Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ok Juud, ga jij maar even stofzuigen ofzo...... :p

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zeker weten Djim! :D XXX

Ik zing tegenwoordig ook als ik werk alles van K3.....;)

3. @ jenny: i know the feeling, ik ook hoor, kan alles zo meedoen!

@ set: hahahaha, helaas stond ik er niet met mijn fototoestel bovenop....

hahaha, knipogen met beide ogen, ik snap het wel, kan ze naar 2 jongens tegelijk knipogen... :)

4. @ lique: ja daar zat ik ook al aan te denken, om even te bellen hoeveel baby's er zijn, doe ik die iets met een danoontje...

Het zijn traktatiezakjes geworden met een safariprint, wat ook tegelijkertijd een kleurplaat is, ik heb er dan een doosje minipotloodjes bij en dan gaan er rozijntjes, spekjes, likkoekjes etc in.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Set heb ik al gedaan haha :p

@ Chan, wow wat een boel :)

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.

Nee dat moest ik doen!!!!!!!!!!!!;)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, gezellig die breath holding spells ;). zoontje van een vriendin van mij is ook zo'n driftkikker dat ie out ging. hopelijk snel gewend aan alles rondom school!

jenny, jeetje wat een goeie deal op jouw werk! het lastige is dat het ook bruto netto veranderd, ouderschapsverlofkorting, kinderopvangtoeslag over een ander salaris. maar als je er zo weinig op achteruit gaat zou ik ook vanzelf wel merken wat dat netto betekent. ga je ook dat jaar onbetaald gebruiken?

ff, ik vond het raar om weer te werken maar wel ok. ik heb er moeite mee als ik denk dat ot niet op een fijne plek zit terwijl ik werk.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud: jij bent gek, vind het al erg genoeg dat ik het moet kijken haha

@setteke: quiche, maken met bladerdeeg spinazi eieren en alles wat je lekker vind bv hamreepjes ofzo en lekker veel kaas ;)

@lique: haha jij ook dus al, ik dacht dat het me bespaart bleef maar je zit gewoon stiekem mee te luisteren/kijken dus je ontkomt er niet aan

@chantal: ik maak altijd teveel aan presentjes, ook die cupcakes had er 20 gemaakt terwijl ze met zn 13 waren + nog wat leiding maar kreeg niks terug hoor haha ;)

@lauwie: ik geloof dat het belastingtechnisch wel beter is zodat je minder verlies hebt, heb je niet een mannetje die jullie belastingen regelt?? die weten het beter uit te leggen
    nee ik neem die onbetaalde jaar niet op, ik kan het done met vakantiedagen en zo krijg ik toch altijd voor 36 uur uitbetaald en verlies ik dus niks. ja ben ook blij met deze regeling hoor

juud: ik heb nog een slachtoffer voor beatloverzzzzzzzzzzzzz haha ze heeft al kaartje gekocht gisteravond, alleen die domme doos heeft het op verkeerde site gedaan en was nu 80 euro kwijt voor eentje.. doorverkochte kaarten die al 57 euro waren. echt een muts...ze wilde weer te snel

ik ben nu als enige wakker hoe vind je die, de mannen liggen op bed en marietje ligt naast me te knorren
    ik noem haar zo vaak marie dat ze straks nog echt denkt dat ze zo heet haha

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ shireen had toch graag willen zien haha :p

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, kids eten en zo in bed en dan mama-time haha!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: je bent niet wijs

setteke: ahh ik geniet ook van mijn momentje

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik nog niet, Sil weigert te eten en ik zeg dat ze dan vanmiidag geen lekkers krijgt en daar maakt ze een drama van....

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik ben nu ei met sambal aan het bakken :p jummie verse tomatenpureesambal gemaakt door mijn collega :)

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ga zo voor een broodje eiersalade en rust! Ze liggen erin! :D

Hmm eerst opruimen en stofzuigen denk ik.....

15. @ juud: hahaha, ik ga zo een omelet maken met wat restjes wat ik in huis heb, soms kan ik trek heb in de idiootste dingen dus het word omelet, met champignons die ik overheb van het gourmetten en als die een beetje gaar is gooi ik er landham en kaas overheen, om ff lekker mee te smelten.... :)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie oja je hebt gegourmet hoe was dat? En wel leuk dat je weer wat "nieuwe" vriendinnnen hebt zo :)

Ik mis echte vriendinnen ook wel :( ja heb er 1 haha maar die zit in Friesland :p

17. @ juud: ja dat was heel gezellig en ik kan lekker mezelf zijn en veel gekletst en ze geven ook aandacht aan tygo, wat ook wel fijn is aangezien hij er nou eenmaal bij hoort....
    Volgende keer gaan we naar de bios!

Hebben jullie ook van die kindjes die zich ineens herinneren als ze naar bed moeten dat ze nog moeten "eten", ahum....
    Tygo die manipuleert er wat van af hoor!

Nu ligt ie in bed, mama, mama, mama, mama, mama, mama
    Niet vervelend, niet huilend, niet schreeuwend, gewoon herhaaldelijk zegt hij, mama, mama, mama, mama....

Hahahahaha! Wat een drol....

@ jenny: hahahaha, luie familie heb je toch ;)
    Vermaak je je daar verder wel?

Nou even op mn eten letten en dan de mama erbij en mijn rustmomentje pakken, daarna in bad!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

heb ff gespiekt, maar moet zo weer verder!

ik heb net naar het kdv gebeld en Luna doet het erg goed! niet veel geslapen, maar ze kijkt haar ogen uit! :D ze is ook zo alert, wil alles bij houden dus dat zullen we wel merken vanavond denk ik. ze wil er graag bij zijn, dan is het goed zei de leidster. ja dat herken ik wel! ;) milan trekt vooral zijn eigen plan! ik had gedacht dat hij veel met haar bezig zou zijn, maar hij vind het de normaalste zaak van de wereld dat ze er nu bij is!

19. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spinazietaart: Zoiets:
    Doe de spinazie in een grote kom en meng het met de ragout.
    meng er een teentje knoflook door.
    vet het bakblik in en bestuif het even met wat bloem.
    bedek de bodem met een laagje bladerdeeg, dan een laag van het spinazie mengsel en dan een laagje gesneden kaas.
    daar over heen weer bladerdeeg.
    over deze laag bladerdeeg de laatste laag spinazie waar weer kaas over gaat en dek het geheel af met de laatste laag bladerdeeg.
    zet het in de oven op 225 graden en laat dit in 60 minuten gaar worden.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    FF zoals je al wel weet herken ik dat gevoel helemaal niet ondanks dat Tess toch een behoorlijk zorgenkindje is.
    Zolang ik weet dat ze de juiste opvang heeft ga ik vrolijk naar mijn werk.
    Ik vond het wel even jammer dat ik meer moest gaan werken om deze functie te krijgen maar nu kan ik het eigenlijk super goed combineren en denk ik 'ach het is maar 28 uur'
    Ook omdat ik redelijk mijn eigen uren in kan delen en geen avonden/weekenden meer werk.
    Ik ben trouwens geen leuke moeder als ik niet werk :$

@ Rebbel wat fijn dat het goed gaat met luna bij het kdv!

@ Juud heb je je kleertjes al binnen?

@ Set, en wat ga je doen van de opbrengst van de kleertjes?

Deel Deze Pagina