Delilah, wat een vreselijk bericht!! Ik heb er geen woorden voor... Zonder je moeder verder te moeten! Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd en eigenlijk voor alle momenten waarbij je je moeder zal gaan missen! Veel liefs,
@ Petra, dankjewel! Ik had het in eerste instantie op m'n www gezet omdat ik geen zin had om het weer allemaal te vertellen maar ik wilde wel dat jullie het zouden weten, ik heb altijd het gevoel gehad dat meiden hier meeleefde en ik heb ook enorme steun gehad aan het forum de laatste tijd.
Lieve Delilah, ik wens jou en de familie veel kracht toe in deze bijzondere verdrietige tijd, waar je eigenlijk van zou moeten genieten! Sterkte!
@Delilah, jemig wat vreselijk meid! Wat is het inderdaad snel gegaan! Gelukkig is je moeder rustig ingeslapen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Kan me heel goed voorstellen dat het allemaal heel onwerkelijk is. Dikke knuffel!!
Delilah wat vreselijk meid... en wat is het toch nog snel gegaan. Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte meis.
@ Delilah: Wat is het toch nog snel gegaan, heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd....
Ben een uur aan het bijlezen geweest, heb de griep te pakken dus was even niet online geweest. @ Tess: gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Leuke foto's zag ik van je feest! @ Superano: Wowie wat leuk! Gefeliciteerd! Moet je weer onder controle bij de gyn.? Zag leuke oude foto's van een aantal! We gaan eten, zelfgemaakte lasagne, hoop dat ik het proef hihi...
delilah, wat een verdrietig bericht! wat zal het vreselijk moeilijk zijn om je moeder te verliezen, helemaal nu je zelf weer moeder wordt. hele dikke knuffel voor jou! hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben en dat je weet dat je hier ook je verhaal kwijt kunt.
Lieve Delilah, Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Het lijkt allemaal heel erg onwerkelijk en de aankomende dagen heb je van alles te regelen m.b.t. de crematie en word je een beetje geleefd. Hopelijk weten jullie hoe ze alles graag had willen hebben en kunnen jullie haar op een "tevreden" manier naar haar laatste rustplaats brengen. Heel erg veel sterkte meis!!!
Ik heb mijn laptop weer terug jippie!!! Harde schijf volledig gecrasht, maar mijn broer heeft m weer gerepareerd. Alleen moet ik alle programma's er weer opzetten...bleh!!! Gelukkig had ik net alle foto's op cd gezet anders was ik die mooi kwijt geweest. Afgelopen zaterdag hadden we dus ons 30-40-50 feestje. En we hadden afgesproken dat alleen de bekenden ons een cadeautje zouden geven...maar we kregen dus allemaal van elke gast een cadeautje, terwijl ik sommige niet eens ken(de)! Ik heb 2 mooie boeketten gekregen, een aantal zilveren accessoires die ik graag wilde hebben, 3 nieuwe lampjes, nieuwe kussenhoezen, aardig wat douchegels, scrubs, bodylotions, maskers en een parfum (zou ik stinken???), geld en cadeaubonnen/irischeque. Ik had echt wel even zo'n verwenavondje nodig, want ik zit een beetje tegen overspannen zijn aan. Maar dat komt vast goed.
Delilah, meis wat een verdriet dat je nu zonder je moeder verder moet. Gelukkig zijn jullie haar laatste dag bij haar geweest en is ze rustig heen gegaan. Heel veel sterkte de komende dagen met al het geregel. En als dat dan voorbij is, het grote verlies... Dikke knuffel meis.
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico - 4 april 2011 Binna - 30 april 2011 Superano - Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Lique80 Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke Happy1980 Sjorsje In de kroeg: Lique80 Lauwie FF, op Kreta in Malia in 2000 Via vrienden: Binna kim In de bus: Setteke (maar volgens H. sprong de vonk over in de kroeg) Werk: Chantal Duster JennyS Marleen (en ook een beetje in de kroeg ) ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair Wie wil er nog trouwen: Jaaaa, en ik ben al gevraagd: Petra Jaaa, maar moet nog gevraagd worden: Setteke Chantal (vanochtend is hij warempel zelf met een gastenlijst begonnen???) Lauwie (maar niet zwanger) FF JennyS Mwah, misschien wel in de toekomst: Lique80 Neeeeeee, echt niet: Ik ben allang al getrouwd joh: Binna & A man apart Sjudith & Chieffie Sjorsje & Dwaze Vader Happy1980 & Man kim & manlief (08-06-07) Duster (30-06-2008)) FF, 2005, geregistreerd partnerschap, maar wil nog heel graag echt trouwen Alieke en Raymond (3-3-2006) Marleen en Jeroen (20-06-2006)
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico - 4 april 2011 Binna - 30 april 2011 Superano - Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Lique80 Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke Happy1980 Sjorsje In de kroeg: Lique80 Lauwie FF, op Kreta in Malia in 2000 QueenBee Via vrienden: Binna kim In de bus: Setteke (maar volgens H. sprong de vonk over in de kroeg) Werk: Chantal Duster JennyS Marleen (en ook een beetje in de kroeg ) ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair Wie wil er nog trouwen: Jaaaa, en ik ben al gevraagd: Petra Jaaa, maar moet nog gevraagd worden: Setteke Chantal (vanochtend is hij warempel zelf met een gastenlijst begonnen???) Lauwie (maar niet zwanger) FF JennyS Mwah, misschien wel in de toekomst: Lique80 Neeeeeee, echt niet: Ik ben allang al getrouwd joh: Binna & A man apart Sjudith & Chieffie Sjorsje & Dwaze Vader Happy1980 & Man kim & manlief (08-06-07) Duster (30-06-2008)) FF, 2005, geregistreerd partnerschap, maar wil nog heel graag echt trouwen Alieke en Raymond (3-3-2006) Marleen en Jeroen (20-06-2006) QueenBee (Bianca) (16/06/2005)
@delilah gecoldeleerd jeetje meis wat is het snel gegaan hele dikke knuf. en heel veel sterkte in de komende tijd. en kom alles maar lekker van je af lullen
O ja, nog niets op hyves erover zeggen hoor!! Het is nog even helemaal geheim en dat wil ik graag de komende weken ook nog zo houden!! Enne... bedankt voor jullie felicitaties!! Ben helemaal in de wolken, maar het is toch ook nog wel onwerkelijk... Woensdag nog een test en dan ga ik maandag bellen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm met een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Dus spannend...
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico - 4 april 2011 Binna - 30 april 2011 Superano - Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Lique80 Tesske Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke Happy1980 Sjorsje Tesske (en ook gedeeltelijk in de kroeg) In de kroeg: Lique80 Lauwie FF, op Kreta in Malia in 2000 QueenBee Via vrienden: Binna kim In de bus: Setteke (maar volgens H. sprong de vonk over in de kroeg) Werk: Chantal Duster JennyS Marleen (en ook een beetje in de kroeg ) ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair Wie wil er nog trouwen: Jaaaa, en ik ben al gevraagd: Petra Jaaa, maar moet nog gevraagd worden: Setteke Chantal (vanochtend is hij warempel zelf met een gastenlijst begonnen???) Lauwie (maar niet zwanger) FF JennyS Mwah, misschien wel in de toekomst: Lique80 Neeeeeee, echt niet: Ik ben allang al getrouwd joh: Binna & A man apart Sjudith & Chieffie Sjorsje & Dwaze Vader Happy1980 & Man kim & manlief (08-06-07) Duster (30-06-2008)) FF, 2005, geregistreerd partnerschap, maar wil nog heel graag echt trouwen Alieke en Raymond (3-3-2006) Marleen en Jeroen (20-06-2006) QueenBee (Bianca) (16/06/2005) Carmen & Mark (01/06/2007) __________________