Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, kan me goed voorstellen dan je moe wordt van die onzekerheid!!! Beterschap, hopelijk ben je er snel weer bovenop!!

@Superano, alles lekker, veel last?

@Juud, werkse, is het gelukt met je haar!!

@Chantal, nog even volhouden!! Heb je nog een beetje uitdagende taken??

@Denice, welkom terug!! Wat een gezelligheid! Hoop dat je snel van je borstontsteking af bent, lijkt me heel vervelend. Ik begrijp dat Kenny alle uurtjes werkt die hij kan. Kan hij je toch ook even helpen met de huishouding later op de dag!! Zorg nu maar even goed voor jezelf!

Zoooo wij zijn weer terug van het sprookjesbos, echt heel leuk!! Een aanrader dus! Alles is eigenlijk leuk, tot de prijs aan toe. Het weer werkte ook nog eens mee!

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben ook weer terug van school.

JennyS, ik werk op een school en bij ons de gewoonte om dus vergaderingen te openen met een leuk gedicht, anekdote, songtekst o.i.d.

Denice; zo jij bent ook weer terug zie ik! En direct volop aanwezig! Gezellig hoor! Balen van je borstonsteking, doe maar rustig aan!

Puck; wat vervelend dat er zo'n drukte is ook om mini puck. Hopelijk komen er goede berichten uit voort voor jullie, maar natuurlijk vooral voor haar

Juud; haar weer geverfd?

Vanmiddag dus op school verteld dat ik zwanger ben. Iedereen had het al wel zo'n beetje verwacht omdat ze wel wisten dat ik graag wilde. Allemaal erg enthousiast, leuk dus! Morgen nog 2 collega's inlichten en dan over een week of 2 de kinderen (en dan horen dus ook de ouders het)

Hang nu even op de bank, zo DAnique ophalen van kdv, maar eerst even bijtanken :D

3. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique; leuk het sprookjesbos. Helaas voor ons te ver weg. ben er zelf wel eens geweest een aantal jaren geleden en kan het me nog herinneren als erg leuk!

Petra; leuk leuk trouwjurken passen. Ben benieuwd wat het gaat worden!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, ai de vergadering dus niet helemaal begonnen zoals je wilde!! Iedereen enthousiast, leuk hoor!! Oh en helemaal als de kids het horen!
    Ja je kunt je er als kind echt uitleven. Het is hier 40 minuten rijden vandaan, dus dat is goed te doen!

5. Nope... gister wel een hectisch leuk dagje om een actie op poten te zetten, zal morgen plaatsvinden.

vandaag voornamelijk gefactureerd....

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, hmm, beetje jammer, ook niet iets in het vooruitzicht?? Lijkt me zo irritant, bij ons wordt het ook wat rustiger en dan is de motivatie ver te zoeken..

7. Nopeee... motivatie is tegenwoordig ook ver te zoeken bij mij, terwijl ik altijd graag werkte en ambitieus was...

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #4768 miranda4xmama, 1 sep 2010
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
    Hey dames.
    Heb snel even bijgelezen.

@ Pruts en Denice: welkom terug

@ Petra: je blijft door gaan met trouwdingen hè, leuk hoor

@ Juud: haar gelukt????
    Enne je mag wel een euro van me hebben hoor, ook wel 2

@ Setteke: ai alweer die beker om, was ook hier ook altijd een probleem.(en is bij Dionne soms nog zo)
    Ooit komt het goed

@ Chantal: leuk dat jullie in de folder staan

@ Alieke: spannend om je collega's het baby nieuws te vertellen maar wel leuk
    Ben benieuwd hoe je klas zal reageren

@ Binna: wat een belachelijke reactie via mp zeg
    Niet normaal meer

@ MP: hier belde gisteravond iemand die belang had bij onze commode.
    Vraagt ze wat het min. bedrag was, dus ik zeg 40 euro, nou dan had ze niet genoeg geld.
    Ze was de commode wel nodig want haar kindje was al 2 mnd.
    Of ik hem niet voor minder geld weg wilde doen, ehhhhhh nee eigenlijk niet.
    Ja dan gaat het niet door.
    Tja jammer dan.

Ik ben blij, net een zak met kleding van H&M, Wehkamp en Neckermann binnen gekregen.
    Hebben de meiden weer nieuwe broeken en shirten.
    En nog een nieuwe winterjas voor Laureen, maar ik twijfel of de maat goed is.
    Heb nu 92 gedaan en nu past hij eigenlijk prima.
    Maar of het straks met een truitje ook wil weet ik niet.
    Denk dat ik ook maar 98 bestel en die pas, en dan diegene die minder goed zit weer terug stuur.
    Deze jas is het:
    Bekijk bijlage 98645

9. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Nog even een leuke opmerking die Danique gisteren maakte;
    We zaten aan tafel en er lag nog vlees in de pan. Danique zei dat ik dat moest opeten. Dus ik vertelde haar dat ik mijn buik vol had en niet meer hoefde. Toen kwam haar reactie waar ik heel hard om heb gelachen; "mama baby in de buik, heeft de mevrouw erin gedaan'. Ze is er dus van overtuigd dat de verloskundige me vrijdag de baby in de buik heeft gestopt :D
    Ach ja, heb je ook geen mannen meer nodig ;)

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

:D Priceless.....

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, das wel enorm balen hoor!

@Miranda, lekker geshopt vanaf de bank!!! Leuke jas!

@Alieke, wat een grapjas, haha!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke dat is een leuke opmerking ja.

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Alieke doe mij ook zo'n verloskundige ;):D

14. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Nou volgens Danique is het echt waar hoor! Ze zei het vanmiddag alweer. Mama broek uit zegt ze er ook nog bij, mevrouw even schoonmaken, baby in buik, mevrouw edaan.
    Ze is er echt van overtuigd dat het zo gegaan is hoor! Ik heb haar proberen uit te leggen dat de mevrouw alleen naar de baby ging kijken, maar daar gelooft ze nog niets van volgens mij.
    En ja als die verloskundige bestond dan gaf ik jullie direct het adres!

Net luisterde ik niet snel genoeg naar haar volgens mevrouwtje. Pakte ze me bij de kin en zei ze; mama, kijk eens aan.
    Nou je kunt wel nagaan van wie ze dat heeft. (precies van mij)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: haha die is gek, zo wil ik ook wel verkopen als iedereen daar intrapt

@denice: au borstonsteking, hoop dat het snel overgaat. maar mooi dat het lekker gaat met jullie jammer alleen van je sollicitaties
    wat een heerlijke kindjes heb je mooi hoor

@setteke: oh die is mooi ja, had alleen die van begin dit jaar en die was al kapot gegaan voordat ik hem uberhaubt om had haha hoop dat deze steviger is

@alieke: oh zou niks voor mij zijn haha, maar doen jullie dat elke dag/week/maand?
    grappig hè dat je collega's het verwachten
    haha wat een schatje hè, hoe verzint ze het ;)

@miranda: ah joh geef die commode weg joh voor 10 cent hahaha hebberd

@petra: volgende week knolrijden hè, heb er zin in enneh mijn vriend en 2 vriendinnen gaan ook mee naat beatloverzzzzz

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke heerlijkkk die kinderen

@miranda super leuke jas.

nou silver had er vandaag ook een. gisteren had de kat een stukje ham van de pitza gepikt in de keuken. en ik stond gloeiende gloeiende maar ik stopte.
    nu stond de kat vanmidag weer in de keuken op het aarecht stond Silver gloeiende gloeiende ha ha oeps

hoe krijg ik die kat dat trouwens afgeleerd. je merkt dat het een echt dief is. ze heeft dat denk moeten doen voor ze in het asiel kwam. maar ze maakt plastick zaken met brood ook open.

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Jenny: ach als we met de commode blijven zitten geef ik hem wel weg. hahahaha

@ Alieke en Binna: hier ook zo'n meisje die heel veel zinnen van mij na-zegt.
    "nu even mond dicht dames" zegt ze wel eens tegen haar 2 zussen.
    Grappig hè

@ Lique: ja internet shoppen is met 3 meiden thuis wel een uitkomst hoor, lekker thuis passen is toch makkelijker hihi
    Leuke jas hè:D

@ Binna: Ja ik vond die jas ook erg leuk, is van NAME IT

18. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    JennyS, we doen dat elke vergadering. En iedere keer een andere collega. Dus het komt er op neer dat je zo'n 3 keer in het jaar aan de beurt bent. Best leuk hoor!

Binna; heb geen idee hoe je het af kunt leren. Geen verstand van katten. Maar wel grappig he dat silver het direct nazegt.

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier zegt Tess heel vaak 'zo beter?' en dan wacht ze even af en dan zegt ze 'mooi zo' ;)
    Ik zeg dat altijd als ze haar mond/neus masker op moet om te puffen en hij niet direct goed zit, dan verschuif ik 'm en vraag ik 'zo beter?' dan zegt zij ja en dan zeg ik 'mooi zo'!'
    Maar gister zei ik dat ze eens iets beter moest gaan luisteren en toen zei ze 'zo beter?' toen moest ik toch wel even heel hard lachen waarop zij reageerde met 'mooi zo' :D

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hahaha Carmen, die is ook grappig.
    Gezellig dat geklets van onze kinders.

Deel Deze Pagina