Ja dat is wel goed joh meid!! Gaan jullie naar Heerenveen dan??? Mag je denk ik wel gelijk helpen met ballen draaien maar vind je niet erg toch?? Tja ach kan wel een uitzondering maken toch?? Weet een beetje hoe het is als iemand dwars ligt in de Fam met Oma ook gehad mijn ouders dan! Dus ja dan pas ik mij wel even aan,voor mijn dinnetje helemaal toch
Lekkere dingen Graag gedaan hoor!! Zien we jullie morgen middag wel verschijnen!! Sorry meiden dat ik weer kwam inbreken
ze zijn alleen voor de garnering boven op de taart. petra: jullie via relatieplanet haha wij via lexa.
tis wat he Zal ik jullie vervelen met nog meer oude foto's? Onze oude computer is (bijna) gecrasht, ik heb vandaag tenauwernood alle fotos eraf kunnen krijgen (ook de geboortefotos van R&S dus ik = blij nu heb ik dus alle foto's bijdehand en kan ik jullie vervelen met oude fotos @ Mamarianne, je bent een lief vriendinnetje!
is lexa voor hoger opgeleiden? er komen btw ineens een heel stuk meer gebruikers, het slappe lullen is geopend ( hoi mam, ik zou maar een paar pagina's overslaan)
petra: nee niet dat ik weet hoezo? Had toendertijd een heel druk leven. Werkte in de horeca 60 uur per week, reed paard en ging weinig op stap aangezien ik in mn eentje niet zoveel te besteden had jammer genoeg. Haha was wel grappig want hij woonde bij zn ouders nog geen 50 meter verderop bij mij...
setteke: leuk is dat al die oude fotos...ik was eerder een beetje gabber...(echt erg weet het) Heb nog een foto waar ik op sta in mn cavello shirtje met spijkerbroek en nike airs....
superano, vandaag nog getest? of wanneer ga je weer testen? miepie, mooi jasje! hoop dat je sollicitatie wat wordt! heb net heel veel name it geshopt, maar wat werd ik sacho van die site zeg! werd tot 2x toe mijn wagentje leeg gegooid!