wat is het hier rustig! Heb de benedenverdieping schoon! Nu zo maar ff kijken bij mn man of die nog iets nodig heeft en dan boodschappen doen!
Ik meld me hier dan ook maar weer.. huis is schoon, kind is opgehaald en die was zo gebroken dat ze meteen op bed is gegaan. Saai hoor Petra lekker fanatiek! en sprankelend??? dat is haast onmogelijk na al die gebroken nachten de afgelopen week
Ha meiden, Ik ben nog steeds laptoploos!!! Dus ik kan ff niet meekletsen. Hopelijk kan mijn broer m nog repareren!!! Ik heb alleen de laatste pagina gelezen maar verder niet. Ik ben nu even 2 tellen op de zaak, maar ga nu even shoppen haha! Zaterdagavond hebben we ons verjaardagsfeest gehad en het was echt WAANZINNIG!!! Ik ben ook zo vreselijk verwend dat ik me bijna schaam *bloos*. Vandaar dus dat ik even ga shoppen! Morgenmiddag ben ik op de zaak dus dan hoop ik weer even mee te kletsen! Ik zie dat onze superanoniem zwanger is!!! Gefeliciteerd meis!!! Verder ben ik dus ff niet op de hoogte meiden en weet eigenlijk ook niet wie er inmidels allemaal alweer jarig zijn geweest...sorry!!! Maar bij deze: Nog gefeliciteerd!
O ja superano ik weet wie je bent Had ik al gezegd dat Mark en ik 17 september lekker een weekendje samen weg gaan? We gaan hier naartoe Hotel in Venlo Limburg reserveren | Bilderberg Hotel De Bovenste Molen En ik ga zo even speuren naar een leuk hotel voor in november met mijn mams. Dat doen we altijd 1 keer per jaar met zijn 2tjes.
lekker zeg carmen! Wil ook wel weer met zn beidjes weg haha... marleen: wat ga je shoppen? Leuk dat je zo verwend bent!
Tess gefeliciteerd met je verjaardag. @ Superano gefeliciteerd met je zwangerschap. Zo na 3 dagen een gecrashte comp kan ik weer aan de slag. Ons geboorte gedichtje was: Negen maanden lang hoorde ik mijn moeders lach, negen maanden lang hoorde ik mijn vaders stem, nu kom ik toch eens kijken, lijk ik op haar of meer op hem. Van allebei een beetje wat ben ik toch een scheetje papa en mama zijn o zo blij want ik lijk het meest op mij
@Vogeltje, leuk gedichtje! @Tesske, goed bezig, lekker toch, even je handen vrij! @Miepie, das niet rustig aan doen, alles weer schoon, lekker hoor!! @Superano, van harte gefeliciteerd!!! WHOEHEOE!!! We kunnen het lijstje aanpassen! @Petra, heb je je niet goed aan je dieet gehouden of wel? als je dat wel gedaan hebt, houdt dan vol, want waarschijnlijk zijn het inderdaad spieren en ga je binnenkort zeer zeker beloond worden!! @Marleen, nog gefeliciteerd!! Heel goed dat je zo verwent bent!! soms moet dat gewoon even, haha! Hopelijk ben je snel weer laptoprijk! @Binna, slaap lekker!
Pff die drol van me slaapt nog.. god wat saai. Normaal gesproken gaat ze maar een uurtje ofzo slapen op bed en ligt ze verder op de bank als ze moe is, als ze uberhaupt al naar bed gaat.
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico - 4 april 2011 Binna - 30 april 2011 Superano - Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Lique80 Arri Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke Happy1980 Sjorsje In de kroeg: Lique80 Lauwie FF, op Kreta in Malia in 2000 Via vrienden: Binna kim In de bus: Setteke (maar volgens H. sprong de vonk over in de kroeg) Werk: Chantal Duster JennyS ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair Wie wil er nog trouwen: Jaaaa, en ik ben al gevraagd: Petra Jaaa, maar moet nog gevraagd worden: Setteke Chantal (vanochtend is hij warempel zelf met een gastenlijst begonnen???) Lauwie (maar niet zwanger) FF JennyS Mwah, misschien wel in de toekomst: Lique80 Neeeeeee, echt niet: Ik ben allang al getrouwd joh: Binna & A man apart Sjudith & Chieffie Sjorsje & Dwaze Vader Happy1980 & Man kim & manlief (08-06-07) Duster (30-06-2008)) FF, 2005, geregistreerd partnerschap, maar wil nog heel graag echt trouwen Alieke en Raymond (3-3-2006)
@Tesske, lekker van genieten!! Doe ik ook. Hier ligt er eentje naast me te suffen op de bank en de ander ligt boven te slapen! Maar liggen alweer 2 uur, ga zo wel wat wakker maken. Vanavond moet er ook weer geslapen worden! Ga je evengoed nog testen?
Uhm.. meiden.. op de Hyves van Delilah; Delilah Helemaal op en zo verdrietig...... Rust zacht mijn allerliefste mama...... @ Overal Lieve Deli, heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit vreselijke verlies..
Hey meiden, heb de www inderdaad weer weggehaald, bedacht me dat er ook mensen zijn die het kunnen zien die m'n moeder niet bij de crematie wilde hebben. Sommige familieleden bijv. mijn moeder wil alleen de mensen erbij hebben die haar de laatste tijd ook nabij zijn geweest. Mijn moeder is vanmorgen rond 8 uur overleden. Gelukkig is ze rustig ingeslapen en we zijn vanaf gister ochtend al bij haar gebleven omdat ze toen ineens heel hard achteruit ging. Ik kan het nog niet goed bevatten.... Bedankt voor alle steun dames...
@ Delilah, ik heb er geen woorden voor.... gecondoleerd en wat ontzettend fijn dat je moeder rustig is ingeslapen en wat is het ineens snel gegaan. Ik wil je heel veel sterkte wensen en mocht je het op het forum van je af willen schrijven dan hoop ik dat je dat doet, want we leven graag mee met gelukkige tijden, maar ook met zulke hele verdrietige tijden