Yosyp: Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! (al lig je misschien al op bed?) Fijne avond allemaal!
Voor de getrouwden onder ons, hebben jullie je trouwjurk nog of heb je die verkocht, weggegeven, vernaaid etc.?
Carmen, mijn trouwjurk ligt ergens in een kast. Maar het is de bedoeling dat er straks (over 'n paar jaar) communiejurkjes van gemaakt worden.
Heb geen trouwjurk maar gewone jurk gekocht! Weet niet wat ik ermee wil,zou hem ook als gewone jurk kunnen dragen maar dan is het idee van trouwjurk weer weg! Haha kom ik weer hoor te inbreken *bloos*
hier trouwjurk nog op zolder. weet niet zo goed wat ik wil. hij was 1700 euro dus wil hem niet zomaar wegdoen of verkopen. misschien bewaar ik hem wel voor dochters! kus
Ik heb mijn trouwkleding ook nog en hou het lekker ook. Jaja ik ben er ook weer om een aantal pagina's te vullen.
@ Setteke: alweer een leuke dag gehad dus @ Tesske: leuke foto's van Tess Waren de koekjes lekker?? @ Alieke: drinken uit een beker lukt hier soms ook wel maar vind een flesje/tuitbeker nog zo handig @ Sjorsje: de meiden lijken wel een beetje op elkaar vind ik, leuke foto's hoor
ik ga zo lekker voeden en naar bed. vanaf morge krijgt sydney de fles. bah bah zal het wel missen maar ben tegelijkertijd blij dat ik meer vrijheid krijg. heel dubbel. morgen met zusje mee naar trouwjurken kijken!
Ik heb nou de hele tijd het idee dat het vrijdag is, komt natuurlijk omdat ik normaal op donderdagavond moet werken. Morgenochtend heb ik trouwens een sollicitatiegesprek. Heb nieuwe kleding gekocht, m'n haar vandaag laten doen en morgen nog 'n laag make-up op smeren en dan maar gaan met die banaan.
@Sjorsje, leuke foto's!! Heel veel succes morgen! @Setteke, kan me voorstellen dat je overloopt van alle info en indrukken. @Chantal, groot gelijk, probeer maar eens een beetje rust voor jezelf in te bouwen! Nog 22 berichten dames, gaan we niet meer redden vandaag op deze manier, haha!
sjorsje, gefeliciteerd met yosyp! leuke foto's van je kinderen! en veel succes morgen! carmen, leuke foto's van het koekjes bakken!