uhhhh volgens mij wel een hele grote foto.. moet ik denk verkleine of hij doet het helemaal niet ik weet niet...
Nou kijk eens aan, hartstikke goed! Skatjes hoor! Maar ik zie nog steeds niet hoe reusachtig ze is..... Ze moet ongeveer zo groot zijn als deze jongen: Bekijk bijlage 98566
batterij van de fototoestel is leeg :S das lekker.... ehm even kijken op de computer of ik nog ene heb die van deze week is.
ze zit daar als een pudding beetje in elkaar en der benen staan er niet helemaal op ik doe eventjes kijken of het met de mobiel lukt.
ken het kabeltje van de telefoon weer niet vinden :S voor aan te sluiten op de laptop. en over te zetten naar de computer. moet ik vanmiddag nog maar eventjes proberen dan. luc is wakker en krijst de boel bij elkaar...
zwaaierdezwaai. Hee Denice, ben je er weer? Heeft Kenny nog wel een fulltime baan? Ik heb een prima dag op t werk. Na werktijd nog paardrijden. en vanavond naar een bruisfotograaf gnagna 29 september jurken passen in rotterdam en schiedam........... oftewel, ik loop echt met mijn hoofd in de bruiloftswolken
@ Petra, zou je me vanavond het tarief kunnen vertellen Jurken passen hihi moet je wel fotos maken haha
Hey, Ik lees wel mee maar kan het momenteel niet allemaal bijhouden... Ben nog steeds ziek (bleh) en we zijn erg druk met minipuck, allemaal gesprekken over hoe nu verder. Het is allemaal erg onzeker en soms ook verwarrend. Het zou een hoop rust geven als we weten hoe of wat, maar tot nu toe kan het nog alle kanten op... Nu ga ik ook weer wat uitzoeken op internet...
In principe kan ze heel goed uit een beker drinken, maar ze gaat zitten knoeien en dan gaat het om.... @ Puck, succes!
Zo dan, wat een rust! Ik heb bijna 2 uur op de bank filmpje liggen kijken en maar een paar berichten!!