Sil slaapt nog steeds! Oh en dan heb ik Tess maar vast gefeliciteerd, kom pas morgenavond weer online...
@leren kennen; Raymond en ik hebben elkaar ook leren kennen via internet. Via clubs, in een chat. Waren toevallig op dezelfde club. Hij vroeg me mee uit, maar moest eerst kennis maken met mijn ouders (ik was toen 17), lang om elkaar heen gedraald. Ik moest echt niets van hem weten. En uiteindelijk na veel chats op msn en icq toch nog een keer afgesproken en toen werd ik toch verliefd. Eerst een weekend relatie, toen samen een huis gekocht, verbouwd, getrouwd, in het huis gaan wonen en ja de rest kennen jullie Setteke; wat balen zeg van het vele water. hier gaat het gelukkig in huis goed. In het dorp wel veel water en huizen onder water. Duster; kan het me voorstellen geen 3e. Maar wie weet over een aantl jaren als jij je weer goed voelt. @3e Raymond zegt altijd geen 3e te willen. Ik zou het misschien wel willen. Maar eerst deze 2e zwangerschap goed doorlopen @2e zwangerschap, ik voel me dus beter als met Danique. Merk wel dat ik meer buikpijn heb. Bandenpijn, harde buik, spierpijn.
Zwangerschapslijstje Lauwie Wordt een jongen Alieke 29 maart 2011 deliah Chantico Binna 30 april 2011
Miranda, wat een moppie zeg in dat grote bed. En knap hoor maar 2x eruit. Danique gaat ook over een paar weken over. We wachten nog op het matras en de lattenbodem. En ik moet nog het bed whitewashen
Leren kennen. dat is een grapig verhaal. steve heb ik leren kennen als de vriend van mijn toen nog erg goede vriendin. vondt het een nurd zag hem vaak in een pak. niks voor mijn we zijn toen met ze alle naar Alica keys geweest ik met mijn vriend en vriedin met steve. toen langer tijd niet gezien. en zagen me kaar weer bij de verhuizing van me vriendin die toen met een ander was. veel geklets en bleken de zelfde intresen te hebben qua feesten mijn vriend had dat niet dus dat was erg leuk. toen raakte het uit tussen mijn en me vriend en steve en ze toen vriedin ook en gingen we samen naar feesten en van het een kwam een soort scharel relatie niet echt een relatie maar wel veel samen doen. en toen na de vakantie maar besloten dat we een realtie hadden. en zo zijn we nu getrouwd hebben 1 moppie en een moppie in de buik
Ja het viel mij ook reuze mee, haha We hebben nu wel het traphekje bij Laureen haar deur gemaakt zodat ze niet van haar kamer kan. Anders is de kans héél groot dat ze 's morgens iedereen wakker gaat maken. Maar het is wel een erg leuk gezicht zo'n meisie in zo'n "groot" bed.
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 - een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico Binna - 30 april 2011
@Lijstjes, joehoe!! @Miranda, wat een mopje in dat mooie grote bed, heerlijk!! @Binna, ojee, heel wat te klussen dus nu! Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico Binna - 30 april 2011 Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Superano Lique80 Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra In de kroeg: Lique80 Via vrienden: Binna ???:
@Alieke, heerlijk begin van de zondag, samen ontbijten. Die trein is leuk he, hier ook heel blij mee! Eerst maar eens dit 2e moppie op de wereld zetten, haha
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico Binna - 30 april 2011 Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Superano Lique80 Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra In de kroeg: Lique80 Lauwie Via vrienden: Binna ???:
@Setteke, ik wil je alvast heel veel plezier en succes wensen de komende week. Mocht ik het vergeten! Hoop dat je het er heel erg naar je zin gaat hebben! En vanmiddag even naar opa?
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico Binna - 30 april 2011 Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Superano Lique80 Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke In de kroeg: Lique80 Lauwie Via vrienden: Binna ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico Binna - 30 april 2011 Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Superano Lique80 Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke Happy1980 In de kroeg: Lique80 Lauwie Via vrienden: Binna ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair
onder die vraagtekens denk ik sjorsje, alvast gefeliciteerd met yosyp en veel plezier vandaag! wij vieren vanmiddag ook nog een keer otjes verjaardag voor de buurkindjes. jammer dat het regent, wordt het druk binnen met ongeveer 10 kindjes en 20 volwassenen..