Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen leuke foto's.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Carmen, leuke foto's, maar jullie maakte het haar ook niet makkelijk he met 8 kaarsjes, haha!! Ze is nog maar 2 geworden hoor ;)

@Sjorsje, klinkt goed!!!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Nou we hebben alle prut weer opgeruimd hoor...ik vind het super leuk zo'n kinder verjaardag maar wat een drukte en wat een rotzooi krijg je er van.
    Ik denk dat we het volgens jaar maar in 2 keer doen om te kijken of dat beter bevalt.
    Tess vond het in ieder geval wel heel erg leuk en ze genoot van alle aandacht.
    Bij ieder cadeau dat ze uit pakte zei ze netjes dankjewel en ze zei ook telkens tegen de gever dat ze het cadeau mooi vond. (wat de gevers wel leuk vonden om te horen)
    Toen ik later op de middag even boven haar luier ging verschonen zei ze dat ze wel heel moe was maar ze wou nog wel eventjes mee spelen beneden. :D

Ze heeft gekregen:
    De complete set van Quinny Zapp.
    Baby born
    Een houten fornuis/oven.
    Baby born paard
    Een 3 wieler met boodschappenbak
    Een Roze tas van simply colors met haar naam erop.
    Een schoonmaakset ( bezem,stoffer en blik etc)
    Een baksetje bestaande uit deegroller, cake blik, taartvorm.
    Koekjes vormen.
    Waskrijtjes
    Schetsboek
    Vingerverf
    Klieder schort
    Keuken schort met ovenwandjes
    Een pannensetje
    Een plastic serviesje
    Een plastic keuken setje
    Een stoffen pop waarvan het gezicht een lamp is.
    Knutsel pakket

En dat was het geloof ik..

Shanai, we hadden het armbandje met bedeltjes gekocht op vakantie en ook meteen maar gegeven. Ze vind het erg leuk en heeft 'm wel vaak om. Maar Tess is so wie so dol op armbanden.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hahaha maar 2 kaarsjes stond zo zielig op de taart ;)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje die is verwend zeg!!! super. en een onwijs leuk jurkje. echt fantastisch. als je hem ooit weg doet moet je me ff pben.

kus

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, wij zijn vanmiddag bij mijn opa geweest. Hij had van tevoren nog met mijn vader gebeld dat de kinderen hem zo maar niet moesten zien omdat door al die slangen hij er misschien eng uit zou zien. Dus ik heb eerst beneden in het café gezeten met de kids en Hilbrand daarna. Hij was erg blij ons te zien, en ik had het idee (en Hilbrand ook) dat hij afscheid aan het nemen is. Door de dingen die hij zei enzo. De behandeling slaat wel aan, maar hij is nog vreselijk benauwd. Dus het zal mij benieuwen.

Bij Rianne en co was het gezellig, we zijn net weer thuis, lekker de kost toe gehad! :D

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

8)zegt mne nog niet veel hihihi :p
    Wat heeft Yossyp allemaal gehad?

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ja leuk is het jurkje he.. ik zag 'm en was er helemaal wild van.
    Vond 'm wel erg prijzig maar ben blij dat ik 'm toch gekocht heb want hij staat haar super.
    Ik zal het je laten weten als ik 'm weg doe. ;)

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Yosyp heeft gehad: 1 t-shirt, 3 knuffelberen, 100 euro, brandweerkazerne, autotransporter en duplo.

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    wij zijn net naar de kermis geweest en gaan eten bij een shoarma zaak. fayenna ligt in bed en ik ga even so you think you can dance kijken. daarna kom ik nog wel even meekletsen.

o ja wie ging er ook alweer vaker naar winterberg (jenny/petra?). wij willen er in januari naar toe. is het ook leuk als je niet gaat skieen en hoe lang zouden jullie gaan? zijn de wegen daar een beetje begaanbaar zonder sneeuwkettingen en al die mikmak?

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Leuk en ga je iets leuks kopen van die 100 euro of is dat voor op zijn spaarrekening?
    Wat heeft hij van jullie gehad?
    Heb je foto's van vandaag?

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, het geld is voor z'n spaarrekening en van ons heeft ie de brandweerkazerne en de transporter. We hebben alleen foto's genomen met de analoge camera.

Shanai, hebben jullie wel winterbanden want die zijn verplicht bij winters weer.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey dames

de panenkoeken waren heerlijk al waren het volgens silver pofertjes

@lique oeiii is de borel nog niet uitgewerkt ik tel 11 kaarsjes op de taart van tess :p

@teske o wat een schatige foto's en lekker verwend

@sjorsje hmm klinkt lekker en leuke dingen heeft yoship gehad

@setekke o dat is wel minder dat opa al met afscheid bezig is al is het wel fijn dat ie er zelf ook klaar mee is. hmm klinkt ook gek.

@alieke ik moet eerst me eerst echo krijgen en een beetje zekker weten hoe ver ik ben voor ik de 20 weken echo kan plannen. maar heb er eigelijk nu al zin in. want heel fout maar dan kan ik gaan shoppen. tis na sinterklaas dus zei al tegen steve. hmm vraag maar cadeau bonnen ;)

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oh ja Set wou nog op jou reageren.. wat moet het je een dubbel gevoel geven dat je opa min of meer afscheid neemt.
    Sterkte meid.

Binna, eind september heb je je echo toch?

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske ik heb toen die link van het armbandje ook gezien maar is ie ook te bestelen of alleen in de winkel want weet dat er hier toen geen winkel in de buurt hier was. heb jij de link nog.

Ja eind sep dus dan kunnen ze kijken waneer. ach komt gewoon omdat ik het wiekend in de prenatal erg leuke kleding zag

ik heb trouwens 14 een kleding pary van kiddo ziet op de weg site erg gaaf uit dus ben benieuwt. en daar hebben ze ook een baby lijn.
    maar wil waarschijnlijk voor mijn vriedine ook een pary houden dus dan kan ik het wel kopen nu nog niet ;) colega's weten het nog niet. en zitten ook ouders bij

@chantico op zich is het de bedoeling dat ze blijft. maar haar moeder staat er niet achter en in feb hebben we een evulatie gesprek en als het dan goed gaat met haar dan zou moeder mogen zeggen dat ze er mee wil stoppen

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje binna spannend weer allemaal!

teske hoe gaat het nu met tess na zo'n dag?

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, echt... hahaha!!! Kun je nagaan, erg he!!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat een werk nog. hoop dat je er de energie voor kunt vinden. ben je ziek of zwangerschapsmoeheid/misselijkheid?

ff, ik ga morgen mijn lunchpauze benutten om voor haar te shoppen. als ik het zie, zie ik misschien beter of het haar maat is. en kan ik het makkelijker terugbrengen als het niet groot genoeg is. wat zijn britts lengte en gewicht ook al weer? zij is wel iets kleiner dan 12 kilo en 85 cm toch? goed dat ik weet dat ik waarschijnlijk eerder een maatje groter moet hebben.
    leuk dat jullie zo genoten hebben gisteren! leuke foto!

lique, gezellig met 4! kun je vast een beetje wennen aan de drukte ;)
    wat slim van djim!

duster, met zo'n achtergrond kan ik me goed voorstellen dat je het bij 2 houdt! zou je anders wel graag een derde gewild hebben of is het sowieso wel goed zo?

chantico, wij hebben het na de echo met ruim 9 weken verteld. de vk zei toen dat de kans dat het nog mis zou gaan heel klein geworden was. de week erna gingen we op vakantie en hebben haar daar verteld dat ik een baby in mijn buik heb. ze snapt het heel goed. ze begrijpt ook al dat zij een ander kamertje krijgt en broer haar kamer. 'deze kamer ga ik vanmiddag slapen en deze kamer gaat broertje slapen' (vanmiddag is blijkbaar alles in de toekomst :D). na de vakantie was ik ruim 10 weken en heb ik het op het werk en het kdv verteld. het voelde andersom ook niet goed als mensen tegen wie we het vertelden tegen haar zeiden 'krijg je een broertje of zusje?' en dat zij het dus van anderen moest horen. dat begreep ze toen volgens mij gelukkig nog niet.
    wanneer willen jullie het aan ise gaan vertellen?

alieke, het feestje was erg gezellig. en ot heeft ook genoten van alle gezelligheid en cadeaus. heb je nog wel lekker gegeten?

chantal, leuk dat het zo gezellig was!

sjorsje, hoe vond yosyp zijn verjaardag?

juud, leuk bij de geitjes! grappig dat giulia de regen leuk vond.

carmen, leuke foto's van tess haar verjaardag! ze zag er mooi uit.

setteke, dat was vast naar om je opa zo te zien. hoop dat rianne jullie weer een beetje op kon vrolijken!

shanai, leuk dat jullie naar winterberg gaan. wat willen jullie gaan doen? wandelen en sleetje rijden enzo?

feestje was leuk en lekker alles wegwerpservies dus het was ook zo weer opgeruimd. en er bleven buren die nog geen eten hadden gezellig eten, dus was leuk! nu nog ff lekker chillen voor de werkweek weer begint!

Deel Deze Pagina