Hihi, Hilbrand heeft ook jaren vlakbij mij gewoond en we fietsten in dezelfde groep naar school, maar elkaar echt nog nooit gezien tot dat moment in de bus. Een klasgenoot van mij zat een brugpieper af te zeiken en wij zaten zeg maar tegenover elkaar (kenden beiden die jongen) smakelijk te lachen om het geouwehoer. We moesten er bij dezelfde bushalte uit en toen zag Hilbrand mij in mijn felgele O'Neill jas met paarse Doctor Martens... Ik pakte een pakje shag uit mijn zak en draaide een peuk. Hij was meteen afgeknapt hahaha! Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik had verkering met een jongen die hij kende van het voetbal, en mijn toenmalige vriendje hield niet bepaald rekening met mij. We werden vrienden, maar Hilbrand had een dubbele agenda....... Op een gegeven moment vertelde hij verliefd op me te zijn. Ik helemaal verbaasd, maar daarna bedacht ik me dat hij toch wel erg leuk was. Op vrijdagmiddag was er altijd studentenmiddag in de kroeg en daar ging ik heen met een vriendin en hij was er ook en ik heb toen geregeld dat mijn vriendin tegen Hilbrand zei dat hij me maar eens moest zoenen, et voila: we waren een stel!
gabbers united!!! hahaha ik wilde heel graag mn haar afscheren maar het mocht echt niet van mn moeder lowlands een paar jaar geleden. Ik ben denk ik de allergrootste fan van de " stille" disco
haha ik wou altijd een tattoo maar mocht niet van mn moeder heeft mn vader gezegd als je 18 bent en nog wil krijg je er gewoon een van mij! Heb dus een dolfijn op mn buik...(show m niet na 2 zwangerschappen...8))
hmm, nu zit ik ff op h&m site te shoppen. is alles 86/92 of meteen 98/104. hoe valt dat ook al weer??
lauwie: vind hm vrij groot vallen hoef voor malou echt geen 98/104 van broekje te kopen. Shirtje twijfelgeval. Ze heeft een van 98/104 maar die is wel nog vrij groot.
vind trouwens met broeken dat ze allemaal zo wijd bij de beentjes zitten! Snap dat niet echt. Malou heeft 2 spijkerbroekjes die vrij ruim zitten. Heb nou een van cars en die vallen wel mooier vind ik.
de laatste van vandaag op de 1 of andere manier eindigde ik altijd op de bar hemeltjelief wat ben ik blij dat die tijd voorbij is hahaha