Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes (meisjes roze, jongens blauw) 8 januari: Joëlle (8.) (Miranda) 20 februari Jasmijn geboren (Duster) 15 maart Stijn 2010 (FF) 31 maart: Dionne (6) (Miranda) 7 april: Jens geboren (miepie28.) 12 april: sydney bridget geboren (mik25) 25 april: Yanieck 20010 (JennyS) 15 juni: Sam 2007 (lique80) 27 juni: Milan (Rebbel) 14 juli: Laureen (Miranda) 21 juli: Djayden (Schatje) 22 juli: Olivier (Puck) 22 juli: Anissa (Noura) 25 juli: donique (mik25) 26 juli: Roos (petrabr) 27 juli: Thomas (4) (Marleen) 29 juli: Lianna (3) (Sjorsje) 1 augustus: Malou (miepie28.) 1 augustus: Giulia (Sjudith) 1 augustus: Fayenna (shanai) 2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje) 3 augustus: Ise (Chantico) 3 augustus: Hanne (Arri) 4 augustus: Djim (lique80) 4 augustus; Jamie (4) (QueenBee) 5 augustus: Wesley (Delilah) 9 augustus: Silke (Setteke) 11 augustus Toby ( Vogeltje) 13 augustus Matthijs (Duster) 14 augustus: Britt (QueenBee) 16 augustus: Danique (Aliekeleppink) 17 augustus: Tygo (Chantal) 20 augustus: Petrabr (34) (oma van Roos en Suze) 21 augustus: Mylan (JennyS) 22 augustus: Jasper (Marleen) 22 augustus; Suze (1)(Petrabr) 22 augustus: Ottilie (Lauwie) 25 augustus: Janna (happy1980) 26 augustus: Jeslyn (Linka) 26 augustus: Britt (FF) 30 augustus : Tess (Tesske) 2 september: Yosyp (Sjorsje) 10 september: Silver (Binnabinna) 13 oktober: Tymen (4) (Setteke) 22 december: Luna (1) (Rebbel) Zo, even de lijst weer opgezocht.
Damn it, alweer zuurbranden, wat is dat toch! Als je tegen de 30 aanloopt is dat een ouderdomskwaaltje ofzo???
OK, twijfelgevalletje: Maandag begint de gym weer van Tygo. Ik twijfel of ik zal trakteren of niet, in principe is hij in de vakantie jarig geweest dus denk ik, ja nou ja, pech gehad, maar heb al wel meegemaakt 2 keer dat er werd getrakteerd voor een verjaardag... Ga dan verder ook niets bijzonders doen, gewoon een bak met rozijntjes of ontbijtkoekjes ofzo, maar aan de andere kant denk ik, ach niemand weet het (behalve de lerarers als ze haar lijst nakijkt) dus sja...
@Chantal, zou me er niet te druk om maken en gewoon lekker niet doen. Iig niet te gek, gewoon een snoepie of iets trakteren kan natuurlijk altijd. Kind snapt er niks meer van, haha!! Op KDV waren ze er bij ons ook niet over begonnen, ze zei, dat laat ik ouders lekker zelf uitmaken.... ideaal dus. Heb ook steeds het zuur, heel irritant. @Mik, dat was voor beide dakkapellen neem ik aan. Ja wij willen ook voor 4,5 a 5 meter. Misschien dat die 6% bouwbelasting ons goedgezind is. wie heeft er nog leuke taartentips. Heb morgenavond een workshop. Ideeen, plaatjes alles is welkom. Het liefst maak ik iets wat een beetje op mijn schoonvader slaat. We vieren een beetje zijn verjaardag de volgende dag, kan ik hem mooi meenemen. hij wordt 68, heeft grote auto, caravan. 2x per jaar 10 weken op vakantie naar spanje... Kan het ook nog laten slaan op het 3 jarig huwelijk van mijn schoonouders... Dat was op dezelfde dag....
Eerlijk gezegd gaat het me zelfs heel veel moeite kosten om weer naar de gym te gaan, want ik heb echt geen ruk zin, maar goed... Ik denk er nog even over na... @ lique: heb een plaatjesboek naast me liggen, zal kijken of ik wat interresants zie...
@Chantal, gewoon lekker wel doen!! Het is maandag pas en als je Tygo ziet genieten, geniet jij vast ook!! Als je even wilt kijken graag!
@juud: haha zie je nou wel je hebt altijd gekken en meis je mag mijn hut in winterberg met alleliefde een weekend of week inpikken hoor @lique: ja klopt, heb net maar even 2 uur loos geslapen heeeel vervelend haha @lique: wij hebben 2 kunstof dakkappellen maar heb er geen verstand van... ja dat je ze niet hoeft te schilderen haha voor taart: een campingtaart met alles er op en eraan @mik: wat een heerlijk kindje heb je prachtig hoor @chantal: alleen doen als je er zin in hebt anders lekker laten @miranda: klimmarieke haha @
Jullie merken wel dat ik niks te doen heb. Joélle is aan het kleuren, Dionne is bij een klasgenootje aan het spelen en Laureen doet gevaarlijk op de bank.