Je moet wel de BB-code hebben, niet de HTML code. Ik heb even gekeken en hij staat bij Forum signatures:HTML Ezboard PseudoHTML, UBBCode and BB Code en dan de laatste.
@ Rebbel, gezellig saampjes @ Miepie, wat fijn dat je zo snel de uitslag krijgt! Hopelijk voel je je snel beter!
@ lauwie: frustrerend zeg en ook belachelijk om zo'n heisa te maken over zoiets, zeker te lui om iets te doen ofzo @ rebbel: hahahaha, wat lief zeg! @ miep: ben benieuwd wat eruit komt!
@Jenny, haha, je kijkt haar groot, haha!! Lopen, eerst maar eens zitten? @Janna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Rebbel, ik zie een nieuwe banner!! Het is gelukt, haha! @Setteke, en is hij wel gezellig vandaag? Ondanks zijn korte nacht? Oh, ik zie een wat moeie foto, ahha!! @Delilah, oei das wel schrikken. Kan je er niet bijhebben. Misschien ergens een noodaggregaatje huren? Oh, lees nu dat ze ook zonder stroom zuurstof kan krijgen, gelukkig maar. @Binna, wat fijn dat je dan al heen mag! @Chantal, wat een leuke fotos op je hyves @Petra, wat heerlijk dat ze zo enthousiast zijn! @Lauwie, jemig wat een onzin! @Miepie, ja das niet leuk! Zo dames, helaas mijn laatste vakantiedag vandaag. Morgen gaat het normale leven weer beginnen. Heb nog niet super veel zin, maar komt vast goed! Vanmorgen lekker met de kids naar oma geweest. Altijd gezellig. Oh ik hoor Djim, ga maar eens bij hem kijken!
@Delilah, ja dat is ook zo! Maar ik ben wel tevreden hoor over mijn werk, maar heb gewoon nog geen zin, haha!!
Ik ben ook weer in huis. Heb al boodschappen gedaan voor vandaag en morgen. En nu zit ik even bij te tanken thuis. Ga over een uurtje Danique opahlen van kdv. Maar wilde even rust. Lique; nog even genieten van het laatste hele kleine stukje vakantie nu! Carmen; wat eng zeg van je broer. Kan me voorstellen dat hij even emotioneel was. Gelukkig is het toch nog goed afgelopen. En wat naar zeg dat Tess zich weer zo vreselijk ziek voelt. Is het dan ook nooit afgelopen?! Binna; fijn jij dus ook echo met ruim 9 weken. Je hoort steeds meer hoor dat praktijken dat doen. Ook met het oog op de nekplooimeting, die moet natuurlijk ook met zo'n 13 weken en als ze dan met 12 weken termijn echo doen, wordt het alllemaal wel kort dag (als blijkt dat je iets langer zwanger bent heb je een probleem dan) Nog 1 dagje werken dan zit mijn 1e werkweer er weer op. En dan vrijdag de echo. Ga het nu toch wel heeeeel spannend vinden zeg! Hoop maar dat alles goed is! (en stiekem hoop ik op een paar dagen vooruit gezet worden, had namelijk altijd een kortere cyclus dan 28 dagen, dus scheelt toch weer iets )
@deliah ik krijg dat wel jij niet dan met 12 weken nog een Pfff ben kapot ons pleegmeiske was er en silver was slecht aan het luisteren ben kapot lig even bij te komen
@ Binna, doe maar even rustig aan dan! Ben je al moe ivm je zwangerschap? Ik krijg er nog een over 2 weken ja. Ze wilde nu ook niet een definitieve uitrekendatum noemen. Vind het wel leuk zo'n extra echotje, had ik bij Wes niet. @ all, ik ga naar huis zo. Alweer weekend, gaat toch wel snel zo'n werkweek van 2 en halve dag!
Even zwaaaaaaaien Oja de moeders gaan op stap..... Shireen en ik gaan los op Beatloverz Heb er nu al zin in! Zo en dan nu even opruimen