superano, wat een super nieuws!! gefeliciteerd! je dacht het al he? wat zul je blij zijn! geniet er maar lekker van!
chantal, thnx! heb net lekkere koffie gehad en zo gebak voor een verjaardag en dan maar eens wat productiever worden ff, dat scheelt dan niet zo heel veel idd, ot is iets 'dikker'. heb al zin in de pauze
Superano gefeliciteerd meid. Lauwie hopelijk niet nog meer pech vandaag. Setteke, ben laat maar alsnog succes vandaag. Carmen, gisteren al gedaan maar nu nog 'n keer, gefeliciteerd met Tess.
Chantal wij hadden bij Tess dezelfde tekst als jou. Alleen nam in ons geval de dokter het wijze besluit haha Superano gefeliciteerd..al weet ik (als enige?) nog steeds niet wie je bent Tess wou graag bij de kindjes blijven spelen dus ik zit nu alleen thuis. Dat is echt heel lang geleden..heb geen idee wat ik moet doen haha. Haal haar om 13.00 weer op en als ze het niet volhoud belt de juf. Zal eens even kijken of ik nog foto's heb te spammen. Ooh ja ik was deze maand weer een paar dagen 'overtijd', heb niet getest (want was vorige maand ook overtijd en had een posi kv test en daarna werd ik toch ongesteld) en nu werd ik ongesteld helder rood), verloor een vies taai vlies/prop achtig iets wat ik niet uit elkaar kon halen en het bloeden was met 1,5 dag compleet voorbij? Dit heb ik ook gehad toen later bleek dat ik zwanger was van Tess, dus heel vreemd.
carmen: spannend! Laat eens ff fotos zien!!! en je hebt pb! superano: gefeliciteerd!!!! Echt super zeg!
chantal: rust vandaag haha ben bang van niet...hoor nu net iemand boven heel erg spugen....blegh...dus heb een extra verzorgende taak vandaag....
@super anno gefelciteerd ene welkom bij de mei mama's @teske o dat is wel vreemt. mischien dan nu ook weer zwanger. @alieke wij hadden bij silver niet echt een gedichtje. alleen druk met jurkjes en flessen wil je lang komen bel dan effe @lauwie oeii dat is een pitige ochtend. mischien ook even langs de hema in je pauze voor een regen kape voor jullie twee fiets fijner Zo wij hebben weer heerlijk gezwommen Silver slaapt al en ik gaat ook even. vorige week niet gedaan was totalos. viel gewoon om 16.00 uur in slaap. dat is niet fijn met Silver om je heen
Oh oops foto's van de traktatie zijn allemaal mis lukt.. ik had de camera mee naar buiten genomen en wou binnen de foto's maken en nu zie ik dat er overal condens/water op de foto's zit Nouja goed zal zo op het kdv even vragen of zij toevallig foto's hebben gemaakt.. Miepie zal mijn pb box even bekijken
Ooh ja Lauwie wat heb je er een bewogen ochtend op zitten zeg.. ik hoop dat de middag beter uit pakt voor je Ik heb Marleen al even niet gezien of heb ik haar gewoon gemist?
Heb nog wel een probeersel foto om mezelf en Tess samen op de foto te zetten maar dat werd geen succes haha
Aah ik krijg net een mailtje van mijn directe leidinggevende met daarin felicitaties voor mijn dochtertjes 2e verjaardag en dat we er een fijne dag van moeten maken..is dat nou niet lief? 8) Omdat het hier zo rustig is zal ik nog meer even een foto plaatsen van Tessepes
binna, bedoel je dan 2 regenjasjes, een voor mij en 1 voor ot? ot heeft er een, wilde die niet aan.. voor mij zou het wel handig zijn. is maar 5 min fietsen, maar toch een natte broek.. carmen, , jammer dat alleen tess haar haar erop staat
@binna ja van die regen cape ik ehb er voor Silver een van jip en janneke erg fijn Nou ga nu echt naar bed. was nog aan het bij lezen bij de mei mamas @teske leuke foto' alleen jammer dat je tess niet ziet
@ superano, van harte meid, wat een heerlijke tijd ga je tegemoet. @ Tesske, leuke foto's en wat zie jij er sprankelend uit! @ lauwie, hoe is het met je buik? is het een rustig of een druk kindje. Heb je vaak je hand op je buik? Ik heb voor werktijd alweer paard gereden (ging superlekker, ben erg bij met t peard) en na werktijd heb ik een vergadering en nu zijn we allemaal kletsnat van die buien, maar..............het is gelukkig niet stoffig