Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #381 binnabinna, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    @alieke omdat ze niet mocht boos slaan. ze doet namelijk als ze haar zin niet krijgt ergens of tegen iemand aan slaan. dus een pissige klap na geven zeg maar. en ze was daar voor boos omdat ze geen chippies meer mocht die blijft de hele midag maar eten

@chanatico het eerst waar je op reageerd moet denk ik voor Happy zijn

@lauwie wat kan otje lief zingen. en niks voor mijn zo me woonkamer

@miranda wat fijn dat het een fijne dag is geweest.

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Miranda, fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.

@Lauwie en Chantico, Ik denk dat je mij bedoeld.
    Tijdens de zwangerschap is er niet veel uit gekomen. Ze dachten aan poliepen. Maar kan me niet voorstellen dat je dan zoveel pijn hebt. En mijn ontstekingswaardes in het bloed waren ook vors hoog en dat komt niet overeen met poliepen. Heb een MRI gehad en daar konden ze niks op vinden.
    De arts zei wel dat als ik niet zwanger was geweest ik al lang op de OK had gelegen. Dus ze weten het eigenlijk gewoon niet.

De pijn is uiteindelijk vanzelf weg gegaan. Heeft niks met de bevalling of zwangerschap te maken gehad.

Dus vind het best spannend voor dinsdag.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, ik dacht al dat de meeste van jullie niet tegen zo'n zooi zouden kunnen. gelukkig is het bij chantico ook wel eens zo, voel ik me niet zo alleen :D. en het resultaat is wel dat ze zich echt de hele dag kan vermaken en creatieve spelletjes verzint. het is trouwens ook zo weer opgeruimd.

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik merk dat het verdriet anders begint te worden, is niet meer zo heftig aanwezig.
    Laureen snapt het allemaal nog niet denk ik.
    We vertellen haar wel over Lindy*, en ze heeft ook een tekening gemaakt ("voor Linnie" zegt ze dan).
    Ze snapt alleen niet waar we heen gaan, daar is ze nog te klein voor.
    Komt wel als ze iets ouder is.

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Marieke: Laureen heeft die kruiwagen ook gekregen.

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    miranda wil wel ff zeggen dat ik vandaag nog aan je gedacht heb. dikke knuffel!

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie die loopfiets heeft Silver ook maar dan in het wit met roze. hij is gaaf he. Silver heeft hem al vast vor haar verjaardag

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

je hebt gelijk!

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    zo ga me nog ff snel douchen en dan lekker op bed! hebben wel super veel geluk gehad met het weer!!!! Heerlijk de hele dag buiten geweest!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Huh? Nee dat wist ik niet! Kan het ook niet bekijken op mijn mobiel. Hoeveelste staat ze eigenlijk?

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen, de kinderen zijn nog bij opa en oma (daar zijn ze altijd op maandag) dus ik ben er weer veel te vroeg uit, al moet ik zo wel werken.
    Het weekend is heerlijk geweest, dat doet een mens toch wel goed hoor om van elkaar te genieten.

@ Lauwie, wat een schattig filmpje en wat een lief meisje is Ot toch. Zo ziet het er hier ook 2 keer per dag uit. Ik ruim het op als ze slapen tussen de middag en we ruimen het op voordat we gaan avondeten, mijn schoonmoeder zegt altijd: ach is maar droogvuil en zo is het ook

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @delilah: ik wil je heel veel sterkte wensen komende tijd

@chantal: ik heb nog geen idee eigenlijk wat ik ga geven als traktatie, wel op kdv daar ga ik cupcakes voor maken

@miepie: haha die bananenboot is super
    wow heb je die taart zelf gemaakt?

@lauwie: hmm geen idee of ik dan naar HA zal gaan maar groene klodders wijst op bacteriele infectie en als je die verwaarloosd ben je verder van huis

@juud/chieffie mooi die site hoor ;)
    en was leuke dag gister zie ik, super

@rebbel: ah wat een prachtige foto's van je kindjes

@schatje: zo die paar kilo's eraf maakt je echt mooier, vind je ook mooier zonder bril ;) wel een beetje vrolijk kijken hè haha

@sjorsje: oh wat erg zeg, sterkte

@alieke: je krijgt dan van die capsules lijkend op eieren en die werken heel goed voor je doos hoor, komt goed. beter ff je benen wijd voor dat kwalletjes dan die jeuk ;)

@miranda: fijn dat je gewoon er lekker over kan praten met de kleintjes al snapt de jongste het nog niet helemaal, maar vind super dat jullie het wel doen

Zo zaterdag die beachparty aan bloemendaal aan zee, errig leuk... iets te veel gezopen natuurlijk dus had gister een behoorlijke kater en een drukke dag dus heb bij de bbq maar weer een borrel genomen en toen voelde ik me weer een beetje bij de pinken haha. nu gaat het weer helemaal goed.

fijne dag allemaal

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Miepie, vergeet helemaal te zeggen dat ik die foto met die feesthoed zo schattig vind!

@ Jenny, leuk dat het feest geslaagd was. Ik hoop dat je je nu weer lekker voelt.

Ik heb al paardgereden (voor werktijd) fanatiek hè? mijn vader komt vanmiddag na werktijd weer aan dus daar wil ik wel even bij zijn.
    Heb vandaag een rustig clubje dus dat is wel lekker

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ sjorsje, hiep hiep hoera Jorja 1 jaar. Ik weet nog wel dat we haar naam aan het raden waren. Nu heb je geen baby meer. Ben je je bevalling al aan het herbeleven?

Deel Deze Pagina