@binna, haha, kan waarschijnlijk toch mijn mond niet houden! Maar moet nu eerst een keer ongesteld worden hoor, tot nu toe niks!
Juud, wat balen dat er restschuld overblijft. Maar idd, als je dezelfde maandelijkse betaling blijft doen, is het dan te overzien wat aflossingstijd betreft? Lauwie, jij was ook al toe aan een relaxdagje dus! Ik was vanochtend helemaal trots op mezelf dat ik een beetje had opgeruimd in huis en toen nog met Ise naar buiten ben geweest (we moesten langs de Hema en de bieb). Maar ja, toen was m'n energie dus wel helemaal op... Heb de rest van de dag niks meer gedaan, dus al met al geen dag om trots op te zijn Nou ja, met 12 a 16 weken krijg je toch weer meer energie, of heb ik dat verkeerd onthouden? Jij gaat nu ook nog lekker slapen overdag, dus missichien moet ik me er maar op instellen het gewoon zo blijft dat ik niet veel meer presteer in het huishouden de komende maanden...
Ik zit heerlijk naar Holland's got talent te kijken! @ Rebbel, wat sneu voor je oma. Mijn opa is gisteren weer opgenomen in het zh, ze moeten vocht bij hem afdrijven. Na het weekend weer naar huis. Voor mijn opa is het te hopen dat hij er ook gauw tussenuit piekt want de winter komt er weer aan en dan is het weer ziekenhuis in, ziekenhuis uit.....
Juud jeetje dat is ook nogal wat. Hoe ga je dat oplossen, want jullie wilden toch iets anders gaan kopen? Lique, met mijn zus is alles nog hetzelfde. En ik ben bang om een afspraak te maken om m'n darmen te laten onderzoeken, schijnt nogal erg pijnlijk te zijn om dat te ondergaan. Morgenvroeg weer werken, dus ik ga al lekker naar m'n bedje.
We weten helemaal nog niet hoe we dat gat nou weeer gaan oplossen Volgende week gaan we dat met mijn zus bekijken, ze is accountant. Maar ik denk dat het sowieso goedkoper wordt dan 2 hypotheken En we gaan nu dit huis opknappen en dan te koop zetten En dan als dit verkocht is pas een ander huis kopen/huren! @ Bina, ja gerse schoenen he Heb de Dora laarzen teruggebracht voor Giulia en nu heeft ze deze: Bekijk bijlage 97420 Heeft ze zelf goedgekeurd
@ Set, tsjaaa als ik dat wist? Ze wilde ze absoluut niet aan! Ze zei maar heel de tijd, nee laarsen hoeh nieht
chantico, dan heb je vandaag meer gedaan dan ik . ik heb wat opgeruimd en schoongemaakt. verder met de klei gespeeld, met de little people, poppen verschoond, etc . ik voel me wel echt beter dan het eerste trimester hoor! bij mij zat het vooral in drukte op mijn werk en het idiote weekend vorige week. ik had dus al 2 weken niet ff tussen de middag kunnen liggen terwijl ik wel heel druk was geweest. dit weekend zijn de afspraken voor morgen gelukkig afgezegd. zondag komen de kindjes uit de straat voor otjes verjaardag. lique, tuurlijk! je spiraal is eruit.. spannend!!
juud, wel balen dat jullie dan ook weer een huis in deze markt gaan verkopen. maar gelukkig zit daar dan geen druk achter. ik hoop dat die stomme schuld snel opgelost is!
@Sjorsje, ja inderdaad niet echt een lekkere afspraak in het vooruitzicht, maar sommige dingen moeten he. Is de ziekte wel zeker bij je zus of ook nog onduidelijk?
Lique; spannend zeg!!! Hopelijk snel 2 streepjes @Superano; lees in andere reacties dat je negatief hebt getest (of ongesteld bent geworden?) Ik heb er vast overheen gelezen. In elk geval flink balen en alle hoop op een nieuwe ronde! @Juud; wel fijn dat het huis verkocht is. Maar helaas wel veel verlies ja. Hopelijk valt datsnel op te lossen. @Chantico; Vreselijk zeg zo moe zijn. Ik moet zeggen dat ik me minder moe voel dan toen ik zwanger was van Danique. Toen lag ik elke avond om half 8 uitgeteld op de bank. En sliep ook geregeld. Nu kom ik thuis, ga ook nog vanalles ondernemen met Danique en red het toch echt wel tot half 10/10 uur (wel een klein dipje soms). Ik hoop dat dit zo blijft. Raar he, hoe verschillend een zwangerschap kan zijn. Ik heb nu dus al geregeld last van pijnlijke buiken, net of ze hard zijn. Dat heb ik bij Danique zo goed als nooit gehad (ja toen ik ging bevallen) Nou ik ga mijn bedje in duiken. Morgen nog boodschappen doen en verder hoef ik niet heel veel te verwachten. Er is hier braderie, en een wielren/hardloop iets. Dus onze straat is zo goed als afgesloten. Ach, ook wel lekker een rustig dagje
@Superano, je kunt wel een knuffel gebruiken, begrijp ik! Dikke knuffel voor jou!! @alieke, fijne dag morgen! Slaap lekker allemaal!