duster, vervelend dat je je er rot over voelt. er zitten toch leuke foto's tussen? alleen jammer dat het ver weg is. ik dacht hetzelfde als alieke: als je inzoomt dan is die foto van de zoen toch super?! balen ook van je vroege ochtend. happy, succes weer vanavond! alieke, hier regent het alweer. hoop dat t bij jullie beter is. miranda, dank voor de lijst! mik, vervelend dat ze er zo heftig op reageert. ga je cold turkey over op fv of ben je aan het afbouwen? rebbel, fijn dat jullie opknappen. succes met jassen kijken! juud en set, wat goed dat jullie al geslaagd zijn! ik heb nog niet eens gekeken. vind trouwens ook dat ot een lastige maat heeft. 86 wordt te klein, 92 past nog niet, maar 86/92 is ook al te klein?! ik dacht dat het praktisch zou zijn met die maat bij baby's en peuters, maar dat valt tegen.. herkennen jullie dat of hebben jullie geen moeite met goed passende kleding vinden?
ze drinkt nog niet goed uit de fles. maar vanaf vrijdag gaan ik idd cold turkey over op de fles. ben ass we speak aan het kolfen voor de voeding van half elf! klinkt heel aso maar ik wil wel een leuke vakantie hebben dat ik allles kan eten en drinken. je betaald er genoeg voor toch?
@ Lauwie, heb haar winterjas mt 98 gekocht neem aan dat ze die in bv oktober al past met wat dikkere kleertjes? En heb een skibroek in 104 gehaald.
maar hoe leuk wordt het als zij blijkbaar gevoelige darmen heeft om haar niet eerst te laten wennen aan die fv?
jeetje donique past nog geeneens broeken van maat 92! zit nog in maat 86 voor broeken en maat 92 shirtjes
Lauwie: hier tot nu toe nog geen problemen met de maten. Broekjes 86, shirtjes 92, jasje ook 92. Mik: succes met afkicken hahaha
Hihi, ik heb een reuzenkind: broekjes maat 92/98, shirtjes maat 98/104. Schoentjes maat 25. Dit jasje is 104 en nog iets te groot. En ik ga er ook niet vanuit dat ze een winterjas de hele winter passen, met Tymen koop ik halverwege de winter een nieuwe in de uitverkoop en die past hij dan het jaar erop ook weer een halve winter.
hier ga ik gewoon elke zes weken naar een schoenenwinkel om te meten. donique heeft maat 22 maar gaat nu richting maat 23
hoi meiden hier heeft Britt nog een winterjas in de kast hangen, die we 2 jaar terug nieuw hebben gekocht in de sale...... maat 92 denk ik, was vorig jaar nog veels te groot, hopelijk past hij nu wel Ga in de sale dit jaar ook weer kijken, hopen dat er nog iets leuks hangt, nu in ieder geval nog niet gekeken.....toch maar een keertje kijken De jas van vorig jaar past ook nog broeken/rokken: maat 80 shirts/truien: 86/92 wij gaan straks naar MYSTERYLAND even een zonnedansje doen dan, in de hoop dat de ZON gaat schijnen. nu regent het nog hier, maar vlgs buienradar, moet het goed komen????
FF veel plezier! --- Mogguh allemaal! Hier een druk, gezellig weekend voor de boeg, met alweer 2 verjaardagen! Gaan vanavond dan ook logeren met de kinderen bij mijn ouders, mijn moeder viert haar verjaardag vanavond en mijn schoonvader is morgen jarig.. En dan nog proberen me aan mijn SonjaBakker te houden.. Was gister in totaal al 1,3kg kwijt na 8 dagen, maar weeg me officieel pas maandag, dat ga ik dan elke maandag doen, was nu ook ongi, dus dan ben je ook al wat zwaarder.. Hoe'st verder hier? Misschien een miniupdate... ? Ben er helaas niet aan toegekomen om helemaal bij te lezen, had nog wel een PB ontvangen, daar zal ik nog ff op antwoorden straks. Xx
Zo ben eindelijk geslaagt voor broeken. wel duurder als ik zou willen maar ach ze zijn leuk. en het moest nu echt de rest kon niet meer. broeken mt 92/98 shirts 98 en soms 98-104 jas is 98 en ik zie halve wegen de winter wel. heb net ook een sjaal en muts er bij gekocht