luc was met 2 maand 61 cm en volgende week word hij gemeten weer. dus moet nog even wachten daarmee. hij past gewoon nog maat 62 al heeft hij met vestjes maat 68 omdat ik dat beter vind zitten. sorry soms type ik alles aan een stuk door zal regels er tussenin laten.
Silke loopt al de hele ochtend op de schoenen van haar broer..... 5 maten te groot en ook nog aan de verkeerde voet!
setteke werd even geroepen door emy en luc wilde ook zijn aandacht hebben luc valt nog mee ja met de grote. maar we gaan het zien emy groeide opeens zo rond de 7e maand enorm snel. en na 1,5 jaar was het helemaal niet meer bij te houden. kan steeds opnieuw kleding kopen. maar moet zo ene weer op bed leggen ( emy ) even een tukkie laten doen en proberen zelf toch beetje me rust te nemen. want gaat zo anders niet goed. voel me hoofd gewoon gloeien. gelukkig slaapt luc nu net ook weer. mamsie moet rustig aan doen alleen doet het niet. eigenwijze tut dat ik ben.
nee daar heb ik nu geen last meer van nee ik heb borstontsteking. heb nu kuurtje van 7 dagen antibiotica ben er gister avond mee begonnen. moet eigenlijk zoveel mogelijk rusten maar doe het alleen niet ( kan het niet ook met 2 kinderen die aandacht vragen ) en heb er een hekel aan als huishouden zo een berg werk blijft leggen.dan is t einde van de week helemaal niet meer te doen. en me tiet die gloeit er ook zowat af is zo hele rode plek aan de zijkant.
oeehhh leuk ja zijn altijd best wel goeie fotograven die dat doen in zo'n supermarkt. hier staat er soms ook ene in zo'n winkel pasage. en nog niet duur ook !
Oh ja, ik heb het twee keer bijna gehad en weet hoe beroerd je je dan voelt. Weet je wat het is, met rust knapt de ontsteking wel sneller op he..... (sprak de doktersassistente in opleiding wijs....) @ Binna, ooooh leuk! Ben benieuwd!
Oh ja Denice, plaats eens een foto van je reuzenkind! (en als je dan toch bezig bent ook 1 van d'r lieve kleine broertje....)
ok nou dan gaan we een aap zien vlooien hoor hahahahah , ik heb hier nog NOOIT een foto geplaatst aangezien ik zo dom ben. t is hier me al zo vaak uitgelegt in echt baby stapjes en uiteindelijk lukt t me nog niet... dussss even kijken en proberen ! kan eventjes duren !