Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik zou het ook super vinden als mijn vriendin zwanger zou zijn! Samen delen is toch echt wel leuk.

Binna; kan het me heel goed voorstellen. Daarom heb ik de april mama's geopend. Terwijl ik ook eind maar uitgerekend ben.

Petra; jouw berichtjes lezen ook echt supergelukkig! Geluk is het mooiste wat er is ;)

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra daarom heb ik het ook gedaan. vond toen in het begin met zwangers zijn moeite had met het feit dat jullie alles al hadden gedaan of al wisten of al last van hadden (wat soms wel makelijk was)

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames!

setteke: drachten is echt te ver voor me om te rijden. Heb net een vacature gezien bij een makelaarskantoor voor parttime administratief medewerker dus ga een brief sturen! Voor 3 sept versturen en ze zoeken op korte termijn iemand....Duimen!!!!

kleertjes: malou shirtjes 98/ broekjes 92 (sommige nog te lang..) en schoenen maat 25.

lauwie: snap wat je bedoeld met broeken hier ook met sommige broeken. Heb je al cars broeken geprobeerd? Die zitten malou wel heel goed!

petra: leuk he dat plannen van de bruiloft! Haha geniet er zelf ook enorm van mee van je verhalen er over!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ all, dank voor de lieve reacties op de situatie van mijn opa. En eigenlijk zou het beter zijn als er een einde komt aan deze toestand. Maar we wachten af. We gaan morgenochtend met de kinderen even bij hem kijken.

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wij vandaag flink geshopt! Malou leuke kleertjes gekregen en jens ook nog 3 broekjes en een blouse en pyama.

malou haar winterjas

Bekijk bijlage 97604

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Leuk, welk merk is dat?

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ooooh die zijn ook leuk, wederom welk merk?

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    setteke: eager beaver.

twijfel nu nog een beetje of jens nog een winterjas moet. Malou had toen geen winterjas had voor haar van die dikke vestjes. Twijfel nog een beetje maar vind een winterjas altijd zo dik voor die babys aangezien ze toch altijd ergens in zitten als ze buiten komen.

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    setteke: haha red rag is het. (prijs wil je niet weten...grr malou heeft een moeilijke voet en past dus heel weinig schoenen....)

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: sterkte meis, het einde is altijd even moeilijk maar soms maar beter dan lijden dikke knuffel

@miepie: wow mooie jas ja

@petra: heerlijk dat je je zo voelt.. ik heb ook niet veel te wensen meer hoor.. tja die ring dan nog haha

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    jenny: dus jij de volgende??? Moeten we ff met bas gaan praten?

setteke: pff das niet niks zeg. Sterkte er mee! en idd zoals jenny als zegt soms is het einde beter als lijden.

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik vind ze heel leuk beide Miepie!

Nou, mijn ouders komen net bij mijn opa vandaan, en hij was goed te pas. Maar hij is wel klaar om dood te gaan had hij gezegd.

Nou ging alleen mijn tante weer moeilijk doen, die zal en moet morgenochtend op bezoek, of wij ook 's middags kunnen. Nou nee, we hebben een afspraak, morgenochtend was enige moment. Mijn ouders zijn nu aan het regelen. Pff het is steeds weer hetzelfde geouwehoer met dat bezoek als op in het ziekenhuis ligt.....

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    setteke: leuk zulke mensen....

Ik ga een chocoladetaart maken! Krijgen morgen nog verjaardagsvisite voor malou en ga een maltheser chocotaart maken jammie!

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hoe laat is het dan bezoekuur???
    Mocht je tante wel moeilijk blijven doen!!
    Jullie mogen ook wel alleen komen eten dan??
    Ofzo??
    Ja denk even mee hoor,moet je zelf ook wel willen maar zou mooi zijn als je tante gewoon morgen middag kan gaan!

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tesske: alles klaar voor morgen? Wat krijgt tess van jullie?

juud: mooi bed zeg! hier nog steeds ledikant haha ben benieuwd voor hoe lang nog! (ze wil nog steeds niet onder een deken liggen)

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    miepie leuke jas en laarsjes, ben wel erg benieuwd wat ze gekost hebben? Ik heb vanmiddag nog hele leuke laarsjes gekocht van keq.

We zijn er helemaal klaar voor, hebben net de boel versierd en het cadeau ingepakt. Ze krijgt de complete set van de quiny zapp (maxi cosi, reiswieg, buggy)+ baby born pop. ze heeft de gewone buggy van zapp ook al maar die gaat dan op zolder. En de kaartjes voor het concert van k3 waren eigenlijk ook een verjaardagskado maar die geven we maar gewoon omdat het zo'n leuk kind is want dat concert is pas in oktober.

Ik duim dat je op gesprek mag komen en dat je aangenomen word!

Petra wat fijn dat je zo gelukkig bent.

Oh ja ik heb geen flauw idee wie superano is?

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ken alleen maltheser leeuwtjes maar dat is heul wat anders :p

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh dat is lief van je zeg!

Dan gaan we van 15 tot 16 uur naar opa en dan naar jullie, ok?

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het pre- Andy tijdperk

Deel Deze Pagina