@ Superanoniempje, je hebt pb @ Juud, bah, te vies! @ All, ik gaat mijn bed opzoeken, volgens mij staat die boven!
ahhh judd, die foto van jullie samen is erg lief ik gs ook een foto zoeken van even geleden, nou weet je wat, dat doe ik morgen en dan ga ik nu klessebessen met mijn lief tot morgen meisjes enne, @ vogeltje, wat leuk dat je komt!
sorry niet bijgelzen, ben kapot. de opa van mn mannetje is vanmiddag erg onverwacht overleden, dus ben net pas thuis. tot morgen
Rebbel gecondoleerd. Juud ik had dezelfde associatie met die naam. Petra, leuk, wij zijn van de partij, haha. Hier ook geen harpist, alleen een trompetist.
Goedemorgen dames! Hier weer vroeg dag! jens heeft honger! Heb wel wat heerlijk dom geklets gemist gisteravond merk ik! Wel gezellie! Nou ga ff fles klaar maken voor mn kleine man! Kom vanmiddag nog wel ff weer! Rebbel: gecondoleerd meid!
Goeimorgeb meiden Wil eerst eens wat uit de wereld helpen ik kan nog prima tillen. Maar het os fijner als nu soms even een volega zegt ik pak die ene zware baby wel. Ik heb alleen last bij hem omdat hij zwaar is niet mee werkt en wilt doet als hen hem tilt. Tegen me buik en zo aan schoppen. Voor de rest gaat het tillen nog prima Nu het leuke mij hemel wat heb ik gemist gister zo gezelig hier. En wat leuk dat we uitgenodigd zij. Bij de bruiloft van Petra. Alleen baal k van de datum denk niet dat ik dat red. Naar wil graag mee denken hoor over het abc. Of wat andere stukjes Ene wie is onze nieuwe annoniem ??? Hmmm moet vanmidag maar via de pc even kijken of iemand moet het me pb