Konijntje van dichtbij.... Bekijk bijlage 97291 Volgens mij heb ik ook nog steeds Tygo's verjaardagsfoto's niet gespamt hier...
Heyy Marleen en chantal ik heb net als bij Silver dat ik totalos ben. Het werk gaat wel. Twijfel of ik het wil gaan vertellen. Mischien wel handig maar nog zo vroeg
@Binna, zou het nog even voor me houden. Leuk nog even een geheimpje, maar ik kon het ook slecht hoor, haha!!! Ojee, totalloss, dan maar veeeele slapen dit weekend! @Chantal, heb wel je hyves bekeken hoor!! Wat een scheetjes zo samen!
@ bin: vind het ook nog wel vroeg, ik zou het persoonlijk nog voor me houden, maar als het met werk zwaar is... Misschien kun je dan niet anders... @ lique: ja maar niet iedereen heeft hyves hier natuurlijk
Zo vanmorgen cb geweest en nieuwe cijfertjes: 82 cm en 9900 gram Meteen daarna naar de sesamstraat tentoonstelling en die was echt leuk Toby in de Tommy auto
@ vogeltje: wat een klein manneke is toby nog of niet? Leuk sesamstraat tentoonstelling, waar was dat dan? Leuke fotos!!!
@ Chantal ja Toby in nog klein, lengte op de onderste lijn en gewicht onder de onderste lijn. De tentoonstelling is hier in Helmond
dus of ze heeft geslapen is de vraag???? hahahahaha!!! @ vogeltje; ja dat dacht ik wel, en tygo is ook niet zo groot. Hij heeft wel in de vakantie een groeispurt met de voetjes gekregen, 2 maten groter!! Maar een jaar geleden woog hij alwel boven de 10 kilo, vandaar dat ik het al dacht.
Het is hier toch niet saai hè!!!!!!!!!!!!!!! Ik moest wel erg lachen om de reacties te lezen over ons geklets van gisteravond, hahaha
chantal, ze heeft er 2,5u in gelegen dus het zal toch wel? anders kun je je goed vermaken met een paar spenen en een dons petra, oh vandaar! dat scheelt wel. maar toch een eer dat we uitgenodigd zijn zeg!! ik zou het hartstikke leuk vinden, maar mag ik het tegen die tijd laten weten? weet nu nog niet hoe het dan is, wat voor kleintje we erbij krijgen. zou wel echt super zijn om je dan zo stralend in je mooie jurk te zien! binna, ik snap je wel met tillen, hoor. ik had het ook al heel snel met bukken en tillen. niet dat het pijn deed maar wel dat het snel gevoelig was. fijn als je leuke collega's hebt met wie je het kan delen en die je dan ontzien!