Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet ik!! Maar voor jullie hoef ik ook niet anoniem te blijven... tis meer voor familie; mijn schoonzusje weet bijv. inmiddels dat ik hier schrijf. Dus zou het jammer vinden als ze bijv. hier komt te lezen dat ik een positieve test heb en sowieso hoeven ze niet mee te lezen met mijn verhalen hier... Dus vandaar! toch maar besloten om een andere naam te kiezen. En ik neem aan dat ze niet van elk persoon hier het eerste bericht gaan lezen...

Maar ik zal me nog even voorstellen:
    ben een jonge mama met een prachtdochtertje van net 2 ;)

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dat lijkt mij ook niet nee haha. Je gaat aankomend weekend weer testen toch? Ik ga voor je duimen meis! Oja, als je er toch superanoniem van wilt maken moet je Lotte ff pb-en.

Oh enne... ik ben mama van 2 jongens van net 2 & 4 :D! Jonge mama durf ik me niet meer te noemen want ik word alweer 30 en het klinkt verschrikkelijk :$;)!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oh, zie net in mijn agenda dat ik de 24e oktober ook naar Blues Brothers ga. Drukke dag!

@Marleen, knuffeltje voor de vermoeide mama!! Ah joh, zolang we geen 47 zijn voor we moeder worden, vind ik ons nog jong hoor!

@Superano, hier mama van een jongetje van 2 en een dochter van 3!

4. @ superano: hahahaha, sja.... laat zien dat jij niet zo'n dirty mind hebt als wij, het is in alle onschuld gekozen... (toch? :p )

@ marleen: internetloos! nee toch!
    je bent een jonge mama hoor, echt wel!

5. Hey bin, hoe is het nu?

Last dat de zwangeren last hadden van een gezamenlijk geval van moeheid :) :p

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey!
    heb me gister na een gezellig etentje nog door ca 300 melige berichten geworsteld :D en toe snel gaan slapen, maar ik ben nog steeds moe!
    vandaag lekker pyama dagje want ot is ook moe. (dat op zich is al vermoeiend ;)).

petra, zag dat we uitgenodigd zijn voor het bruiloftsfeest! meen je dat echt? wel een eer hoor! maar kan me ook voorstellen dat we het met de foto's moeten doen ;)

rebbel, gecondoleerd! waarom ga je niet als milan diarree heeft? paar extra luiers, zakjes en doekjes mee?

alieke, wat super van je goeie echo!

mijn ogen vallen dicht dus ga eerst even slapen

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Moeheid... hoef je niet zwanger voor te zijn :p!

@ Binna: Volgens mij had ik ergens gelezen dat het met werken al best zwaar voor je is, balen meis! Weten je collega's het al?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

ff snel...

@ Rebbel, gecondoleerd meis :( sterkte voor jullie!

@ Alieke, fijn dat het allemaal goed was en dat je nog een echo krijgt!

9. @ marleen: hahaha, nee dat is waar....

@ lauwie: lekker een pyamadagje, geniet ervan!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: ja ik ga nu haha

doei meiden wij gaan er vandoor

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, geniet!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny fijne vakantie

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Jenny: fijne vakantie!

pff een vriendin belde net...ze heeft een baan aangeboden gekregen. Tuurlijk ben ik erg blij voor haar maar het steekte me wel een beetje...Ik geen werk en zij vanuit een werkende positie zo weer een nieuwe baan.
    En als er nu werk te vinden was maar tis echt 100 keer niks.

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    marleen: fijn dat thomas het zo leuk heeft op school!!! En jij gewoon door drukte last van vermoeidheid/darmen?

alieke: fijn dat je een goede echo hebt gehad! Kon je al een minimensje ontdekken?

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, kan me heel goed voorstellen dat dat zeer doet. Soms is het gewoon echt niet eerlijk. Wat voor opleiding heb je gedaan?

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lauwie, het ziet er naar uit dat we de schuur van de tuin/kas pfosseioneel aan laten kleden voor het feest. Ik zou het fijn vinden als we dan zelf de catering doen, tenminste door bv scholieren die bij Andy werken, zodat we kunnen uitnodigen wie we willen.
    Andy wilde alles laten verzorgen maar dan betaal je de hoofdprijs dus dit lijkt me beter :)

@ jenny, veel plezier in je vrijstaande villa

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, ik ben weer thuis, bijna verzopen..... Maar mijn werk bij de TNT zit erop. :D Hoe leuk het ook was, met dit weer ben ik blij dat het klaar is!

@ zeg zwangere dames die nu zo rond de 9 weken zijn, jullie hebben gewoon allemaal zo ongeveer tegelijk gesekst voor een baby..... Tis toch een soort groepsseks he? ;) :p

@ Alieke, mooi zo meid, en nu genieten!

Jullie zijn rustig geweest zeg!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, das ook gauw gegaan! Helemaal klaar voor je 'nieuwe job'?? Nieuwe garderobe enz..
    Je komt zeker uit het hoge noorden, met die rare praat van je, orgie come on... (waarom waren wij dan niet uitgenodigd:D;))

@Petra, kan ik mee voorstellen, dat je daar de kosten een beetje van in de hand wil houden. Al zou ik wel een chef catering aanstellen, die niet in jullie vriendenkring zit zeg maar. Kan je ook makkelijker afspraken maken en het echt uit handen geven.

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Er ligt een pakje van de M&S voor me klaar hihi..... ;)

20. @ set: je gaat gewoon op dezelfde voet door als gisteravond hé? hahahaha!!!

@ jenny: als je het nog leest, een hele fijne vakantie!!

Deel Deze Pagina