Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Chantal en lique het werken gaat wel. Het is 1 jongetje wat ik
    Al zei hij is 13.5 kilo net 1 gedraagt zich als een baby als je hem til is het net een zak zout. Maar dan van 13.5 kilo. En hij doet ook nog eens erg wilt met ze bennen beetje schoppen en dat was gisteren twee keer in me buik. En dat voelde ik wel. Niet pretig vandaar dat ik aan vertelen denk

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, als je het niet aankan, zou ik het vertellen!! Bedoel meer dat het ook nog even leuk is om geheim te houden. Wat niet gaat, gaat niet, toch?!?

@Chantal, nieuw talentenprogramma ala Idols en HGT. Maar nu met mensen met iets meer ervaring (zingen al in band, conservatorium gedaan enz.)

Dames ik ga er van door! fijn weekend allemaal!

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben de zolder aan het opruimen.
    Op het moment is hier iedere avond ruzie tussen Dionne en Joëlle dus ik heb gedreigd om 1 van de 2 op de zolder te leggen.
    Nu toch maar eens doorpakken denk ik.
    Alleen moet ik nu even wachten totdat Gerard thuis is want het verslepen van kasten lukt niet best. hihihi

4. @ lique: doei doei!
    @ binna: dan zou ik het gewoon vertellen meid
    @ miranda: ja voor sommige dingen heb je die kerels dan toch nodig he?

Wij hebben eindelijk besloten welke meubels we in Tygo's kamer gaan doen....
    Maar nu moet ik mijn plannen t.o.v. de inrichting wel iets aanpassen....

5. wat was die sjablonensite ook alweer?

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, deze Libelle-mama heeft een cake in de oven staan! :D

7. #4008 ChantalChannie, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal dat is wel een mooie kamer. Die van ons wordt volgende week opgehaald door de kringloper. Het is een kamer in kersenkleur en niemand die 'm wil.

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey gezellige kletsers!:D

Moest me toch even door een paar bladzijden heen worstelen tjonge!

@ Petra: leuk al die voorbereidingen he? Leuk dat jullie met de koets gaan, wij hadden een bmw z4, was ook erg leuk haha! En mijn vrijgezellenfeest was ook erg leuk op een ranch, waar we western gereden hebben, super leuk!

@ Rebbel: Gecondoleerd:(

@ Superano: Spannend zeg! Duim hard mee...

@ Alieke: wat super dat alles goed was, heel fijn!

Zag leuke foto's, etc. maar weet verder niet meer wat ik zoal gelezen heb...

Vandaag gewerkt, kindjes zijn allebei een beetje ziekjes, dat is minder. Wij gaan shoarma bestellen, mjammie!

Had ik al verteld dat we een neefje krijgen???

Ik ga een meisje op bed leggen dat heel moe is en graag wil slapen volgens mij...

Fijne avond!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haaaaaaaai! Heb niet bij kunnen lezen hoor, jeetje wat kletsen jullie veel!
    Ik heb weekend en ga mijn dochterlief eens even lekker douchen en een massage geven ( de 'baby-massage' vind ze nog steeds heeeerlijk) en dan nog even lekker samen knuffelen in haar bed.
    Fijne avond meiden.

11. vandaag tygo's spenendoekje binnengekregen van barbapapa, hij vond hem prachtig, was superenthousiast, zo schattig!

net pannekoeken gegeten, meneer heeft er anderhalf gegeten en nu ziet hij te genieten van een raketje!

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Huh? Oh ik dacht dat je uiteindelijk toch nog positief had getest en meteen daarna was gaan bloeden. Sorry voor mijn verkeerde reactie! Wel fijn dat je als jullie er echt voor gaan meteen een bloedtest mag doen.

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi,

@lauwie: nou ik kreeg ook last van mijn buik en wilde niet iedereen aansteken zodat er straks iemand niet naar de begrafenis kan.. maar ik had oma gebeld en ze wilde ons graag zien, dus toch gegaan. :)

@carmen: is tesss weer helemaal beter? met koorts mag je niet masseren heh.. maar dat zul je wel weten! ;)

pfff... ben het verder echt weer kwijt! :(
    sorry ladies!

14. Chantico

Gecondoleerd meis! En heel veel sterkte voor je man!

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede avond

Hier een erg vermoeide moeder. Men wat er met Janna aan de hand is weet ik niet, maar die loopt me toch te krijsen om niks.
    Vannacht heeft ze gewoon van half 1 tot 2 uur alleen maar gehuild. En niet meer willen slapen. Uiteindelijk bij mij in slaap gevallen op mijn benen. (kan je vertellen dat dat niet echt lekker ligt)
    En vanmiddag begon het gewoon weer, niet willen slapen alleen maar huilen tot hysterisch toe. Uiteindelijk maar weer uit haar kamer gehaald en aangekleed.
    Nu begint het gewoon weer.
    Wordt er gewoon echt niet goed van!

Sorry voor mijn gezeik, maar ben het echt een beetje zat. En dan te bedenken dat ik morgen weer moet gaan werken na de vakantie.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ happy, jeetje wat naar is dat. Als Roos zoiets doet is er meestal iets aan de hand en komen we er later achter (5e ziekte of waterpokken )
    ik hoop dat je vannacht beter slaapt.

@ rebbel, ik had je nog niet gecondoleerd en wil je veel sterkte wensen. zulke dingen blijven altijd verdrietig

@ Tesske, klinkt als een heerlijk avondje

@ Puck, wat een leuk idee om wetsern te rijden op het vrijgezellenfeest!

@ Setteke, mmmmmmmmmmmmmmcake, maak me gek

@ Chantal, mooi kamertje hoor, is het niet handiger om er een foto bij te zetten van hoe het kamertje nu is?

17. Chantico

Gefeliciteerd meis! Heerlijk zeg. En precies zo lang als je dacht, toch?

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Happy dat is lastig als ze zo zijn. Hopelijk gaat het vannacht beter.

Lees net dat de kinderopvangtoeslag volgend jaar omlaag gaat, tegen die maar eens kijken of het gaan werken nog wel loont.

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik hang uitgeteld op de bank.
    Ben mijn echo foto gaan showen aan mijn ouders.
    En toen daar even blijven hangen.
    Ben nu wel erg moe en merk dat aan mijn buik die pijn doet.
    Beetje krampachtig zeg maar. Maar Danique ligt erin, dus kan even rustig aan doen. Moet nog wel even de keuken opruimen en wil nog even de was doen. Maar lukt het niet doe ik het morgen wel!

Rebbel; hoe was het bij oma? Kan ze het verlies een beetje bevatten?

Marleen; wat super zeg dat Thomas het nog zo naar zijn zin heeft. Leuk!!!

Happy; is even een fase, vreselijk, maar het gaat ook echt vanzelf weer over!

Chantal; leuk dat Tygo zo enthousiast was over zijn doekjes!

Carmen; Tess weer iets aan het opknappen?

Verder weet ik het niet meer meiden!

Over de echo; hij was minder duidelijk dan de echo van Danique. Die was toen echt superduidelijk. Nu kon ik maar weinig er van maken eigenlijk. Op het scherm zelf kon ik wel bewegingen zien en natuurlijk het hartje horen en zien kloppen. Over 4 weken mag ik dus weer, ben dan 13 weken en dan kon ze me mooiere foto's meegeven zei ze. Vindt het zo leuk dat ik nog een keer mag :D

Deel Deze Pagina