Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha geweldig petra! Heb ook van die fotos...met vriendinnen naar kreta/spanje...hihi geweldig! Al die cocktails pff wat ben ik misselijk geweest...eerste keer alleen op vakantie, flink cocktails gedronken, lag ik volgende dag op een luchtbedje op zee te dobberen en werd me toch beroerd...heel snel uit zee gegaan en naar een wc gerend...(alleen niet gered schaamde me dood...)

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik was een nerd.
    en toen een kakker.
    en toen een stappende student.
    en nu een ingekakte zwangere huismoeder

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: hoezo nerd? vertel of heb je fotos?

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    en dank! dan ga ik voor 86/92!
    op de site hebben ze wel leuke dingen zeg!
    zit alleen met mijn werk tegenover de h&m dus twijfel of ik maandag in mijn lunchpauze mijn slag zal slaan. bezorgen duurt soms wel 3 weken bij h&m. maar het is me ook al vaak gebeurd dat het er in de winkel niet is en dat het op de site dan in de tussentijd ook uitverkocht is.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb gelukkig op deze laptop daar geen foto's van. pieker er ook niet over om die op internet te zetten.
    ik was gewoon superbraaf, met beugel en bril...

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dan zou ik toch zelf gaan kijken want ik heb echt heel erg vaak gehad met bezorgen dat de stof me tegenviel
    tjongejonge nu klink ik ook als een ingekakte huismoeder

hahaha dat ben ik ook en I AM PROUD

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, wat is het ineens stil hier :D

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ze durven niet meer hahaha!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Echt jammer dat mijn vroegere foto's niet digitaal zijn!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoe we nu zijn

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, Sam en Djim hebben nu een eigen kamer. We hebben ook nog een grote zolder, waar nu niks mee gebeurd (logeerruimte), we willen binnenkort kijken of dit 2 slaapkamers kunnen worden dmv een scheidingswand en een dakkapel. Dus aan ruimte geen gebrek, ook in de auto niet tegenwoordig ;) . En financieel, tja, daar is altijd over te zeuren, maar wij hadden vroeger ook niks en liefde zat, dus dat moet dan ook wel goed komen, toch? Leuke jas!! Oef, hoe is het met opa?

@Duster, oef, wat een vroegertje vanmorgen!

@Petra, dankje!! Al weer een tijdje mijn nieuwe look, maar nu ook in mijn profiel!!! Ja en hou me maar goed in de gaten! Wie weet ben jij er volgend jaar ook wel weer aan toe ;) Helemaal duidelijk waarom Andy gereageerd heeft op relatieplanet, haha!! Wat een heerlijke foto’s!!

@Happy, ohh echt, sorry, dat heb ik dan gemist!! Lief dat je aan me gedacht hebt! Zijn er bij jullie nog babykriebels? Oef, hoe was je eerste dienst weer?

@Juud, leuke jass!!

@Rebbel, inderdaad een redelijke leeftijd, maar voor sommige is dat ook nog te jong!! Ja het wordt spannend hier, haha!

@Mik, jemig wat heftig!! Hopelijk gaat het lukken de komende weken!! Succes! Grot gelijk dat je lekker op vakantie wilt, mooie stok achter de deur!

@Tesske, wat heerlijk zeg, hele nacht geslapen! Zou je het nu weer durven proberen?

@Lauwie, hier geen problemen met maten. Soms is iets ruim, maar paar keer wassen en het zit prima ;)

@FF, hoe was Mysterieland??

@QB, goed bezig met afvallen!!

@Jenny, klinkt goed daar, geniet lekker!!

@binna, super winter outfit!!

@Alieke, oh leuk om het iedereen zelf te vertellen, hopelijk is het bij je vriendin ook snel raak!

@Miepie, ohh spannend!! Wie weet mag je komen.Solliciteren, brrr!! Leuke jas! En hele coole Shoes!!

Zo we zijn weer thuis. We hadden neven en nichtendag. Hartstikke leuk! Eerst een rondje in een botanische en landschappentuin. Daarna lunch. Toen moesten we op de grote markt zo goedkoop mogelijk iets kopen met bon. Ja de winnaar was iemand die een lolly kocht bij de slager voor 1 cent met bon, haha!! Daarna een rondleiding gehad door de schilderswijk en vervolgens wokken.
    Nu lekker op de bank. Zo naar bed en morgen lekker uitslapen, hmmm, heerlijk!!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    geweldige foto, helemaal top

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Leuk Juud! Je bent niet veel veranderd in 5 jaar tijd!

@ Lique, ruimte zat idd, maar het gaat idd om de liefde in je hart! Wat dat betreft hier ook ruimte zat voor een derde kindje. Huis is alleen vol net als de auto....

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Angelo zag er daar wel een stuk jonger uit!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000