Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lique, superleuk zeg! Hebben jullie een kamertje over of gaan Sam en Djim bij elkaar?

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    superano, ja, kan natuurlijk te vroeg getest en 's avonds helpt ook niet. ik hoop het echt voor jullie!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Pffff, ik zit al weer een half uur beneden met 2 kindjes die niet willen slapen :( En daarvoor al 1,5uur wakker gelegen in bed, omdat Matthijs de hele tijd wakker werd

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Ik zou je best een leuke foto van het trouwen laten zien, maar die hebben we niet :( :x We hebben het lekker simpel gehouden met alleen naaste familie. Ik was toen 35 weken zwanger. Al ben ik wel een beetje jaloers op je verhalen, ik zou zelf nooit zo willen trouwen. Ik baal er alleen wel van dat we vergeten zijn leuke foto's van ons te maken. We hebben wel een familiefoto en gewoon foto´s van de dag, maar geen een leuke foto waar we samen op staan.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Duster, is het dan geen idee om een mooie foto van jullie te laten maken bij een fotograaf met of zonder kinderen. het lijkt me dus ook niet leuk om geen leuke foto te hebben om je te herrineren aan die dag

Goedemorgen allemaal trouwens,
    ik heb weer een stukje gefietst vanmorgen (de hond word echt blij van mijn lijnen, hihi)

@ Superano, spannend hoor, het zou wel leuk zijn voor je als je een positieve test in handen zult krijgen. Jullie wilde toch een groot gezin?

@ Lique, oeoeoeoeoeoe spannend, een derde, je begrijpt dat ik je op de voet ga volgen. Leuke foto trouwens op je hyves!

@ de zwangeren, die vermoeidheid is echt killing. Ik heb het bbij alletwee heel erg gehad en gelukkig werd het minder rond een week of 14. Er zit niks anders op dan gewoon maar veel te slapen

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dat is natuurlijk toch anders. Ik ga het ook steeds moeilijker vinden dat we geen foto hebben. Als we byv. bij mijn moeder of schoonouders komen, hangen daar trouwfoto's van mijn zussen/schoonzusje en wij ontbreken terwijl we wel getrouwd zijn.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Juud, fijn dat het huis verkocht is, maar balen van de restschuld. Je bent het nu in ieder geval wel kwijt, twee hypotheken lijkt me ook niet alles.
    En ben je niet bang dat Guilia uit het bed valt, of krijgt ze deze nog niet.
    Leuke schoenen.

@Lique, spannend hoor, en ik had ook al een keer gereageerd op dat je spiraal er uit was.

@Duster, kan me voorstellen dat het niet leuk is om een foto te hebben van jullie trouwen. Balen hoor.
    Vervelend dat je kindjes zo vroeg wakker zijn. Is dat vaak zo. Dat is wel killing dan zeg.

@Petra, zo jij bent echt goed bezig, zo vroeg al op de fiets elke ochtend. Geeft het je meer energie voor de dag?

@Superano, oh spannend zeg, heb je normaal een regelmatige cyclus?

@Alle vermoeide zwangere, succes en sterkte. Ze zeggen dat het tweede trimester hoop geeft, maar ik ben bijna de hele zwangerschap moe geweest.

Veder weet ik het niet meer.

Janna heeft gelukkig goed geslapen. Alleen om half 5 was ze even wakker. Heb haar toen even getroost en heeft daarna verder geslapen tot bijna half acht. Dus dat is wel beter.
    Lag er zelf voor half negen in en ben niet veel later in slaap gevallen. Dus ben weer heerlijk bij geslapen.

Vanavond weer werken na 4 weken vakantie. Zal wel even wennen zijn, meteen 3 avonddiensten en 2 dagdiensten er achter aan. Maar komt goed. Ben dan volgende week donderdag t/m zondag vrij. Dus mag dan weer niet klagen.

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Danique is de laatste 2 weken ook voor haar doen vroeg wakker.
    Al rond half 8. Terwijl dat vroeger een uurtje later was. Ach ja, zijn we mooi op tijd beneden. Ga zo ook snel de kleren aandoen, want dan kunnen we boodschappen doen en ook nog even het dorp in. Even op buienradar kijken hoe het met de regen is.
    Hoop dat het vandaag een beetje droog blijft. Want hebben nu genoeg water gezien hier

Happy; fijn dat ze redelijk geslapen heeft vannacht.

Silvia; jammer dat jullie geen foto hebben van jullie dag.
    Kun je niet uit 1 van de foto's die van verder weg zijn jullie dichterbij laten halen zodat het toch een hele mooie trouwfoto wordt met vrijwel alleen jullie en geen omgeving? Dat jullie dan niet in de camera kijken hoeft geen grote ramp te zijn lijkt me.

Petra; gaat het afvallen goed? Je hebt nu natuurlijk wel een extra stimulans.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    mogge dames :)

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes
    (meisjes roze, jongens blauw)

8 januari: Joëlle (8.) (Miranda)
    20 februari Jasmijn geboren (Duster)
    15 maart Stijn 2010 (FF)
    31 maart: Dionne (6) (Miranda)
    7 april: Jens geboren (miepie28.)
    12 april: sydney bridget geboren (mik25)
    25 april: Yanieck 20010 (JennyS)
    15 juni: Sam 2007 (lique80)
    27 juni: Milan (Rebbel)
    14 juli: Laureen (Miranda)
    21 juli: Djayden (Schatje)
    22 juli: Olivier (Puck)
    22 juli: Anissa (Noura)
    25 juli: donique (mik25)
    26 juli: Roos (petrabr)
    27 juli: Thomas (4) (Marleen)
    29 juli: Lianna (3) (Sjorsje)
    1 augustus: Malou (miepie28.)
    1 augustus: Giulia (Sjudith)
    1 augustus: Fayenna (shanai)
    2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje)
    3 augustus: Ise (Chantico)
    3 augustus: Hanne (Arri)
    4 augustus: Djim (lique80)
    4 augustus; Jamie (4) (QueenBee)
    5 augustus: Wesley (Delilah)
    9 augustus: Silke (Setteke)
    11 augustus Toby ( Vogeltje)
    13 augustus Matthijs (Duster)
    14 augustus: Britt (QueenBee)
    16 augustus: Danique (Aliekeleppink)
    17 augustus: Tygo (Chantal)
    20 augustus: Petrabr (34) (oma van Roos en Suze)
    21 augustus: Mylan (JennyS)
    22 augustus: Jasper (Marleen)
    22 augustus; Suze (1)(Petrabr)
    22 augustus: Ottilie (Lauwie)
    25 augustus: Janna (happy1980)
    26 augustus: Jeslyn (Linka)
    26 augustus: Britt (FF)
    30 augustus : Tess (Tesske)
    2 september: Yosyp (Sjorsje)
    10 september: Silver (Binnabinna)
    13 oktober: Tymen (4) (Setteke)
    22 december: Luna (1) (Rebbel)

Zo, even de lijst weer opgezocht.
    Niet zoveel jarigen meer hè.

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen meiden!!!!!!!!!!!
    Hier is de dag ook weer begonnen.
    Gelukkig niet om 6:00 maar om 8:00. hihihi

Wat ben ik bij dat er gisteravond niet zo heel veel gekletst is.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #4074 miranda4xmama, 28 aug 2010
    Laatst bewerkt: 28 aug 2010
    Moge Juud :D
    Las dat jullie huis zo goed als verkocht is, wel balen van het verlies.
    Maar het zal uiteindelijk toch goedkoper zijn dan een hypotheek

@ Duster: zo dat was weer vroeg vanmorgen
    Wel jammer dat jullie geen officiele trouwfoto hebben

@ Lique: Jaaaaa julli egaan er nu "echt" voor
    Spannend hoor

@ Petra: goed bezig hoor

@ Superano: jammer van je test

@ tesske: hoe is het met Tess gegaan vannacht?????

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo Giulia heeft samen met mij haar jas uitgezocht bij H&M
    En het is deze Bekijk bijlage 97465

Ze zei duidelijk bij jassen (die ik erg leuk vond) NEE NEE NEE, en deze was gelijk JA :)
    Ze heeft iig geen dure smaak haha en je kunt hem overal bij combineren :)

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Juud, super dat Giulia zelf meebeslist. hihihi

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen,

@lique: spannend!!! opa was 83, wel een mooie leeftijd natuurlijk..

@superano: oh meid ik duim voor je! wat spannend!

@juud: wat balen van die schuld! maar gelukkig wel het huis kwijt!

@duster jammer zeg geen foto!

milan heeft weer heerlijk uitgeslapen tot 9.00! ik hoop dat Luna straks ook zo lekker lang gaat slapen! ;)

ik ga zo ff kijken voor een jas voor de kids, mag wel met dit weer! :( en dan vanmiddag weer even naar oma!

geen last meer van mn buik en milan heeft ook goed gegeten!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

hier een snotverkouden kimmie. komt omdat ik gisternacht helemaal niet geslapen heb . aangezien syeny koemelkeiwitallergie heeft blijkbaar. had s middags stiekem een paar grote happen van donique haar softijsje genomen en daar werd ik s avonds en s nachts voor destraft.. sydney was helemaal hysterisch. huilen huilen huilen. de enigste die haar kon troosten was ik en ze wilde alleen maar slapen als ze op mij lag. dus heb ik zelf geen minuut geslapen die nacht. was gisteren dus ook helemaal kapot. gelukig gingen ze overdag samen slapen en ben ik toen ook in bed gaan liggen. vannacht wa het weer overdus duidelijk een allergische reactie. gatverdegatverdamme,

dus heb mijzelf een dag gegeven. ik geef tot aanstaande vrijdag borstvoeding en daarna niet meer. dan heeft sydney pech en gaat ze over op flesvoeding. dus zal wel een paar dagen lastig worden. zal dus maandag maar even naar huisarts en kinderarts etc bellen voor erceptje voor flesvoeiding.

k ga namelijk 6 okto op vakantie all inclusive en daar hebben ze geen mellkvrije dingen. dus voor die tijd MOET ze over zijn op de fles

kus

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, lekker eigenwijze dame is het ook he? Sil vindt meestal alles wat ik haar laat zien mooi!

Dit is Sil haar winterjas:

Bekijk bijlage 97471

Tweedehands via MP gescoord! :D

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kim wat vervelend dat sydney er zo op reageert.
    Is donique er helemaal over heen gegroeid?

Juud wat goed dat je huis verkocht is, wel onwijs balen van die rest schuld zeg!

Rebbel wat fijn dat jullie buikklachten weer voorbij zijn.

Tess heeft vannacht doorgeslapen en ik ben compleet door de wekker heen geslapen om haar te puffen, beetje dom van mama maar ik merk niet dat ze nu extra benauwd is.
    Ik ga zo de taart ophalen bij de bakker, de hapjes bij de cateraar en nog even inpak papier kopen voor haar cadeau.
    Morgen vieren we haar verjaardag en Tess zingt al 3 dagen 'lang zalle leven, lang zalle leven in de gooooria! hiephiep Hoera!'
    Oh en ik kan ook geen 'hanki panki sjanhang ' meer horen :D

Deel Deze Pagina