Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ooh die drol van mij is zo vreselijk dwars vandaag :x
    Vind het echt niet gezellig zo... ;)

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: gezellig

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen dat gevoel ken ik. Vanmiddag valt het hier gelukkig erg mee.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Nee niet dus, en net stuurde ze de hond richting de deur en ging toen snel de deur dicht doen waardoor het arme beest bijna met zijn kop tussen de deur kwam, zoo flauw!
    Maargoed nu is ze netjes met haar keukentje aan het spelen en Mark is onderweg naar huis dus dan heb ik versterking ;)

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess-manian devil ;)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    keukenprinses

7. Net even een tijd staan kletsen voor met de dames, bah, wil naar huis en hier regent het ook weer achterlijk hard, wordt er sjachie van!

Nou ik ga gewoon niet trakteren op gym heb ik al besloten...
    En ga heel hard mn best doen om het maandag weer leuk te vinden en anders kap ik er gewoon mee, kan mn tijd ook anders besteden met Tygo door bijv. naar de kinderboerderij te gaan of te fietsen of samen blokken te bouwen, denk ik zo....

Merk wel dat ik over dingen anders begin te denken nu Tygo ouder wordt. Ga van het weekend even kijken hoeveel het gaat kosten als ik Tygo op woensdag ook naar het KDV doe, om iets meer rust in de week te krijgen dan dat heen en weer gevlieg naar Enschede.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lianna

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Yosyp

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jorja

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    En alledrie samen op de bank.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wow jeee mag ik nog in dit topic kletsen

Yosip van harte met je verjaardag

@miranda wow wat een durf al.

@teske lekker wijffie. Silver wil Nog geen koekjes balken ik wel ;)

@siorje jeetje Jij hebt echt 3 verschillende kids

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :D groot gelijk ook hoor ;)

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo ik zit in de trein met vette koppijn! Wel leuke dag gehad hoor, maar pittig!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    leuke foto's sjorsje.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: nou ze ziet er nog steeds schattig uit hoor op die 1ste foto haha en dat geintje met je hond heeft mylan ook ene keer geflikt met die van mijn moeder haha

sjorsje: leuke foto's was het een leuke dag?

setteke: stage gehad? hoe was het

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Woont er nog een mama in de buurt van venlo en heeft die mama nog bepaalde uitstapjes die mark en ik moeten gaan doen als we daar samen zijn?

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben ook weer thuis van het werk
    Ben kapot, maar gelukkig is het ook weekend.
    Vandaag de overige 2 collega's ingelicht en die waren toch wel het meest enthousiast. Zo leuk om het te kunnen delen.

Wat een leuke foto's van Tess aan het bakken zeg. Laat je haar 'kleien' met het deeg zeg maar? Heb er eigenlijk nooit zo bij nagedacht koekjes bakken met Danique, maar misschien wel een keer leuk.

Sjorsje; gefeliciteerd met Yosyp! Leuke foto's van je kids zeg! Vind Lianna en Jorja wel op elkaar lijken. Yosyp eigenlijk niet zo.

Setteke; heftig dagje gehad dus? Al veel mogen doen?

Petra; wat een geld voor die foto's zeg! Zou het mooi neit doen! Al moet ik zeggen dat dat wel bedragen zijn die fotozaken vragen. Wij hadden een particulier toen wij trouwden, kreeg je ook nog eens de foto's op dvd en een supermooi album. En waren toen ik dacht iets van 600 euro ofzo kwijt.

Wij gaan zo lekker eten. Heb ook zin en Danique ook!

Oh ja nog een overwinning; Danique drinkt al 2 dagen thuis uit een beker. Heb haar flesje weggezet en ze heeft nu binnen een half uur al 2 ruim halve bekertjes drinken op. Ben dus best trots!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny, het was een leuke ochtend met Yosypk, alleen bij de kinderboerderij was de tijd nogal kort. We waren eerst naar de kapper geweest en dat duurde nogal lang.

Alieke, knap van Danique.

Carmen, ik hoef Yosyp niet mee te laten helpen, die gooit alles om. Lianna wil wel steeds met meer dingen mee helpen.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb vandaag mee geholpen in het medicijnen vullen. Dat wil zeggen de bestelde recepten klaarmaken. Ook gekeken bij injecties en weer wat bloedsuikerdagcurves gedaan. En ik heb brieven ingeruimd in het archief en medicijnen in de voorraad opgeborgen.

Bij die medicijnen moet je natuurlijk heel veel nadenken, en daar zit mijn hoofd wel vol van...

@ Carmen, het straalt van Tess d'r koppie af! :D

@ Miran, hihi, stoere meid. Sil doet zulke dingen ook hoor!

@ Yosyp, beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Deel Deze Pagina