Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tess van harte met je 2 de verjaardag. hoop dat je een leuke dag hebt

Goeimorgen meiden.

wat een heerlijke laten gespreken hebben jullie

Setteke sterkte vandaag

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Nou, nou, nou wat een regen vannacht. Ik werd om 2 uur wakker van Hilbrand die buiten met de bezem water uit de garage aan het vegen was. Alles stond blank!:$ Straks de schade maar even opnemen....

@ Jeeeeejjj! Wat goed van Laureen!

@ Lauwie, wat leuk dat je er naar vraagt. Hilbrand heeft het nu goed op zijn werk. Hij zit nu op een project waarin hij de volledige vrijheid heeft, en dat bevalt erg goed. Hij wil daar straks zijn beroep van maken en is nu de mogelijkheden aan het verkennen om als zzp-er aan de slag te gaan. Maar voor nu prima, hij komt niemand meer tegen van die andere ploeg.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lieve Tess,

Al 2 jaar wat ben je groot! Geniet van je dag!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hieperdepiep hoera, onze Tess is 2 jaar! Fijne dag vandaag!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Tess.

Wij vieren vanmiddag de verjaardag van Yosyp. Gelukkig komen er nu ook niet zoveel mensen, dus lekker rustig aan doen.

Mmm, Lianna trekt me bijna van de computer voor een Dora koekje, die eerst maar even tevreden gaan stellen.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou Silke gaat terug naar bed, die kan alleen maar huilen.... Dus om vanmiddag ongezellig kind te voorkomen gaat ze nog maar even plat....

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, in de garage lijkt het mee te vallen, alleen onze oude tv heeft in het water gestaan, eens kijken of die het heeft overleefd...

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Ik heb tijdens de zwangerschap van Jasmijn ook geregeld deze klachten gehad. Bij de zwangershap van Matthijs ook nergens last van :D

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames!

Tesske: morgen is tess toch officieel jarig? Ik wens je vandaag in elk geval een fijne verjaardag!

shanai: ik ga een dieet doen via het ziekenhuis in samenwerking met een dieetist, internist en coach. Eerste 3 maanden heel streng op dieet met prodimed, dan 3 maanden 2x in de week sporten en langzaam weer normaal eten en de laatste 3 maand om te stabiliseren. De coach gaat ook gesprekken met je aan waarom je te zwaar bent geworden enz. Ben nu bij een dieetist geweest en volgende week afspraak internist en coach. Als die ook akkoord geven begin in wss per oktober met het dieet. Wat voor jasje heb je voor fayenna dan en welke vind je nog mooi dan?

Binna: Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of ga je lekker rustig aan doen?

setteke; gelukkig dat de schade meevalt! Sterkte vanmiddag!

sjorsje: veel plezier met yosip zijn verjaardag!

miranda: Wat goed van laureen zeg!!!!!

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tess; Van Harte Gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!!!!!

@Sjorsje; Fijne verjaardag!

@Setteke; Hoe is het met de tv?

@Derde; Hier iig NIET!!!!! We vinden het heel jammer, maar mijn gezondheid is nu het belangrijkste. Vind het al megazwaar om nu voor 2 kinderen te zorgen, laat staan dat er nog een kindje bijkomt.

@Foto's; Wat een geweldige foto's uit de oude doos heb ik voorbij zien komen. Hier staan die gelukkig ook niet op de PC

@Leren kennen; Ik werkte bij een tankstation en Dirk kwam als beveiliger geregeld de pomp mee afsluiten. Hij was al langer gek op mij, maar ik vond hem veel te serieus. Na 16maanden :$ zijn we dan toch maar een keer naar de bios gegaan en vanaf die dag hebben we een relatie. Eén week later is hij komen logeren en daarna nauwelijks meer weggegaan (ja, af en toe een dagje voor de show thuis gaan slapen :D)

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    OOooooooo, vergeet gewoon Miranda :) Wat super van Laureen :)

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Tess, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Jij ook gefeli Carmen!

Oei, ik had bij de zwangerschap van Ise al last van m'n bekken, dus moet daar nu maar extra voorzichtig mee zijn als ik zo lees dat een tweede zs over het algemeen meer/sneller klachten geeft!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantico ik had alleen bij Yosyp last van m'n bekken. Zodra dat ie eruit was, was het ook over.

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Tess alvast van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Maak er een leuke dag van

@Josyp, jij ook een fijne dag vandaag. Laat je maar lekker verwennen.

@Miranda, wat goed dat Laureen in haar bedje heeft geslapen. Hier een dochter die opeens weer in een klein bedje wilt slapen. Nu ligt ze steeds in het campingbedje.

@Ligue, hier zijn zeker de kriebels voor een 2de. Maar ik moet verstandig zijn. En wachten tot ik klaar ben met school. Dus zeker nog wachten tot volgend jaar voor ik zwanger mag worden.

@Duster, maar als je je over 2 jaar super goed voelt, kan het altijd nog toch een derde?

@Miepie, goed zeg dat je zo gaat afvallen, is dat omdat je ook medische klachten hebt?

@Setteke, oh vervelend midden in de nacht je garage vol, gelukkig valt de schade mee lees ik. Hopelijk doet de TV het ook nog.

@Leren kennen, hier ook via internet. Weet alleen niet meer welke site. Maar het was een hele domme site eigenlijk. En ik las een berichtje van Boris en toen heb ik gemaild, haha. Nu zijn we al weer 7,5 jaar bij elkaar.

Gisteravond avond dienst gehad, en dat ging weer hardstikke goed. Kreeg zelf nog een compliment dat ik zekerder over kom. Dat is toch wel fijn. Ook heb ik het een en ander kunnen aftekenen.

Met Janna was het blijkbaar gisteravond ook weer drama, tot dat ze in het campingbedje mocht. En toen ging ze lekker slapen en heeft ze tot vanochtend 8 uur geslapen. En ik heb lekker mogen uitslapen tot 10 uur. Heerlijk hoor.

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes
    (meisjes roze, jongens blauw)

8 januari: Joëlle (8.) (Miranda)
    20 februari Jasmijn geboren (Duster)
    15 maart Stijn 2010 (FF)
    31 maart: Dionne (6) (Miranda)
    7 april: Jens geboren (miepie28.)
    12 april: sydney bridget geboren (mik25)
    25 april: Yanieck 20010 (JennyS)
    15 juni: Sam 2007 (lique80)
    27 juni: Milan (Rebbel)
    14 juli: Laureen (Miranda)
    21 juli: Djayden (Schatje)
    22 juli: Olivier (Puck)
    22 juli: Anissa (Noura)
    25 juli: donique (mik25)
    26 juli: Roos (petrabr)
    27 juli: Thomas (4) (Marleen)
    29 juli: Lianna (3) (Sjorsje)
    1 augustus: Malou (miepie28.)
    1 augustus: Giulia (Sjudith)
    1 augustus: Fayenna (shanai)
    2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje)
    3 augustus: Ise (Chantico)
    3 augustus: Hanne (Arri)
    4 augustus: Djim (lique80)
    4 augustus; Jamie (4) (QueenBee)
    5 augustus: Wesley (Delilah)
    9 augustus: Silke (Setteke)
    11 augustus Toby ( Vogeltje)
    13 augustus Matthijs (Duster)
    14 augustus: Britt (QueenBee)
    16 augustus: Danique (Aliekeleppink)
    17 augustus: Tygo (Chantal)
    20 augustus: Petrabr (34) (oma van Roos en Suze)
    21 augustus: Mylan (JennyS)
    22 augustus: Jasper (Marleen)
    22 augustus; Suze (1)(Petrabr)
    22 augustus: Ottilie (Lauwie)
    25 augustus: Janna (happy1980)
    26 augustus: Jeslyn (Linka)
    26 augustus: Britt (FF)
    30 augustus : Tess (Tesske)
    2 september: Yosyp (Sjorsje)
    10 september: Silver (Binnabinna)
    13 oktober: Tymen (4) (Setteke)
    22 december: Luna (1) (Rebbel)

Zo, even de lijst weer opgezocht.
    Niet zoveel jarigen meer hè.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ja het is zover, haha!!

@Setteke, oei, hopelijk valt de schade mee! Wat een pisweer, niet? Hopelijk doet je tv het over een weekje ofzo!!!

@Miranda, haha, mevrouw van de lijstjes, ik zou wel een nieuwe zwangerenlijstje met uitgerekende data willen!! Wat goed van Laureen, ohh, kleine meisjes worden groot.. En gelijk een lijstje van de meiden die hun vriend via internet hebben ontmoet, haha!! ;)

@Tess, alvast van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Veel plezier vandaag! Ook papa en mama gefeliciteerd!

@Sjorsje, veel plezier met het vieren van Yosyps verjaardag. En natuurlijk alvast gefeliciteerd!

@Duster, geen derde snap ik helemaal in jouw geval! Wat leuk je ontmoeting te lezen, haha!!

@Chantico, heb je misschien nog oefeningen en tips van de vorige keer toen je last had van je bekken. Zou ik gewoon nu ook mee beginnen, je kunt het maar beter voor zijn, toch?

@Happy, oja dat was ook zo. Was ik even vergeten, sorry!Ook heerlijk uitgeslapen, hmmm.

Zo ga de kids zo ophalen. Heerlijk geslapen en uitgeslapen. Kreeg ik ook nog ontbijt op bed vanmorgen!!!! Wat een verwennerij…

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Setteke: oei water in de garage, gelukkig dat het meeviel
    Hier nog steeds geen last van overstromingen

@ Happy, dus Jana wil nu niet meer in het grote bed??
    Lastig hè.
    Fijn om te horen dat je zekerder overkomt tijdens je werk

@ Miepie: super dat je iets gevonden hebt om op te solliciteren

@ Josyp, jij ook een hele fijne dag vandaag

@ Lique: ja die lijstjes zijn toch super handig.:D
    Waar beginnen we mee?????

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hieperdepiep Hoera! Tess is jarig vandaag! Gefeliciteerd!!!
    hopelijk voel je je vandaag op je eigen feestje heel goed!

Wat een leuke foto's van vroeger zeg. Ik was eigenlijk een braaf meisje. Op de basisschool precies doen wat de juf/meester zei. Op middelbare school uit. Vlak voor mijn 16e heen stappen, maar wel op tijd thuis zijn. Op mijn 17e eindelijk aan he zoenen met een jongen.
    Een paar jongens gezoend (zo'n 3) toen kreeg ik een relatie met Raymond en bij hem gebleven. Ik was 18 toen ik hem leerde kennen.
    Hij woonde in een andere stad. Dus 2 vriendengroepen, om het weekend ergens ander en Raymond hield niet zo van stappen, dus eigenlijk was het al snel burgerlijk. We zijn getrouwd toen ik 23 (bijna 24) was. Toen ik 26 was is Danique geboren en ik hoop op mijn 28e dus ons 2e wondertje geboren te laten worden.

Terwijl ik met dit berichtje bezig was hebben we uitgebreid ontbeten samen. Altijd erg gezellig, proberen we op zondagmorgen geregeld te doen.

Danique is nu lief aan het spelen met papa met haar nieuwe lego duplo trein. Heeft Raymond gisteren gekocht voor haar. Dus die 2 zijn mooi rustig vandaag. Gaan straks nog even naar de braderie in het dorp en verder beetje rustig aan doen. Morgen begint de werkweek weer!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    dank voor alle felicitaties, ook namens tess ;)
    ze is officieel morgen pas jarig maar we vieren het vandaag.
    Tess ligt nu even te slapen en wij gaan alvast het huis 'verbouwen' zodat iedereen straks een plekje heeft.

Yosyp en sjorsje julie ook een hele fijne dag gewenst en alvast gefeliciteerd!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @miranda wat super van Laureen

@mieppie. we gaan lekker binnen blijven tis hier vies nat regen achtig. moet eigelijk al beginnen aan het kamertje voor de baby. want daar gaat eerst ons pleegje in slapen. maar wil het wel al helemaal goed hebben qua behang en nu is het nog een inloopkast dus eigelijk moeten we aan de klus want ze komt 25 sep al haar eerst nachtje

Deel Deze Pagina