Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, dat is toch niet te geloven dat een familie zo veel ellende te verwerken krijgt. rotnieuws zeg! ik duim echt dat na de punctie van woensdag blijkt dat er geen uitzaaiingen zijn. sterkte!
    beetje dubbel, maar fijn dat het vanmiddag gezellig was.

juud, leuk dat giulia ook een leuk feestje had! heb je nog meer leuke foto's?

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, de fotos zijn aan het laden ;)
    Ze is bizar verwend!!
    Zal eens opsommen (wat ik onthouden heb)

Van ons:
    loopfiets
    Dora-globe
    klompjes
    babykleertjes
    Dora puzzel
    Kledingkast
    Hemelbed

Van anderen:
    tent
    Dora badspeeltjes
    Dora en Boots voor in bad
    Dora magneetspeelbord
    Dora tatoos
    Baby born
    Diego dvd x 3
    Treintje + rails
    Dora klok
    Dora wandkastje
    Dora sterren die lichtgeven voor bv op je plafond
    Dora knutselset
    K3 dvd
    Dora ondergoedsetje x 2

En verder weet ik het echt even niet meer!
    Ze ligt nu al sinds 17.30 totaal knock out in bed!

@ Sjorsje, wat heeft Jorja gehad?

@ Shanai, een geslaagde verjaardag gehad? En al getest?

@ Miepie, hoe was het bij jullie? Is ze goed verwend?

@ Carmen....jij al getest?

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Sjorsje; wat een k*tnieuws zeg. Hoop dat het toch allemaal nog meevalt meid!

Juud; leuke cadeau's zeg voor Giulia; lekker verwend dus

Carmen; ben ook benieuwd of je al getest hebt!

Heb weer ineens zo'n jeuk. Zal toch echt morgen de dokter gaan bellen en dan maar hopen dat ik niet voor onderzoek moet. Alhoewel over 8 maanden weer bevallen dus moet dan ook met de benen wijd, maar toch, liever niet voor mijn huisarts (zo'n kwalletje :D )

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud, zo die is idd goed verwend.
    Jorja heeft gekregen: een nijntje speeldoos, een broek en tuniek, een trommel/xylofoon en geld.

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wij zijn weer onderweg naar huis!
    de kids liggen lekker te slapen achterin.

ff terug lezen..

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Alle Jarige van vandaag, gefeliciteerd. En hebben jullie een leuke dag gehad?

@Miranda, sterkte. Moet weer een moeilijke tijd voor jullie zijn.

@Sjorsje, dat kan toch niet waar zijn. Jij ook heel veel sterkte.

@Binna, als het goed is gaan we deze week tekenen. We worden er nog over gebeld. Maar het is in ieder geval rond.

@Juud, zo guilia is gruwelijk verwent zeg. Leuk hoor.

Verder weet ik het niet meer.

Dinsdag moet ik naar de dokter. Heb al zeker een maand last van mijn buik. Alleen wordt het weer steeds erger. Toen ik zwanger was heb ik ook erg veel last van mijn buik gehad tot opname in ziekenhuis aan toe. De pijn was echt niet te houden toen. (ja erger als de bevalling).
    En nu heb ik dus weer die pijn. Nog niet zo heftig, maar zo begon het toen ook.
    Laat me deze keer echt niet afschepen. Wil dat er goed naar gekeken wordt. Zal me niet nog een keer gebeuren zoveel pijn. hahaha.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    #347 rebbel, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    @sjorsje: wat een k*t nieuws zeg! :( ik duim kei hard dat er geen uitzaaiingen zijn... sterkte!

zo er zijn volgens mij nogal wat dames aan het proberen zwanger te worden heh? leuk!

er zijn nu 2 vriendinnen van mij zwanger, kei leuk! :) maar nu denk ik wel eens terug aan mijn zwangerschappen en dan word ik wel een beetje verdrietig.. klinkt misschien stom, maar ik begin er nu pas van te balen dat ik niet echt heb kunnen genieten van zoiets moois als zwanger zijn.. ik ben steeds zo bezig geweest om te proberen in ieder geval zwanger te blijven dat er van genieten niet veel kwam. tuurlijk genoot ik van de bijzondere momenten van het zien groeien van mijn buik en van het voelen bewegen van mijn kindje, maar de angst om ons kindje te verliezen was er altijd..

ik heb ook het gevoel dat ik niet echt afscheid heb kunnen nemen van mijn zwangerschappen, tuurlijk dreigde het steeds, maar toch eindigde de zwangerschappen dan abrupt. ook zit het me niet lekker dat ze me hebben afgeraden ooit nog zwanger te raken, waarom kan ik niet helemaal uitleggen, want ik zou het ook niet meer aandurven! maar ik zou er wat voor over hebben om eens een normale zwangerschap te mogen ervaren en het kindje dan uit te kunnen dragen en zou het allemaal normaal verlopen zijn, zou er misschien best een 3e gekomen zijn. ach jullie zullen het wel niet volgen, maar is gewoon een gevoel. ;)

zal ook wel komen door mijn zwangere vriendinnen, moet nog uitkijken dat het niet weer gaat kriebelen, want een rustige zwangerschap is voor mij toch niet weg gelegd. ;)

en begrijp me niet verkeerd hoor, want we hebben 2 prachtige, gezonde kindjes! dus moet niet zeuren! het belangrijkste is dat het uiteindeijk goed komt en de zwangerschap is dan bijzaak, maar vind het gewoon jammer.

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    cygnet, gefeliciteerd met je dochter en voor elle gefeliciteerd met haar zwangerschap!

happy, dat klinkt vervelend! wat was het dan toen je zwanger was?

rebbel, ik heb een vriendin die ook 2 te vroeg geboren kindjes heeft en zij vertelt wel eens hoe heftig ze dat ervaren heeft en dat ze daar nog heel lang last van gehad heeft. kan me voorstellen dat je door je vriendinnen nog weer extra geconfronteerd wordt met hoe het ook kan.

juud, haha, die is nogal verwend idd. was het druk vanmiddag? zo klinkt het namelijk wel :D

sjorsje, leuke cadeautjes voor jorja! hoe vond ze het om jarig te zijn?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel, maar ja het is niet gek bij je hoor je zwangerschappen zijn natuurlijk ook een kwestie van overleven geweest!

Zo nu even een idee van hoe druk het was....

Bekijk bijlage 90326

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @juud: gezellige boel! :D ja heb je gelijk in, ik telde van dag tot dag!

@lauwie: ja het is net of ik er nu meer mee bezig ben, er meer last van heb zeg maar. ik vond het ook echt heftig, maar heb dat veel weg gestopt denk ik. maar ik ben helemaal gelukkig met mn schatjes dus komt goed. ;)

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zo en nu gaat de klaag modus weer uit! :D

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond meiden;

@ Sjorsje, jeetje wat een verschrikkelijk nieuws van je zus! Ik hoop dat het mag meevallen, weet je al wanneer ze de uitslag krijgt? Ik zal aan jullie denken meis, sterkte! Het is toch ook echt een vreselijke ziekte :(

@ Miranda, wat een dag moet dit voor jullie zijn geweest :( ik heb aan je gedacht!

@ Alle jarige jopjes en feestvierders; ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad!

@ all, *zwaaaai*

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ rebbel, ik heb eern vroeggeboorte nooi meegemaakt maar ik had zo vreselijk alle 9 maanden nodig om me voor te bereiden op een baby, lichamelijk en geestelijk. Zelfs de laatste weken voor de bevalling was ik er gevoelsmatig nog niet klaar voor. Pas een week voor de uitgerekende data merkte ik dat er een rust over me heenkwam.

Het lijkt me dus heel erg gek om ineens te bevallen (bij Milan) en zo je best moeten doen om voorbij kritieke grenzen te komen (bij Luna) met niet de garantie dat je kindje het gaat redden of er iets anders ernstigs aan overhoudt.

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat jij je nu zo voelt. In plaats van 8 volle maanden genieten van het ene mooie moment na het andere hebben julliie constant in spanning gezeten of het goed ging en dan ook nog met Milan die ellende met zijn bloed controleren.
    Ik zeg: daar mag je het af en toe best een potje moeilijk mee hebben

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, hoe is het met jou meis? en hoe gaat het met je moeder nu?

juud, idd een drukke boel. madametje slaapt er heerlijk van zo te zien ;)

rebbel, je mag hier best je verhaal kwijt hoor, dus hou je niet in!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Sjorsje, bah, bah, bah wat een verschrikkelijk nieuws. Hoe oud is je zus, heeft ze kinderen?
    Ik hoop echt dat het niet uitgezaaid is.
    maakt het je ook bang voor jezelf?
    Sterkte in elk geval

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, hoe was jullie op elkaar lig weekend?
    :) Lekker genoten samen? Dat moet ook wel eens he :) even geen pappa en mamma zijn :D

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje Sjorsje, wat erg! :( hoop dat het niet is uitgezaaid....

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, hebben jullie een leuk weekend gehad?

ik word steeds zenuwachtiger voor dinsdagochtend de 20 weken echo. ik weet dat ik gewoon moet vertrouwen op mijn goede gevoel, maar ik merk dat ik toch nog wel veel last heb van hoe de 20 weken echo bij otje ging. uiteindelijk bleek bij een tweede onderzoek in het ziekenhuis dat alles goed was. maar de hele eerste echo leek er niets aan de hand totdat ik dacht dat we klaar waren en zij nog over softmarkers begon.

Deel Deze Pagina