Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hé dames,
    Hier zijn wij weer eens (na een lange periode afwezigheid). Momenteel weer online, omdat we voor een tweede bezig zijn en het toch lekker is om even je gedachten te delen met lotgenoten (tja soms zijn mannen niet de beste gesprekspartners ;)).
    Met Patrick gaat alles super goed. Praat honderduit en is een lekkere hollandse jongen. Alweer twee zeg, wat vliegt de tijd.
    Hoe gaat het verder hier? Zag dat verjaardagsgenootje van Patrick grote zus wordt (gefeliciteerd Danique!).

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Welkom terug Pruts!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    leuk dat jullie er weer voor gaan pruts! kun je meteen op het lijstje ;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ola,
    ik ga zo maar weer een stukje fietsen voordat ik moet werken.
    fijne dag allemaal

o ja als ik aan Roos vraag wat ben je van mama, dan zegt zij: lieffie, zo schattig!
    als ik dan vraag wat is Suze, dan zegt zij: oot een lieffie

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @pruts: hey welkom terug en leuk dat je voor een 2de gaat, ik wens je al het goeds ;)

@petra: werkse meis

@alieke: jeetje wat voor werk doe jij?? als ik zou openen met een gedicht valt iedereen van zijn stoel haha niet gepast zeg maar of iedereen ligt in een deuk en denkt dan dat ik niet helemaal lekker ben ofzo. niet kwetsend bedoeld hoor want heb geen idee wat jullie gewoontes zijn, maar past niet bij ons werk

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

nou wat ik nu heb via mp. ik heb geboden op een noppies positie broek. voor 5 euro. krijg ik een mail het is goed maar wel ophalen O. Ik wou verzenden ik betaal dan de verzend kosten kan dat ? krijg ik het volgende mailtje nou voor 5 euro verstuur ik het niet, voor 20 euro incl verzendkosten wel. dus ik stuur terug oke dat is vaag. dus als ik langs komt is 5 euro prima. maar als ik het verstuurd wil moet ik in ene 15 euro meer betalen.
    nou wat denkt u zelf en dit is het antwoord
    hallo
    wat denkt u van verzendt kosten en een doosje waar het in moet.
    en de tijd die ik er dan ook nog kwijt ben.
    Dus heb nu gestuurd
    Nou sorry ik ben erg bekened met alles kopen en verkopen via mp

je stopt het in een plastik zak maakt die dicht met plak band.
    en dan ga je naar het postkantoor betaald die 6,75 en wala het is weg.

en als ik toch bij al die kinderen kleding zo veel verzendkosten zou vragen dan zou ik wel heeeeeel rijk worden.
    want ik vestuurd kinder kleding per brievenbus post. en dat kost van de 88 cent tot de 2,20
    dus sorry maar deze deal gaat op deze manier niet door.

echt te vaag gewoon.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, jemig wat een onzin!

@Alieke, succes vandaag!

@Pruts, welkom terug, zal even kijken of ik het lijstje kan vinden!! Leuk dat jullie voor de 2e gaan!

@Petra, wat een scheetjes heb je toch! Lekker bezig geweest alweer vanmorgen!

Wij gaan zo vertrekken, wat een lekker weertje!!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zwangerschapslijstje
    Lauwie - 26 december 2010 -een jongen
    Alieke - 29 maart 2011
    Delilah
    Chantico - 4 april 2011
    Binna - 30 april 2011
    Superano -

Wie willlen er snel aansluiten bij dit lijstje:
    Juud
    Lique80
    Tesske
    Vogeltje
    Pruts

Hoe heb je je liefje ontmoet?
    via Internet:
    Petra
    Alieke
    Happy1980

Sjorsje
    Tesske (en ook gedeeltelijk in de kroeg)

In de kroeg:
    Lique80
    Lauwie
    FF, op Kreta in Malia in 2000
    QueenBee

Via vrienden:
    Binna
    kim

In de bus:
    Setteke (maar volgens H. sprong de vonk over in de kroeg)

Werk:
    Chantal

Duster
    JennyS
    Marleen (en ook een beetje in de kroeg :D)

???:
    Sjudith, via collega (nu mijn schoonmoeder ) op Elffantasyfair
    Vogeltje, op school

Wie wil er nog trouwen:

Jaaaa, en ik ben al gevraagd:
    Petra

Jaaa, maar moet nog gevraagd worden:
    Setteke
    Chantal (vanochtend is hij warempel zelf met een gastenlijst begonnen???)
    Lauwie (maar niet zwanger)
    FF
    JennyS

Mwah, misschien wel in de toekomst:
    Lique80

Neeeeeee, echt niet:

Ik ben allang al getrouwd joh:
    Binna & A man apart
    Sjudith & Chieffie
    Sjorsje & Dwaze Vader
    Happy1980 & Man
    kim & manlief (08-06-07)
    Duster (30-06-2008 )
    FF, 2005, geregistreerd partnerschap, maar wil nog heel graag echt trouwen
    Alieke en Raymond (3-3-2006)
    Marleen en Jeroen (20-06-2006)
    QueenBee (Bianca) (16/06/2005)
    Carmen & Mark (01/06/2007)
    Brian & Margriet (Vogeltje) (28/04/2008 )

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna, wat een raar mens zeg.

Lique have fun.

Pruts, wat spannend dat jullie ook voor een tweede gaan.

Oh morgen wordt m'n ventje alweer 2 en het gaat allemaal zo snel nu. Hij heeft hele verhalen, waar ik af en toe een woord van kan verstaan en ik heb het idee dat ie de laatste dagen gegroeid is. Hij eet z'n brood ineens helemaal op en helpt mee met kleine dingetjes doen.

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hé Denice alles goed bij jullie?

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hey hey meisies !

eventjes langs om te hoekie kijken en even laten weten dat ik nog altijd leef :D maar zo druk druk druk. nu met twee kindjes.

hoorde dat er een heleboel weer zwanger zijn GEFELICITEERD MEIDEN!!!! geniet van jullie zwangerschap.

zag weer een lijstje oehhhhh leuk leuk leuk hahahha. mag ik mee doen ??

hoe heb je je liefje ontmoet ?? : via vrienden van het werk.
    wie wil er trouwen ? : jaaaaaaaaaa, maar moet nog gevraagt worden :D

maar hier dus alles goed met de kids. :D emy is behoorlijk gegroeit gister bij de hema gemeten bij zo meet lat voor de maten te vinden. ze was dus alweer 108 cm.
    en met Luc ook alles goed groeit gewoon te hard volgende week weer naar consultatie bureau voor alweer de tweede vaccinatie. dus dat word weer huilen en brullen zoals de vorige keer denk ik. toen vond hij zichzelf zoooo zielig ( ok doet wel pijn natuurlijk ) hij heeft de hele dag nog gepiept en met zn lipje zo zitten pruilen van kijk nou mama ik ben echt zielig knuffel mij !!! hij heeft paar keer doorgeslapen snachts maar vond het toen denk ik wel genoeg geweest. en is vrolijk gewoon weer om half 1 en 4 uur wakker.. hopelijk gaat dit toch snel veranderen mama voeld zich er niet beter om.

Ik heb namelijk op dit moment een borstontsteking rechts ( hijs fijn:( ) dus zit aan de antibiotica.man wat kan je je dan naar voelen zeg !!! weet neit of iemand anders dat ook gehad heb hier? wil me tiet er op dit moment wel af willen schroeven.

verders ( alweer ) nog altijd geen werk. 20.000 uitzendbaantjes later...... en 4 bedrijven die failiet zijn gegaan toen er weer een contract aan zat te komen. hopelijk gaat dat toch snel veranderen.

maar ja nog ff genieten van deze hele mooie dag vandaag want lekker zonnetje schijnt hier zeg.
    ik ga maar weer eens aan t huishouden hier, want dat loopt gewoon natuurlijk door ondanks dat ik eigenlijk nu op bank of bed moet leggen. ( van de dokter en ook van kenny ) maar dies weer 1 dagje werk aan het verichten. hij moet toch bezig blijven ook al is het maar 1 dag werk. al was t maar 2 -3 uurtjes.

hele fijne dag toegewenst dames en ik zal proberen om toch vaker hier langs te komen want ik mis het geklets toch echt , ff me ei kwijt. ff lekker kletsen over vanalles.

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hey sjorsje hahaha je zag dus al dat ik online was hihi :D ken ook niks stiekem hier doen hahahahahah

13. Ik heb vermoeide spieren, zucht...
    Van de ochtendgymnastiek zeg maar ;)

Maar nu zit ik er mooi mee!
    The price you pay...

Wil winterkleding kopen, ik heb het koud... Ben klaar voor de winterslaap.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

108 cm????? Dat is Tymen ook zo'n beetje! Wat een reusachtig kind heb je!

Fijn dat het verder zo goed gaat! Houwen zo! :D Kom je weer wat vaker meekletsen?

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke is wel mijn bedoeling om vaker te komen kletsen natuurlijk. heb nu ongeveer wel me ritme gevonden. en luc heeft overdag zijn vaste slaapjes en emy die wil alleen maar tekenen steeds en dan mag ik haar niet mee helpen dus kan ik even snel achter de computer kruipen :D al is t dan misshien maar een half uurtje.
    ja reuzekind he !!! schrik wel hoor. heel veel mensen die vinden het ook raar dat ze zo groot is. zo krijg je veel scheve blikken in een speeltuin als emy bevoorbeeld bij een kindje op de glijbaan zit en dan het andere kindje naar beneden duwt en geen geduld heb om te blijven wachten. dan zie je die ouders meteen zeggen van kan dat kind niet wachten gewoon het is oud genoeg. en dan zeggen ze dat emy 3 jaar is !!! ze is net 2 ! en dat geloven ze dan niet. vind ik wel vervelend. ze torent ook boven iedereen uit hier. zal ik nog wel vaker problemen mee krijgen denk ik.
    6 september ga ik kijken hier op het peuterspeelzaal met emy. 2 keer per week 3 uurtjes spelen met de kindjes lijkt me wel leuk voor haar. en haar neefje en een zoontje van een vriendin van mij die gaan daar ook heen kan ze daar actief gillen en rondrennen en leren spelen met kindjes. ze wil nu Luc al mee trekken en optillen steeds voor te spelen dan hou ik echt me adem in afentoe als ik haar opeens hoor zeggen van KOM LUCKY SPELEN!!! en dan weet ik al dat ze hem aan het tillen is uit de box. ze bedoeld t goed maar vind ik toch eng.

man ik lul weer te veel

16. Hey denice, ik ben aan het werk, zo kan ik het niet bijhouden, kan je geen steno :p

Whahahahaha!!!!!

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihihi, Denice is terug! :D Maar ik vind het wel gezellig hoor! Emy groeit idd wel erg hard. Ik ben benieuwd wat ze daar op het cb van maken, ze moet toch ook niet 2.20 worden als ze volwassen is..... Tymen zal nu 112 cm zijn denk ik en die is bijna 4 en groot voor zijn leeftijd!

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal ik zal proberen om me in te houden. ben het met je eens met die winterslaap van de week dacht ik echtik ga me winterkleding van de zolder af halen. maar nu t zonnetje eris is het toch beetje frisjes nog. maarwel lekker om te wandelen misschien.

setteke ja weet niet of ze te hard groeit volgens mij zit ze ver boven het gemiddelde in ieder geval. koop me eigen blauw aan kleding. ze had een leuke jurkje aan begin zomer.. maar die ken ze nu al niet meer aan !! die is nu bijna zo kort als een t-shirt.
    zit nu spullen te kopen van maat 104-110 en sommige dingen ja is het eigenlijk beter om nog een maatje groter te kopen zelfs.. want een t-shirtje is dan nog beetje kort. ze heeft best een lang bovenlijf als je het zo bekijk.
    hoef in ieder geval niet meer te bukken om haar haren te doen of tanden te poetsen hahaha. is wel handig. volgende week moet ik EN met luc EN met emy naar consultatiebureau. ben echt benieuwd wat ze gaan zeggen. hopelijk word ze niet 2 meter :S

nu zit het beetje in de familie van die snelgroeiers had ik ook ik groeide ook te snel maar stopte met groeien met 16 jaar. had ook groei pijn enzo das beetje het mindere eraan. Luc zal nog wel harder groeien de mannen in de kant van mijn familie zijn ongeveer 1,85 of groter mijn broertje is 1,95 ongeveer als hij niet al groter is gegroeit t laatste jaar.

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal t is niet gelukt het is nog zo'n lang verhaal geworden ! sorry!!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje, Tymen heeft 110 van broeken en 116/122 van shirts, net hoe het valt...

Niet onaardig bedoeld hoor, maar ik kan je stukjes beter lezen als je er idd regels tussen laat! ;) Als het 1 verhaal is kost het me meer moeite.

Hoe lang is Luc nou?

Deel Deze Pagina