Overdag wel ja, nog wel vaak een ongelukje omdat ze dan te lang wacht of wij niet helemaal goed opletten....
hey dames weer heerlijk geklets @juud lopen. helemaal naar me werk dat is al 15 minuten met de auto en 30/40 minunten op de fiets jij bent lief ha ha. ben blij dat ik gewoon een bril heb @Alieke ben erg benieuwt naar het resultaat voor de rest weet ik het niet meer lig lekker op de bank. steve in naar een training dus tv en pc voor mijn alleen
Zwangerschapslijstje Lauwie - 26 december 2010 -een jongen Alieke - 29 maart 2011 Delilah Chantico - 4 april 2011 Binna - 30 april 2011 Superano - Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje: Juud Lique80 Tesske Vogeltje Hoe heb je je liefje ontmoet? via Internet: Petra Alieke Happy1980 Sjorsje Tesske (en ook gedeeltelijk in de kroeg) In de kroeg: Lique80 Lauwie FF, op Kreta in Malia in 2000 QueenBee Via vrienden: Binna kim In de bus: Setteke (maar volgens H. sprong de vonk over in de kroeg) Werk: Chantal Duster JennyS Marleen (en ook een beetje in de kroeg ) ???: Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair Vogeltje, op school Wie wil er nog trouwen: Jaaaa, en ik ben al gevraagd: Petra Jaaa, maar moet nog gevraagd worden: Setteke Chantal (vanochtend is hij warempel zelf met een gastenlijst begonnen???) Lauwie (maar niet zwanger) FF JennyS Mwah, misschien wel in de toekomst: Lique80 Neeeeeee, echt niet: Ik ben allang al getrouwd joh: Binna & A man apart Sjudith & Chieffie Sjorsje & Dwaze Vader Happy1980 & Man kim & manlief (08-06-07) Duster (30-06-2008)) FF, 2005, geregistreerd partnerschap, maar wil nog heel graag echt trouwen Alieke en Raymond (3-3-2006) Marleen en Jeroen (20-06-2006) QueenBee (Bianca) (16/06/2005) Carmen & Mark (01/06/2007) Brian & Margriet (Vogeltje) (28/04/2008)
@ Delilah gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte de komende tijd. Wat is het nog snel gegaan
Hi ladies, geen zin om uitgebreid te reageren, daarvoor is er teveel gekletst vandaag Ise vindt het geweldig op de peutergroep. Heerlijk om te merken!
Binna; als de kamer straks helemaal klaar is, maak ik wel even foto's! Pff ben zo moe, ga zo lekker mijn bedje in. Het ook buikpijn en rommelende darmen, gatsie! Niet leuk!
Oja, lekker slapen allemaal!! Wij gaan morgen naar het sprookjesbos in enkhuizen. Als het goed is mooi weer, dus zal wel leuk worden!
lique, wat leuk! mijn collega was daar heel enthousiast over. wij wilden eigenlijk ook een keer gaan met ottilie. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Veel plezier morgen Lique! Chantal, stoer zeg, heb ff de folder bekeken! We hebben een BNZP-er in ons midden, hihi! --- @All, zwaaaiii!! Duik ook zo mijn nest in, ben zo moehoeee!! Oeh, wacht, Britt heeft vandaag haar allereerste peuterspeelzaalwerkje gemaakt, een 'eerbeesje' ! Zo lief! Hangt nu in de kamer, naast een tekening van Jamie van school, nam hij gister mee. Zo netjes binnen de lijntjes had hij nog nooit gekleurd! Ik heb eerst maar aan juf gevraagd of iemand hem geholpen had, maar niet dus.. Zal morgen even foto's plaatsen van hun werkjes! Uhm, donderdag bedoel ik. Morgen eerst weer werken en daarna door naar mijn moeder, die is morgen jarig! Xx
Heb even jullie hulp nodig; Ik ga morgen mijn collega's vertellen dat ik zwanger ben. We hebben vergadering en het is dus de gewoonte om te openen met 'iets' (gedicht o.i.d). Nu zoek ik dus een leuk gedicht om het bekend te maken. Maar kan nog niet heel veel leuks vinden. Wie heeft er iets leuks?? (heb ook al zitten denken om Marco Borsato's slaap maar te laten horen)
@QB, gefeliciteerd met je moeder en leuk die werkjes! @Sprookjesbos, ja zal mij ook benieuwen. Als ze het heel leuk vinden, misschien maar een abo volgend jaar. Is niet heel ver hier vandaan
@Alieke, pff, lastig.... zou het echt niet weten. Ik denk dat ik liever iets zou trakteren wat ermee te maken heeft.. al zou ik zo ook niet weten wat...
Maar ja, ik moet dus ook de opening doen van de vergadering. Dus dacht een gedicht ofzo is dan wel erg leuk. Maar het is heel lastig te vinden