setteke, ok, dat zou goed kunnen. raar dat ik nu dat soort dingen heb en mijn 1e zwangerschap helemaal niet. ik ga slapen meiden! weltrusten!
lauwie: bij een 2e is alles wel gevoeliger. Ik had bij malou helemaal geen last en bij jens wel veel last van banden gehad.
hier ook nog wel graag een 3e hihi...maar wil eerst wat kilos kwijt! (manlief twijfelt nog wel maar denk dat hij wel overstag gaat...)
Ach ja, Hilbrand gaat straks ontzettend carrière maken en veel meer verdienen zodat we een groter huis en grotere auto kunnen kopen!
Inderdaad leuk om te lezen!! Hier heeft het ook een klein jaartje geduurd voor de kogel door de kerk was hoor, haha!! @shanai, je hebt een pb
@ juud en petra: wat een geweldige fotos van vroegah @ miepie: wat goed zeg dat je met behulp van het ziekenhuis gaat beginnen met afvallen! Gaat een dietist een dieet voor je samenstellen? Hoeveel kilo wil je afvallen? Mmm een malteser chocotaart, recept??? Wat een leuke jas en schoentjes heb je gekocht voor malou! Ik heb al heel vroeg een winterjas gekocht. Nu heb ik er spijt van omdat ik veel leukere heb gezien. En vind die andere eigenlijk te duur om nog zon dure te kopen. Maar denk dat ik dat toch maar ga doen haha @ lique: geloof dat ik ergens gelezen heb dat jullie voor een 3e kindje willen gaan? Wat ontzettend leuk zeg! Klinkt als een gezellige dag die je vandaag gehad hebt! Zijn er eigenlijk meedere dames hier die graag 3 kindjes zouden willen? @ setteke: ga jij niet maandag beginnen met stage? Spannend zeg! @ lauwie: H&M valt behoorlijk groot. Ik bestel nooit op hun site, want irriteer met altijd aan de lange levertijd @ carmen: wat een leuke cadeautjes! Fayenna heeft ook de baby born en kaartjes voor k3 van ons gekregen. Zouden jullie niet ook een bedelarmbandje kopen? Fayenna heeft deze ook gekregen maar wil hem absoluut niet om @ binna: wat een leuke winteroutfit van silver, en wat een leuke foto! @ Jenny: jullie zijn in de ardennen toch? Geniet er lekker van! Hebben jullie nog plannen daar of gaan jullie alleen uitrusten met zn viertjes?
@Shanai, ja klopt mijn spiraal is er vorige week uitgehaald. Nu rustig afwachten!! Er zijn hier en daar wel wensen voor een 3e zoals je kunt lezen, maar heb niet het idee dat er nu andere bezig zijn voor een 3e.
wij zitten nu lievelinsmuziekjes te luistern ivm de trouwerij en zitten nu middein een bubbling muziekje, stel jezelf maar voor hoe we nou door de kamer hupsen
haha petra, foto! shanai, dat duurt idd abnormaal lang! hoe was fayenna's verjaardag? setteke, hoe heeft hilbrand het nu op zijn werk?
carmen, gefeliciteerd met tess haar 2e verjaardag! hoop dat ze zich fit genoeg voelt om van haar dag te genieten!
Goedemorgen dames, oh oh oh, wat hebben jullie weer veel geluld, dat red ik echt even niet hoor! Lees wel leuk nieuws: @ lique: jullie gaan voor een derde, super nieuws!!! Spannend!
Goedemorgen meiden. Hier GROOT NIEUWS: Laureen heeft in haar grote bed geslapen vannacht!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo trost op mijn meisie. Ze is er 2 keer even uitgekomen en is daarna heerlijk gaan slapen. Wat is er weer heerlijk gekletst gisteravond. Leuke foto's van "vroeger" heb ik gezien. Dat soort foto's heb ik gelukkig ook niet op de laptop staan. haha Ik heb Gerard leren kennen in de discotheek hier in de buurt. En dat is alweer bijna 14 jaar geleden. @ Tess: gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!! Maak er maar een hele gezellige dag van met veel taart en cadeautjes
We hebben straks weer een nieuw "zwanger worden" lijstje nodig (Juud, Lique, Setteke, Tesske, Mik.....)
@setteke: sterkte vandaag meis @petra: haha losse petra malteser: vroeger heb ik er zoveel gegeten dat ik er nu niet meer aan moet denken haha @miepie een gabber haha dat is echt grappig had ik niet achter je gezocht @lauwie: haha mooie beschrijving van je leven haha @shanai veel rusten en een beetje rondrijden verder lekker niks @miranda:ah wat goed zeg wat hebben jullie heerlijk geklets en echt lachen al die fotos van vroeger