Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantico; 1 dag verder dan er eerst gezegd werd.Maar ging er zelf wel vanuit dat ik 1 dag verder was. Dit omdat mijn cyclus nooit 28 dagen was, maar altijd 26 of 27

Shanai; hoe is het met jullie?????

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ze heeft nog wel verhoging/koorts maar voelt zich wel wat beter.
    Ze speelt weer maar is afwisselend vreselijk jengelig.
    Bij koorts mag je geen gewone massage geven maar wel een 'strijkmassage' van hoofd naar voeten.
    Dus dan strijk je met je hand van hoofd naar voetjes i.p.v 'kneden' over het hele lichaam.

Gecondoleerd met de opa van je man.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    superano, las ik dat je een negatieve test hebt gehad? balen zeg!!

puck, wat leuk een neefje!

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Binna, wat een zware zak zout ja! Ise weegt denk ik zo'n twee kilo minder, ze geeft heel goed mee, klemt zich goed vast en kun je ook gewoon neerzetten op haar benen (als ze die niet optrekt ;)), en haar vind ik soms ook al te zwaar om te tillen. Moet niet denken aan een baby die nog niet kan staan van 13,5 kilo! Arme moeder ook :p Zou dat kind zelf ook geen last hebben van zijn gewicht? Hij heeft heel wat kilo's omhoog te houden bij z'n eerste stapjes!

5. Chantico

Petra, wat ontzettend enthousiast dat je ons allemaal uitnodigd :D Zo is de mee-voorpret voor ons nóg leuker dan ie al was :)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantico tja hij heeft er zelf zekker last van. daarom staat ie ook nog niet. of kan ie nog niet lopen.

@chantal leuk kamertje. had je nog aan die foto's voor mijn gedacht. of heb je het al verkocht

@alieke wat super een goede echt. en beter he 2 keer.

@petra en hoest met de voor berijdingen

@setteke en hoe smaakt de cake

@Puck wat leuk een neefje.

@lauwie hoop dat je beetje kan bij komen het wiekend

@happy oeii dat is minder met janna

@lique hoest met je spiraaltje en de uitslag?? mag je al beginnen.
    toen ik die pb van jou kreeg dacht ik eerst dat jij het was

@teske wat fijn dat tess zich wat beter voelt

Sorry meiden al ik iemand vergeet weet het uit het blote hoofd even niet meer

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jemig wat een drukte hier!!!

8. Chantico

Superano, welkom hier! Misschien ligt het aan m'n zwangerschapshormonen 8), maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wie je bent. (Heb wel gevonden onder welke naam je eerst schreef, maar die herkende ik ook niet :)). Wanneer is je kindje twee geworden? En hoe heet hij/zij? Zat je nu op je NOD te wachten, of had je al getest? Haha, lekker veel vragen hè?! :p

Zo, en dan zal ik na al mijn quotes+reacties ook nog zélf iets schrijven :p Ik ben vooral errug MOE. Niet verrassend natuurlijk, op dit tijdstip, maar ik ben het al de hele dag, haha. Even leek het weer een rampmiddag te worden toen Ise niet wilde gaan slapen, en dat terwijl ik erg toe was aan een middagdutje 8). Gelukkig is ze uiteindelijk, na anderhalf uur gehannes, naast mij in bed in slaap gevallen. We hebben samen ruim twee uur geslapen. En nóg ben ik moe. Lekker onder de wol dus zo!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @alieke: oma heeft het wel moeilijk, maar ik denk dat zez ich wel gaat redden! het is nog een hele fitte vrouw voor haar leeftijd!

@carmen: kijk je weet er dus meer van dan ik! ;) beterschap voor tess, fijn dat het weer wat beter gaat!

@chantico: slaap lekker!

@all: haha ik zeg altijd mannetje, maar we zijn nog niet getrouwd hoor! volgens mij denken de meeste van jullie dat! ik wacht nog op een aanzoek! ;)

ik ga slapen, ben niet helemaal lekker. heb het net als milan in mn buik!

truste!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o chantico, dat is zo herkenbaar! ik weet nog dat ik een keer toen ik ongeveer zo ver was wel kon huilen toen otje niet ging slapen. fijn dat je toch nog geslapen hebt! en hopelijk het weekend ook lekker veel als je vriend ook thuis is.

binna, dank. ik voel me al opgeknapt van ons pyamadagje en mijn tuk van vanmiddag.

wij zijn vanavond naar een culinair festival geweest. was leuk. ot en ik zijn weggegaan zodat ot lekker naar bed kon en mijn vriend is daar nog lekker aan het smullen van alle hapjes. in ruil daarvoor mag ik morgenochtend lekker blijven liggen :D.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Rebbel, beterschap! Hoe oud was opa?

@Sjorsje, hoe is het eigenlijk met je zus?

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebbel, ik snap wel dat je de familie niet aan wil steken. niet eens aan gedacht.. beterschap!

juud, onwijs balen van het verlies maar wel een last van jullie schouders als jullie eraf zijn of niet? whatsup with the shoes?

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja wel 23000 verlies :( en dus restschuld!
    Ehm de shoes zijn zooo leuK :D

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, das wel veel geld ja.. stomme huizenmarkt!! hebben jullie een plan hoe dat op te lossen? scheelt straks wel veel geld per maand van de hypotheek of niet?

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud. Die schoene zijn echt super. Kan je die schult nu gewoon blijven aflossen zoals nu of must dat anders. Wel ballen hoor.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, goed geregeld!

@Juud, oei vet verlies. Maar waar staat dat gelijk aan, het huis nog een half jaar aanhouden?? Wel kaatje hoor!!

@Binna, leuk dat je er naar vraagt, je bent de eerste. Hij is er inderdaad uit. En mocht ik over een half jaar nog niet zwanger zijn, dan gewoon weer een uitstrijkje laten maken. Anders na die tijd!!

zo dames, lekker avondje op de bank!! Beetje laptoppen en morgen neven en nichten dag. Wordt ook wel weer gezellig!! Wel vroeg op en dan kids wegbrengen en nog uur rijden naar plaats van bestemming!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique. Oeee spannend. Ga je het ons meteen vertelen ??

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @juud, oh, zie nu het bedrag, das niet misselijk... oef...

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Balen van het verlies, maar jullie zijn het kwijt. Jullie hebben nog geen overwaarde op jullie huidige huis, he? Ik hoop dat jullie ergens een gunstige lening kunnen krijgen voor de restschuld. Hilbrand wil evt wel met jullie meedenken (is officieel hypotheekadviseur).

Deel Deze Pagina