@ Binna je kunt katten dingen afleren met een plantenspuit, doe wij hier ook. Als ze iets doen wat niet mag gewoon een beetje natspuiten. @Alieke grappig zeg. Hier ook eentje die alles nazegt hoor en dan moet je echt opletten. Mijn vader zei een tijdje geleden het godver woord dus hij ook meteen dat zeggen. Zegt het nu nog steeds en gek genoeg weet hij precies wanneer hij het moet zeggen
@vogeltje dat doen we al. maar het is een sluiper dus vaak komen we er pas achter als we haar van het aarecht af horen springen kreng grrr
@ Binna ja dat hebben wij hier ook wel eens, denk dat je daar jammer genoeg niets aan kunt doen. Kunt ze niet de hele tijd in de gaten houden
Ik heb afgelopen week trouwens wel een heel fijn gesprek gehad met mijn leidinggevende. Niemand weet op het werk dat we bezig zijn voor een 2e maar ze vroeg me hoe wij er over dachten i.v.m de hele zwangerschap van Tess en de zorgen die we nu nog hebben. Ze heeft zelf een zoon van 17 en een tweeling van 16. Alle 3 extreem prematuur geboren en veel opstartproblemen gehad dus ze begrijpt heel goed hoe ik me voel en wat ik door maak met Tess. Ik heb haar dus verteld dat we toch bezig zijn voor een 2e kindje en was best bang voor haar reactie. Ik heb natuurlijk nog maar pas mijn promotie (waarbij een vervanger moeilijk te regelen is ivm de verantwoordelijkheden) en ik moet nog beginnen met een hbo studie die bij deze functie hoort. Maar tot mijn verbazing reageerde ze heel positief, vertelde ze hoe zij het had beleefd om voor de 2e keer zwanger te zijn na zo'n periode van ziekenhuizen en onzekerheid etc. Het gesprek heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik het straks helemaal niet meer 'eng' zou vinden om te moeten vertellen dat ik zwanger ben en dat geeft me toch wel een fijn gevoel. Gek eigenlijk dat je zo tegen zulk geweldig nieuws vertellen op kunt zien.. (maar nu moet ik eerst nog zwanger zien te worden natuurlijk haha)
Carmen; wat super zeg dat ze zo positief reageerde! En ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger bent! Vogeltje, scheldwoorden dat kennen ze snel ja. Erg oppassen dus. Danique ligt hier al lekker in bed. En ik hang heerlijk op de bank
@ denice: ik vind luc ook wel sprekend emy op die foto.... @ miranda: oh leuk leuk leuk, ik had vanmiddag ook leuke dingen voor mezelf dan bij elkaar geshopt op HM, had ik mijn klantnummer niet bij me, grrrrr.... Wat een leuk jasjes!!! @ alieke: hahahaha, idd leuke opmerking @ carmen: tess is dus ook zo'n grappenmaker.... Fijn dat je leidinggevende zo begripvol reageert, in ieder geval een last minder om met je mee te dragen. ----------------------- Tygo wil niet slapen, moest zijn treintjes hebben en besloot ermee te gaan spelen, ik dacht prima, maar ik ga naar beneden, nu hoor ik hem heel zielig door de babyfoon mij roepen... Ik moet echt alles op alles zetten om hem niet gewoon uit bed te trekken en lekker bij me op de bank neer te zetten.....
Kom op chantal je kan het h @teske oo dat is zekker fijn. en kan me wel voorstellen dat je het spannend vindt om ter vertelen (als het zo is) terwijl je net de nieuwe functie hebt. zei ze daar nog wat over?
tesske: zeker een fijn gesprek, het is toch altijd weer eng wat je werk denkt ook al heb je er gewoon recht op. je wil niet dat ze denken oh nee hè heb je haar weer, hoe lossen we het op
miranda: ja we hebben blijkbaar geen maffe onderwerpen meer waar iedereen een beetje melig van word andets was het wel veel drukker geweest
tis hier idd wel errug rustig Ik heb alles op bed liggen godzijdank....pff man ziek echt niet leuk...
Ik ga mijn bedje in! Heb net S.O.S Sonja gekeken op tv, en oh ik weet direct weer dat ik teveel gevreten heb vandaag. Morgen dus gelijk drastisch beter! Miepie; mannen zijn altijd zoooo zielig als ze ziek zijn. om niet goed van te worden Het is hier inderdaad rustig. Ach ja, kan ik tenminste vroeg mijn bedje in