welterusten juud! Ik ga lekker spare ribs eten...haha mag nu nog wss vanaf oktober met dieet beginnen via het ziekenhuis en dan mag ik echt niks meer!
@Miepie, ohhh, lekker !!! @Juud, gave foto's!!! @Setteke, wat niet past dat past niet. Zolang je er maar vrede mee hebt, toch? @Shanai, hoi hoi, hoe is het met je?
haha, miepie, nu nog? petra en juud, leuk die foto's! lique, ja wassen wil wel eens helpen. maar ook wel eens zorgen dat kleding snel weer te klein is. vooral de droger volgens mij
wat zijn jullie toch lekker aan het kletsen over vanalles en nog wat. voel me weer even een beetje vreemd hier Lijkt wel alsof we steeds meer met elkaar gaan delen. terug lezen lijkt me niet echt een optie dus ga het vanaf hier weer proberen bij te houden. denk alleen dat ik mijn eerste ontmoeting met mijn man maar niet hier neer ga schrijven haha
nog een vraagje: ik tilde vanmiddag ot in de speeltuin in een schommel en sindsdien heb ik op een hele rare plaats spierpijn.. zeg maar tussen mijn kruis en mijn lies/waar mijn been begint. alleen links. iemand een idee wat dit is? ik voel het alleen met lopen of bukken (als ik mijn linkerbeen beweeg)
Aan alle zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd heb: van harte en ik hoop voor jullie op een heerlijke, voorspoedige en onbezorgde zwangerschap! o ja, wil iemand me even laten weten wie superano is?
het eerste wat me te binnen schiet zijn je banden waar je waarschijnlijk last van hebt. zou het dat niet kunnen zijn?
zullen niet gewoon je banden verrekt zijn? ik had met beide zwangerschappen echt slappe banden. @ shanai, je weet toch dat je altijd in het verhaal mag vallen!
ja, misschien wel. normaal voel ik die hoger, meer onder in mijn buik bij mijn lies. en dat voel ik meer als steken bij een plotselinge beweging en dit is meer spierpijn. maar ik had laatst ook spierpijn in mijn buik. kwam ook gewoon van het gewicht bij het bukken. het helpt nu ik mijn buikspieren aanspan bij het bukken.
Je hebt waarschijnlijk een spiertje verrekt. Dat heb ik in mijn zwangerschappen ook regelmatig gehad. Blijven bewegen zeggen ze.