehad? Dirk moet vandaag weer beginnen met werken :x Ik vind het een beetje jammer van zijn vakantie, want ik ben niet de gezelligste persoon geweest Ik had ook wel gehoopt me nu al een stuk beter te voelen, maar helaas.
kan nou niemand me helpen met mijn banner?? ja hij lag lekker te kletsen toen ik ging kijken maar om 8.15 was het nog stil. maar hij is ook wel eens vroeger wakker hoor. JANNA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!! FIJNE DAG VANDAAG!
Goedemorgen!!! Het was 22.30 uur voor Tymen sliep en ik dacht misschien slaapt hij uit, maar nee hoor, half 8 was meneer er weer.... Raar kind! @ Janna, hieperdepiep hoera, vandaag echt jarig! Gefeliciteerd meisje! Vandaag ook nog lekker vrij.... @ Carmen, ocharme Tess, zo benauwd vannacht?
rebbel: sorry maar heb van een ander en banner dus kan je niet helpen Janna van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja vandaag is Janna echt jarig. Het voelt alleen niet zo haha. We hebben het natuurlijk zaterdag al gevierd. Vandaag gaan we naar het land van Jan Klaassen. Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Moggel, heb nog niet veel bijgelezen... Ben op m'n werk en onderstussen heeft m'n moeder stroomstoring = paniek! Want dat zuurstof apparaat werkte niet meer. Gelukkig is de storing nu voorbij... Maar man, wat een geregel is het allemaal. Gelukkig was m'n broer van z'n werk naar huis gegaan... Zo, nu moet ik even bijkomen.
Jeeee toen ik net de echo praktijk belde kwam ze er zelf mee Voor een echo met 9 weken krijg dus nu 30 sep een echo met 9,5 week. Zal hem straks op de lijst zetten. Ben best wel blij mee. Vindt het toch altijd spannend je hebt nu niet echt een bevestinging. Alleen de test en soms Me (.)(.).
@ binna, spannend he! Vond het gister ook zo bijzonder weer. Bij Wesley kreeg ik pas met 10/11 weken de echo en nu ook eerder. Alleen dan heb je wel een heel ander beeld, zag er gister nog niet goed een kindje in, de vorige keer wel.
Oeh delilah wat schrikken van die stroomstoring bij je moeder! Binna fijn dat je dan al een echo kunt laten maken. Setteke, is tymen nu ook niet moe dan? En fijne vrije dag Duster, wat jammer dat de vakantie niet zo gezellig verlopen is maar Dirk weet de reden toch dus hij zal het wel begrijpen? Mijn broer heeft nog flink last van zijn hoofd en was gisteren erg emotioneel. Hij had tegen ons gezegd dat hij niets had gezien/wist van de tijd dat hij out was geweest maar nu blijkt dat hij de hele tijd iets wits heeft gezien. Gister is hij plaatjes van ambulance's en verhalen gaan op zoeken op internet (om te zien of anderen dat bekend voor kwam) en nu blijkt dat hij waarschijnlijk een bijna dood ervaring had. Dat zorgde ervoor dat hij even heel emotioneel was. Zijn oog zit gelukkig wel weer iets open en verder is hij nog steeds bont en blauw. Lief dat je er naar vraagt. Tess ligt heerlijk met een dekentje op de bank en een beker thee met melk tv te kijken. Het arme kind voelt zich weer erg beroerd en de koorts daalt totaal niet ondanks de zetpillen. Mijn moeder vind dat ik de dokter moet bellen maar ik wil zelf nog even afwachten en niet direct bellen.
Zo, ik heb even terug gelezen. @ Binna, ik had de echo nu omdat dat staandaard is bij deze vk praktijk. Tussen de 8e en 9e week een echo en daarna de intake. Ze doen ook zelf de echos dus misschien daarom zo vroeg, kunnen er altijd nog makkelijk 1 doen? Ik weet het anders ook niet. Vond het ook wel vroeg maar ook wel leuk @ Alieke, jij dus volgende week, spannend hoor! @ Tesske, je hebt helemaal gelijk dat iedereen anders met verdriet om gaat maar ik vind ECHT dat je het niet kan maken om weg te blijven omdat je het moeilijk vindt wat dat vindt iedereen. Dan kun je nog beter komen en iedere keer helmaal instorten omdat je zo verdrietig bent dan wegblijven. Maar goed, iedereen een eigen mening inderdaad! Hoe is het met Tess nu? Oh ik lees het net. Misschien toch maar gewoon bellen meis, geeft toch niet! @ Sjorsje, beterschap! @ Chanico, inderdaad heel gek die 2 uiterste. Fijn dat Ise al wat heeft geleerd op de peutergroep leuk hoor! Ik vond de echo nu ook anders als toen bij Wesley, toen ik al verder was. Nu zie je een vlek waar de vk wel van alles uit haalt maar ik niet. Maar goed, ik was al blij met dat kloppende middelpunt, daar ging het om fijn dat jij er ook nog een kreeg. @ Miranda, ahhhhh een eche kleine ster dus die Laureen @ Versprekingen; Wesley zegt wel KIP maar voor cumputeren zegt hij "kutten" hahaha @ Lauwie, ohh dat is vervelend als ze ineens anders gaat praten door kdv. Wij proberen ook gewoon normaal te praten tegen Wesley. Hij kan ook prima alles uitspreken, daar verbaas ik me nog wel eens over. Ik hou ook niet zo van die verkleinwoordjes of kinderversies van woorden @ Jenny, ach ja joh! Gewoon een mooi breedbeeld schermpje op zn kamer @ Happy, gefeliciteerd met Janna. @ Duster, ach meis toch Maak je maar niet zo druk, hij snapt het best! Er komen straks wel weer betere tijden met leukere vakanties!
@ happy: gefeliciteerd met janna!!! @ delilah: wat fijn dat de echo goed was, stelt je toch weer gerust he! @ binna: dat is snel, mooi toch... Ik had het zelfs nog toen moeders voor moeders tegenover me zat, die gingen dan ook nog een test doen, ik dacht dadelijk test ze me negatief, dus dat vond ik nog wel even spannend!!! @ carmen: lees dat tess ziek is, veel beterschap voor je meisje! Verder krijg ik niet zo heel veel mee en op het werk is het drukker, dus ik check af en toe wel in, maar kan niet veel meelezen of reageren (misschien vanmiddag als ik gewoonweg geen zin meer heb en obsternaat wordt!)