Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, hier hetzelfde. had nog een jasje voor afgelopen winter wat toen nog groot was en nu wel goed zit. weet niet of ze het er de hele winter mee redt, dus ik kijk ook vast voor een jasje een maat groter, maar als ik niks leuks zie heeft t ook geen haast.

qb, goed bezig!

binna, voor silver of jezelf geslaagd? waar ben je geweest?

sjorsje, straks haalt jorja haar nog in! die gaat heel hard toch?

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, is 104 niet groot als ze nu broekmaat 92 heeft?

waar kopen jullie je kleding dat je dat probleem met de overgang naar kindermaten niet hebt?

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @kleding, Danique heeft shirtjes 98/104 en broekjes ook vaak maat 98 (koop dan iets kortere broekjes die voor haar lang zijn) en soms kan ze ook nog 92 aan. Maar krijg problemen bij haar buikje en billen met 92, krijg ik het bijna niet dicht en omhoog.
    Heb haar nieuwe winterjas dus ook in 104 gekocht en die paste mooi. Alleen nog de mouwen ietsje lang. Schoenmaat moet ik nu van de winter wel 23/24 hebben denk ik.

Mik; wat vervelend dat ze zo'n last heeft zeg. Maar dus wel bewijs dat ze echt geen koemelk moet hebben. Hopelijk reageert ze goed op het overstappen

Wij zijn het dorp in geweest. Lopend, auto is geen optie in de drukte, fiets is niet handig want heb ik geen buggy, dus met de kinderwagen lekker lopen. Danique was erg lief, op de boekenmarkt een aantal leuke boeken gekocht en daarna nog even over de kermis. Danique in de draaimolen en nu net weer in huis en het regent nu, terwijl het net heerlijk weer was, met zelfs een zonnetje erbij. Hebben dus lekker geluk gehad!
    Ga nu een kleine dame in bed leggen en dan zelf even rustig op de bank zitten.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie voor Silver. Ik koop bij h&m. Hanstetiel. Henk ten hoor v&d prenatal. Hema snoobyfasion. We marktplaats

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, veel van die winkels koop ik ook. maar bij hema en h&m vind ik de babykleding echt heel leuk maar de kinderkleding niet zo.
    wat heb je nu voor broekjes voor silver?

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb tropuwens gelogen. ik bouw natuurlijk wel af (niet de borstvoeding) want ik doe nu borstvoeding met 30 ml kunstvoeding om haar langzaam aan de smaak te laten wennen. over een par dagen 60 ml enz enz enz

hihihi

kus

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met mijn opa gaat het niet goed. Ze hebben hem teveel zuurstof gegeven en dat kan niet met zijn slechte longen. Zijn bloeddruk is daardoor gedaald en die proberen ze nu weer omhoog te krijgen. Maar als het niet lukt dan geven ze hem op. Er werd al gepraat over hospice en terminale thuiszorg. Volgens mij vader gaat hij hard achteruit..... Ik mag het misschien niet zeggen, maar zou beter zijn als hij er tussenuit piept.... Leven is lijden voor die man, al jaren, en dan nu weer in het ziekenhuis.....

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik vind met bepaalde (duurdere) merken die ik overigens tweedehands koop de overgang minder groot. Bijvoorbeeld Vingino en Retour vallen mooi in de overgang van baby- naar kindermaat. Verder ben ik fan van C&A via wehkamp. Ook Name It valt mooi. Het merk Blue Queen van de schoenenreus valt ook mooi bij Silke.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, wat naar van je opa. erg ook dat het nu zo slecht gaat door een medische fout! kan me goed voorstellen dat je hem verder lijden zou willen besparen. hoe denkt hij daar zelf over?
    dank voor de kledingmerken tips. name it is ook nog goed betaalbaar toch? misschien ook maar eens op marktplaats zoeken. ga trouwens over een paar weken naar een 2e hands kledingbeurs. vind ik eigenlijk nog fijner dan mp. vaak zijn dure merken daar nog goedkoper, je kan zien hoe het er nog uitziet en geen gedoe met verzendkosten. moet voor die tijd nog wel even wat kopen, want ze groeit echt uit al haar kleren. en het word te koud voor al die leuke zomerjurkjes..

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o sorry voor al mijn d en t fouten! weet ik normaal prima, maar dat lijkt echt een soort zwangerschapsafwijking van mij.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ik wil trouiwens vanaf vrijdag de nachten nog wel met de borst geven., hoelang zal het duren voordat ik van de bv af ben? kan ik beter de eerste week nog kolfen of is helemaal cold turkey het beste?? aangezien ik oiverdag ruim 200 kolf.

kus

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, hij wil al jaren liever niet meer, maar mijn oma heeft Alzheimer en hij wil haar denk ik niet achterlaten, terwijl hij zich vreselijk aan haar ergert en ze alleen maar ruzie hebben. Mijn oma is steeds verdrietig en snapt niet waarom opa steeds zo boos is. En mijn opa vindt het vreselijk zo'n wrak te zijn terwijl zijn hoofd vanalles nog wel wil.

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie ik koop eigenlijk alleen bij lokale (merk)winkels dus kan je niet echt helpen maar ik koop de merken esprit, ralph lauren, gant, vingino, name it , hot lava en jill&sill
    en heb niet echt last vd overgang maar dit zijn dan ook de smallere vallende merken.
    kijk wel eens bij h&m en hema maar daar verzuipt tess in de kleding die niet meer zo baby is.

Setteke hoe krijgen ze het voor elkaar om te veel zuurstof te geven?
    Sterkte voor je opa en familie.

Heb alles in huis voor het grote feest van morgen. Mark is nog even pannekoekenmix aan het halen want mijn ouders, broers met aanhang en neefje komen hier vanavond gezellig pannekoeken smullen.
    Ik ga nu even de traktatie voor maandag op het kdv knutselen.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Setteke: sterkte met opa
    Zielig dat het zo moeilijk gaat tussen opa en oma.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, ot is niet echt smal (ik denk ca 12 kilo bij 85cm?) dus dat is mijn probleem niet echt. maar bijv in lengte is 92 voor broeken veel te groot terwijl 86 te kort is.
    ik vind het juist een leuke sport om voor weinig geld haar er leuk uit te laten zien. vind het echt zonde hoe snel alles weer in een doos 'te klein' gaat en wat voor vlekken ze soms in kleding heeft. ik heb er ook niet echt moeite mee als andere kindjes af en toe dezelfde kleding hebben. maar bij de grotere maten van de hema zie je wel heel duidelijk dat het hema is. en bij h&m staat vanaf 92 overal hello kitty op heb ik het idee. ik snap wel dat iets grotere kinderen dat kiezen, maar daar geeft ot nog niet zo om en ik hou er niet van.
    ga dus idd maar op zoek naar 2e hands merk kleding. vind de merken die tess draagt vaak wel mijn smaak.
    hoe is het trouwens met haar?

setteke, dat is ook verdrietig zeg hoe het tussen opa en oma is.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Carmen, er bleek in het dossier van het zh op 1 of andere manier niet te staan dat hij slechte longen heeft waarvoor hij vorig jaar maanden in datzelfde ziekenhuis heeft gelegen.... ;)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hij was zo benauwd, dat ze dachten hij moet maar extra zuurstof hebben, maar dat kunnen zijn longen niet aan.....

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miepie: tja meestal als je nog werk hebt is het makkelijker een baan te krijgen helaas, maar komt vast wel een keer goed hoor

@chantal: haha grappig, je moest al zo lachen omdat ik mylan weleens bambam noem, nu begrijp ik waarom ;)

@vogeltje: wat een minimi heb je haha schattig

@mik: succes met de voedingen hoop dat het je lukt voor de vak

kledingmaat: mylan heeft nog 80 en gaat naar 86 haha
    schoenen nog steeds 21

Nou ik zit heerlijk in mijn huisje, we hebben dus gewoon internet hier en nog een snelle ook haha
    We zijn een rondje wezen rijden en kwamen een goed supermarkt tegen dus hebben voor het weekend ingeslagen
    het weer is redelijk, niet heel warm maar wel veel zon
    de kindjes doen het goed met slapen, yanieck heeft hier een ledikant en mylan heeft zijn eigen opblaasbed van winnie de pooh mee

ik ga zo ff een wijntje scoren ;)

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Klinkt goed, Shireen......... ;)

Miepie, Drachten was voor jou niet te doen, he?

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist

Deel Deze Pagina