Hier net weer een setje verkocht via mp, die mevrouw kwam het net halen. Toch weer 5 euro in de pocket!
Gut wat een dame die Silke. Ze mag iets niet, kijkt me aan en zucht dan heel theatraal waarbij ze haar handen omhoog doet en weer laat vallen.... hihihihi, ziet er grappig uit!
Haha, dat achterblijven doet ie al van jongs af aan hoor. Niks om voor naar de HA te gaan want het is gewoon van driftigheid. Hij fietste gewoon weer mee naar school en had nergens last van. Toen hij kleiner was hield hij het zolang vol dat hij echt flauw viel en dat is wat minder leuk...
@ marleen: oh van boosheid dus, ik zou anders idd ook wel schrikken.... @ set: hihihi, wat een kleine dramaqueen of niet? Ok, ff op de bank met kop koffie en boterham...
Volgens mij heeft hij dan Breath Holding Spell. Maar dat zou ik wel laten nakijken om epilepsie oid uit te sluiten.
@marleen: leuk zo'n feestje ja, klinkt goed wij hebben de 24 maanden afspraak nog niet gehad @tesske: haha je meisje gaat er helemaal in op, leuk hoor. wist niet eens dat ze een paard hadden @lauwie: ik heb al ene jaar ouderschapsverlof gehad, maar ik kreeg 75% uitbetaald dus dat is niet moeilijk uitterekenen maar 1 dag minder kost je zo 400 in de maand als je niks krijgt ik heb recht op 2 jaar, 1 jaar betaald en 1 jaar onbetaald @alieke: oh vreselijk die ikea kasten in elkaar zetten haha, maar mooi dat het gelukt is @rebbel: oh wat spannend voor der en jou @ff: nee helemaal geen last van ik hang mezelf op als ik zoveel dagen thuis ben BBRR ik hou van mijn kleintjes hoor dat is het niet maar ik ben niet die geschikte moeder die thuis zit dus moet ik dat vooral niet doen haha ik zit hier al de hele week 1 dvd van piet piraat, eentje van dora en enetje van bumba te kijken en ik kan ze bijna allemaal mee doen, word er knettergek van haha
Zucht, van de week trakteren bij Tygo op het KDV maar omdat zijn groep erg klein is, zijn ze samen met een andere groep, blijkt dat er nu totaal 12 kindjes zijn en ik heb nog maar 10 traktatiezakjes, ggrrrrr.....
Foto van ruziënde goudvissen?? Hierbij een foto van Sil die knipoogt: Bekijk bijlage 98293 Ik moet daar zoooo om lachen als ze dat doet!
Het is gewoon uit boosheid of frustratie en vaak gaat dat na hun 4e a 5e jaar weer over. Bij Thomas is het heel lang weggeweest en nu heeft hij het weer 2x gehad. Waarschijnlijk komt het weer door de spanning rondom de basisschool. Hij wil zich bewijzen en laten zien dat hij het allemaal al kan. Dus geen rede voor al die paniek hoor...!
@ Mar ik zat ook aan epilepsie te denken? @ Set hahaha lachen he @ Jenny ga jezelf anders filmen terwijl je Piet Piraat mee doet
@Jenny, weet precies wat je bedoelt, om gek van te worden. Kids allang naar bed en dan neurieen wij nog na, haha!! @Chantal, mennn, wat irritant. Wat voor traktatie is het uiteindelijk geworden? Zitten er geen baby's in de groep, die niks doorhebben? @Marleen, jemig wat schrikken, maar zo te lezen ben je het wel een beetje gewend! @Setteke, hahah!! Mooie knipoog, Sil, is die voor mij x Djim