Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna, ik dacht dat ik de site had opgeslagen onder mijn favorieten maar denk dat dat op mark zijn laptop was en ik zit nu achter mijn eigen.
    Kan morgen wel even voor je kijken op zijn laptop.

Mik, ze is wel heel erg moe en kortademig/pieperig na een dag als deze.
    Vooral omdat er nu geen plek was waar ze zich echt even terug kon trekken, daarvoor was het eigenlijk te druk.
    Ik ga er dan ook vanuit dat ik vannacht nog wel even met haar op moet zitten.
    Heb je pb gelezen en ik laat het je weten hoor! Heb net vandaag weer spul weggedaan naar mijn nichtjes.. waaronder jurkjes van noppies, blousjes van la martina en een winterjas van cake walk. ;)

Ik ga nog even lekker douchen en dan duik ik mijn bed in.
    Fijne avond nog meiden en tot morgen.
    Heb morgen vrij genomen omdat Tess dan officieel jarig is en ik mee wil naar het kdv om te trakteren.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, nou het is zeker druk met 4 haha, vooral allemaal in dezelfde leeftijd!! Handig hoor dat wegwerpplastic!!!! En is ze nog verwend of heb ik dat gemist?

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga ff kijken op kleertjes.com of ze al een leuke uitverkoop hebben voor de meisjes!

thanks teske!!!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik hoop dat het vannacht meevalt met tess. maar kan begrijpen want donique is al kapot na een verjaardag met veel drukte. dus dan is het voor tess dubbel zo ....

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; dat heb ik dus ook. Gisteren zeiden ook onze vrienden direct; oh Danique wat leuk, krijg je een broertje of een zusje. Heb niet het idee dat ze het snapte hoor, maar zou het heel vervelend vinden. Ik ben haar mama en ik moet haar voorbereiden. Heb ook al 2 leuke boekjes over het krijgen van een brusje.

Binna; ik mocht nu met de 1e controle direct de afspraak maken voor de 20 weken.

Carmen; wat is Tess lekker verwend zeg. Trekt ze het een beetje zo'n lange dag? Kan me voorstellen dat het voor haar extra vermoeiend is. En voor elk kindje is de verjaardag een heftig dagje. Het jurkje ziet er inderdaad ook als duur uit ;)

@armbandje; Danique heeft ook de cool kids en heeft hem eigenlijk dag en nacht om. Ze vindt het bij vlagen super interessant en laat hem dan aan iedereen zien.

Lauwie; makkelijk he dat wegwerpservies! Ideaal, had het ook met de verjaardag van Danique. Geen volle vaatwasser, alleen een volle vuilniszak.

Ik ben druk aan het strijken, vreselijk! Wat een rotwerk vind ik dat altijd. Maar moet toch echt gebeuren. Wil ooknog even douchen en morgen gaat de wekker weer om 6.15 uur!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, ja maar een baby kan ook weer druk zijn ;)
    ze was ook weer verwend idd: 3 boekjes, 2x stoepkrijt, een picknick mandje met een serviesje, nijntje dvd, jip&janneke cd, nijntje rugzakje en little pony's.

carmen, sterkte met tess dan vannacht. hoop dat het de klachten waard was, maar snap wel dat jullie haar ook nog van dit soort dingen in het leven willen laten genieten.

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ja het voelt niet goed als een lid van het gezin het later hoort dan 'buitenstaanders', he? aan de ene kant logisch omdat het volwassen dingen zijn om ook met de onzekerheden in het begin om te gaan, maar aan de andere kant ook fijn als je er eindelijk met haar over kunt praten!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wat leuk he nu dat je aan iedereen kan vertellen dat je zwanger bent (geldt voor alle zwangeren haha)
    Vond de reacties zo super leuk!

@ Sjorsje, gaan jullie nog wat kopen van dat geld?

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, absoluut hoor!! En de vermoeidheid die ermee gepaard zal gaan. Maar Sam gaat volgend jaar ook naar school, dus dat scheelt hopelijk wel wat! Jaartje doorbikkelen en dan zijn er 2 naar school ;)

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke waar heb jij hem vandaan

@lauwie heb last van me buiken veel het zuur. mischien last van
    de chips van gisteren

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, heb je al lang het zuur?

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    vandaag en vrijdag

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    melkie drinken Bina :)

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Melk lust ik niet en helpt niet. ga morgen vanilje vla halen dat hielp vorige keer ook. maar toen was ht aan het einde. ken het niet van in het begin.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, nee, maar misschien toch wat raars gegeten inderdaad lekker aan de vanillavla. Of gewoon rennie natuurlijk.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique ja die kunnen ook.

17. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb hem gewoon bij de plaatselijje juwelier gekocht.
    Op de site is dat niet bekend als dealer, maar ken meerdere juweliers die ze wel gewoon hebben. Dus zou gewoon eens ergens binnenlopen.

Ik heb 1 grote tas strijk klaar. En ben er nu wel klaar mee. Heb lst van mijn rug. En wil eigenlijk nog douchen voor ik mijn bed in ga. Al staat me met nat haar naar bed ook wel tegen. En fohnen wil ik 's avonds zo laat niet meer doen i.v.m Danique die naast de badkamer slaapt.

Lauwie; inderdaad al is Danique nog maar een klein dametje, voor haar is de verandering (samen met ons natuurlijk) het grootst. Zij is degene die er een familielid bij krijgt.

@zwangeren; hebben jullie al nagedacht over geboortekaartjes en gedichtjes. Ik weet het ik ben vroeg, maar wil zoeken tot ik iets vind waar ik het goede gevoel bij heb. Vooral de gedichtjes ben ik al aan het verzamelen. nu vind ik het leuk om een gedichtje te doen vanuit Danique, maar aan de andere kant ook weer niet. Het is ons wondertje en natuurlijk maakt Danique deel uit van ons gezin, maar een heel gedichtje dat ze een zusje/broertje heeft vind ik het kaartje meer van haar maken dan van de baby. Hoe denken jullie hierover (als jullie hier natuurlijk al bij stil hebben gestaan)

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Alieke, ik zou het ook namens ons zelf doen en niet namens Giulia :)
    En wij hadden bij Giulia een deel uit een liedje :)

*Giulia *

Daar staat haar kaart :) (zelf gemaakt)

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

sorry ben weer minder aanwezig nu, maar heb het wat druk. regelmatig naar de oma van mn mannetje en vanmorgen ook bij zijn opa wezen kijken. woensdag is de crematie en daarna zal ik er weer meer zijn!
    morgen probeer ik ook nog wel langs te wippen tijdens mn werk in de pauze ofzo. ;)

alle jarige jobjes nog van harte gefeliciteerd!! :)

@set: wat naar voor je opa! sterkte!

@binna: ik nam altijd rennie, mag gerust en hielp prima!

verder weinig blijven hangen, was zo veel!

20. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een leuk kaartje,
    En had veel liedjes verwacht bij jullie. Maar niet deze.
    Vraag me niet waarom niet, maar had gewoon wat anders verwacht hihi.

Ik ben meer van de zoete gedichtjes, deze hadden we bij Danique:

Het geluk dat stil groeide,
    een stukje leven dat bloeide,
    is waar wij,al is het nog zo klein,
    heel gelukkig en dankbaar voor zijn.

Dames, nog even heel raar. Vanaf wanneer kun je de baby eigenlijk voelen. Kan me voorstellen dat je bij een 2e het eersder voelt. Maar ik had toch vandaag echt een keer het idee dat ik iets voelde. Ik ga er maar vanuit dat ik het me verbeeld heb, maar zou het wel heel gaaf vinden!

Deel Deze Pagina