Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke jeetje wat een stome fout zeg. en wat een moeilijke sitiuaite sterkte

@jenny klinkt goed. geniet er maar van

@lauwie dat is ook erg leuk he naar een tweedehands kleding beurs.ga ik hier ook wel eens heen. en heb nu een aparter spijkerbroekje en een stofe broekje bij de prenatal gehaald.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bina is die jas van HM haha die heeft Giulia ook uitgezocht :p

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hahaha Juud, kleding voor de kast aan het kopen????

@ Jenny: klinkt goed, geniet van je wijntje

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miranda ja het is een 3deurskast :p moet toch wat in he hahaha :D

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb ook nog heel wat liggen hoor. ;)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb ook nog heel wat in 98 :p

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik zit hier te piekeren en te peinzen... Weet wel wie op dezelfde dag jarig is als Ise, maar dat was toch niet de TS van dat ene bericht... :( Ontdek ik nu net dat ik niet naar de eerste pagina had teruggekeken, maar dacht dat degene bovenaan pagina 7 de TS was, en die ken ik niet. Maar die van p.1 wel! Lekker dom hè?! :)
    Nogmaals welkom hier, nu ik echt weet wie je bent :D

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik van 98 tot 116 ofzo

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantico, haha muts, al last van de zwangerschapskwaaltjes?

Setteke, dat is wel erg van je opa.

11. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantico, fijn dat je er achter bent gekomen... vond het toch wel een beetje pijnlijk hoor! ;)

12. Chantico

Vandaag weer zo'n dag. En het is zo onbegrijpelijk dat je op een gegeven moment niet uitgeslapen bent... Ik heb twee en een half uur geslapen en ben nu nog steeds niet vooruit te branden. Hopelijk trek ik na het eten weer bij, want dit is voor de rest ook niet leuk. Ik bof wel met m'n vriend: die wil alleen maar voor me zorgen ipv dat ie het stom vindt dat ik zo weinig doe. :)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud nee hij is van name it. hij is anders. laats had ik toch het plaatje hier neer gezed zei je nog dat is echt een Silver jas

@chantico jeee je weet het.

@superanno heb je al getest. hoop dat je snel bij de mei mama's mag komen schrijven

14. Chantico

Nee hoor, helemááááál niet! ;):D

Mik, wat een rotnacht had je zeg. En balen dat Sydney ook kma heeft. Ik hoop dat ze de fv goed oppikt. Beterschap meis! ’t Zal voor jou ook wel heerlijk zijn om niet meer op je eten te hoeven letten!

Setteke, wat een toestand met je opa. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen: dat ik hoop dat hij snel opknapt of dat het rustig afloopt…

Shireen, klinkt goed hoor!

Juud, da's nog eens een goede prijs! Hoop dat er leuk spul tussen zit.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Set, wat naar van opa en oma :(

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Setteke wat naar van je opa zeg. En dat door een stomme fout.
    Weet eigenlijk niet of ikm oet zeggen hopelijk knapt hij snel weer op, of dat ik dat juist niet moet zeggen. Moeilijke situatie hoor!

Binna; ben jij gaan schrijven bij de mei mama's?

Chantico: Jij dus lekker moe? Ach hoort er allemaal bij he.

Net mijn beste vriendin vertelt dat ik zwanger ben. Echt superleuk! Zij zijn ook al vanaf maart bezig vertelde ze, dus hopelijk voor hun ook snel raak.
    Nu weten op mijn collega's na en oma de meeste mensen het wel die ik het echt zelf wil vertellen. Oh ja Raymonds zus weet het ook nog niet, ook binnenkort nog maar vertellen.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke ja omdat jullie bij de april mama's al zo ver zijn. en omdat ik 30 april ben uitgerekend. dus waarschijnlijk mei

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Chantico, hahaha jij bent lekker bezig. Superano zal wel gedacht hebben :D
    Je boft maar dat je lekker vaak kunt slapen.
    Ik vond het toen ook zo gek dat vermoeide gevoel, vooral ook omdat ik mezelf helemaal niet zo ken en dan is het heel gek dat je lijf ineens heel anders doet.

@ Juud en Shireen, zit te kijken voor beatloverz, erg prizig, maar het lijkt me nog steeds gezellig dus ik ga bestellen. Jullie hebben ze toch al?

@ Setteke, heftig hoor allemaal in jou familie. Hoe lullig het ook klinkt, ik hoop toch dat er gauw een einde komt aan deze situatie

@ Alieke, wat leuk dat je vriendin enthousiast reageerde en wat zou het geweldig zijn als zij nu ook zwanger word. Het blijft zo ongelovelijk bijzonder om zwanger te zijn en dat is leuk om te delen

Wij zijn vanmiddag naar de trouwlocatie gefietst :D om de boot te bekijken waarop we gaan borrelen, taart eten en proosten ( ooo en varen natuurlijk :p)
    ik word er toch zo blij van.
    Ik ben altijd al erg gelukkig maar gelukkiger als nu kan bijna niet

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kan me ook zo voorstellen dat het leuk is om alles als 1 van de eerste mee te maken omdat je met Silver altijd als laatste was (als laatste een 20 weken echo en zeker als laatste bevallen)

Deel Deze Pagina