Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, sorry, lig al in bed. bedoel natuurlijk of er nog meer verandert. dingen die ze vanaf 2 mogen. of dingen die je juist moet gaan doen bij 2 jaar.

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: ja hier al begonnen met 2 keer tandjes poetsen. Ze is nog geen 2 maar goed kan vast geen kwaad....en gelukkig ze wil het zelf! Tja weet niet wat ze nog meer mogen op deze leeftijd.
    Hoe voel jij je?

opvoeding bij 2e kind: Hier eigenlijk weinig anders dan met Malou. Malou heeft geen tv gezien tot haar 1e maar goed nu kan ik daar moeilijk om heen als malou ook tv kijkt. Snoepen net zo denk ik, malou kreeg echt niks denk dat jens wel wat eerder iets krijgt. Maar over het algemeen doe ik niet veel dingen anders. Vind regelmaat erg belangrijk en hou me daar ook over het algemeen goed aan.

juud: hier was de villa hap dus nog open en heb daar dus 3 shirtjes gehaald voor Jens (voor malou hadden ze niks leuks meer) en was 10 euro kwijt! En nog bij mexx een gaaf rood shirtje voor 5 euries....mijn dag kon niet meer stuk!

rebbel: hier gaat brood eten super (als het aan haar ligt eet ze 3 a 4 boterhammen...maar dat doen we dus niet..) maar warm eten is drama. Geef er gewoon geen reactie op en zoals lauwie als zegt ze kunnen ook met veel minder rond deze leeftijd.

Welke dames hier zouden nog graag voor een derde gaan???
    hier zou ik het wel willen alleen manlief is het er nog niet zo mee eens....haha maar eerst maar eens ff wachten totdat jens wat ouder is en wat voor jongetje hij wordt....

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga op bedje! Welterusten!

happy: mooi huis zeg!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Ik gaat zo werke. Me schoon moeder past vandaag op want mijn ouders zijn op vakantie vindt het dan toch altijd weer evenmoeilijk

Weet iemand mischien nog iets voor korting om. Aar duinrel te gaan

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja ik mag ook weer werken en daarna naar zhuis en daarna naar de studio en als we puf over hebben naar de brassbandjes in de stad als voorbereiding op zomercarnaval. Wie gaat daar ook heen?

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen, ik meld me ook. Ik ben vandaag vrij en ben toch al lekker wakker. Straks naar de tandarts, er was van de week een stukje van mijn voortand gebroken :(

@ lauwie, goed dat je het zegt van het tandenpoetsen, dat wist ik niet.

@ Juud, succes vandaag

@ Binna, werkse, waarom vind je het lastig als je schoonouders oppassen, passen hun niet regelmatig op?

derde kind Andy en ik denken allebei dat er wel een derde komt, maar voorlopig niet en ik heb geen idee hoe ik er over 2 jaar over denk. Dan zijn de meiden een stuk groter en weet ik niet of we er nog zin in hebben. Zit nu dus ook te twijfelen of ik de box zou verkopen

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Derde, tja das nu wel bekend, haha!! Alleen het spiraal nog verwijderen en dan gaan we ervoor. Of ik moet me opeens bedenken, maar daar geloof ik zo niks van, haha!@Petra, hoe heb je dat voor elkaar gekregen???@Juud, jemig wat een drukke dag. In andere topic had ik aangegeven dat we er over uit zijn dat we gaan kijken of ons nog een derde gegund is.@binna, werkse, geen idee voor de korting.@Lauwie, hier wordt 1x per dag tanden gepoetst. Tandarts vond het er keurig uitzien en aangezien het niet het leukste moment van de dag is laat ik het lekker zo. Poets zelf ook maar 1x per dag en (even afkloppen) nooit geen last. Heb ook nog maar 3 gaatjes ofzo.DAMES IK HEB VAKANTIE!!!!! gelukkig vannacht lekker door kunnen slapen, officieel heb ik pas om 9.00 vakantie, maar denk dat ik niet meer aan het werk hoef. Heb net de kids naar KDV gebracht, ga geld overmaken voor de auto. Route uitprinten, tassen inpakken en de laatste boodschapjes doen. Dan even langs mijn vriendin die uit het ziekenhuis is. Vanmiddag hopelijk nog een uurtje slapen!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    grrr, weet iemand waarom alle tekst achter elkaar komt.?/

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen meiden.
    Ik ga zo aan mijn laatste dagje werken beginnen, en dan heb ik VAKANTIE!!!!!
    Ben er zo aan toe.
    De meiden slapen nog lekker dus opa en oma kunnen de dag hier rustig beginnen. haha
    De laatste dagen slapen ze tot 9:00 uit hier, slaapkoppies.

FIjne dag en tot later.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Petra. Me schoonmoeder past alleen op als me ouders op vakantie zijn. En we zienhun niet zo heelvaak ( volgens hun wonen we te verweg 30 monitors met de auto) wij gaan wel daar heen maar ja niet ieder wiekend. En soms vage dingen toen ze 6 mnd was gaf ze een zoute soepstengel en meer van dat

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    #51 kimm1988, 30 jul 2010
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
    Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes
    (meisjes roze, jongens blauw)

8 januarie: Joëlle (8.) (Miranda)
    20 februari Jasmijn geboren (Duster)
    15 maart Stijn 2010 (FF)
    31 maart: Dionne (6) (Miranda)
    7 april: Jens geboren (miepie28.)
    25 april: Yanieck 20010 (JennyS)
    15 juni: Sam 2007 (lique80)
    27 juni: Milan (Rebbel)
    14 juli: Laureen (Miranda)
    21 juli: Djayden (Schatje)
    22 juli: Olivier (Puck)
    22 juli: Anissa (Noura)
    25 juli: donique (mik25)
    26 juli: Roos (petrabr)
    27 juli: Thomas (4) (Marleen)
    29 juli: Lianna (3) (Sjorsje)
    1 augustus: Malou (miepie28.)
    1 augustus: Giulia (Sjudith)
    1 augustus: Fayenna (shanai)
    2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje)
    3 augustus: Ise (Chantico)
    3 augustus: Hanne (Arri)
    4 augustus: Djim (lique80)
    4 augustus; Jamie (4) (QueenBee)
    5 augustus: Wesley (Delilah)
    9 augustus: Silke (Setteke)
    11 augustus Toby ( Vogeltje)
    13 augustus Matthijs (Duster)
    14 augustus: Britt (QueenBee)
    15 augustus: Ivy (Kimm1988 )
    16 augustus: Danique (Aliekeleppink)
    17 augustus: Tygo (Chantal)
    21 augustus: Mylan (JennyS)
    22 augustus: Jasper (Marleen)
    22 augustus; Suze (1)(Petrabr)
    22 augustus: Ottilie (Lauwie)
    25 augustus: Janna (happy1980)
    26 augustus: Britt (FF)
    30 augustus : Tess (Tesske)
    2 september: Yosyp (Sjorsje)
    10 september: Silver (Binnabinna)
    13 oktober: Tymen (4) (Setteke)
    22 december: Luna (1) (Rebbel)

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, lekker vakantie! spiraal er na de vakantie uit? leuk hoor, dat het echt gaat gebeuren in 2010 :)

binna, ik heb ook liever dat mijn eigen ouders oppassen hoor. waarom vind jij het niet fijn?

miepie, hier geen derde. maak nu dus bewust mijn laatste zwangerschap mee. voel me goed! wat sneller moe dan normaal en een beetje zenuwachtig voor de 20 wekenecho volgende week.
    leuk geslaagd zeg met shoppen!

juud, succes in het zh. en veel plezier vanavond! wij gaan uit eten voor mijn lieffies verjaardag.

petra, succes bij de tandarts.

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ villa happ
    FAILLIET???? Jemig! dat wist ik niet. Zag al wel dat de winkel al dicht was tot nader order.
    Balen zeg!

@ Arri
    Volgens mij als je als franchise een villa happ hebt dat je het dan nog wel redelijk goed hebt en mazzel hebt.

@ Lauwie
    Sinds dat Ivy tandjes heeft poetsen we al 2x per dag :)
    Ja je moet heel goed denken dat je blijft genieten :)

@Miepie
    ik zou heel graag een derde willen maar nu nog even niet :)

@Petra
    Succes bij de tandarts

@Lique
    Geniet van je vakantie :)

@ Miranda
    Veel plezier met de laatste dag voor de vakantie :)

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen,

@lauwie: ow 2 eetlepels al voldoende?? dat wist ik niet! dank ej voor je reactie! :)

@miepie: hier dus ook zo! brood eten gaat goed, maar warm eten drama! voor ons geen 3e! het is niet zo dat ik het helemaal niet zou willen, maar ik durf het echt niet meer aan. het is me door de gyn ook sterk afgeraden. ik heb in juni een spiraaltje laten zetten.

@lique: geniet van je vakantie!

zo ik heb lekker vakantie! maar een druk dagje voor de boeg. probeer tussendoor nog wat mee te kletsen, ik heb het echt gemist hier! we hebben ook zoveel gedeeld samen.

liefs rebbel

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Rebbel en Lique en geniet van jullie vakantie.

Lianna en Yosyp zijn nou al lekker met elkaar aan het "spelen", dus belooft voor vandaag nog wat.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij gaan op vakantie! doei!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mik fijne vakantie.

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @rebbel: ja klopt, alleen pasta en groenten gaat erin verder niks

vila hap: ik vond ze ook altijd duur en niet eens zó leuk, dus verbaasd me niks

derde?? nope ;)

@binna: sorry geen idee of je korting kan krijgen

@juud: ben 1 keer geweest bij zomercarnaval maar we hebben zolang op die wagen moeten wachten dus laat maar zitten haha

@mik: fijne vakantie

gister naar die sushibar geweest.......... geweldig, was deze maand actie 40 euro voor 2 personen inclusief drank daar word je blij van ;) alleen was er een wedstrijd Utrecht tegen??? dus was super druk daar

19. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    opvoeding bij 2e kindje
    hier niet veel anders dan bij Britt
    we gaan straks waarscchijnlijk wel wat strenger zijn dan bij Britt rond het jaar. Want Britt was toen ziek en lag in het ziekenhuis. Dus hebben we veel laten varen. Dat merk je nu, hadden we toen niet veel in de gaten.

eten
    minder inderdaad
    ze at eerst altijd haar bord leeg, maar nu gaat de helft maar op en het toetje ook maar voor de helft. Nu komen wel al haar hoektanden door, dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken!

lique, rebbel en mik, en miranda fijne vakantie

3e kindje
    heel graag, alleen man is nog niet overtuigd......
    hahahahah
    maar we hebben niet echt haast, we zien het wel

tanden poetsen
    1* per dag meestal, soms 2 keer
    de laatste tijd niet zo'n dramaqueen, maar er zijn tijden bij dat ze echt in de houtgreep moet, puifffff

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    sjorsje
    hoe was het gister nog?
    genoten van jullie grote meid???

villa hap
    vind ik helemaal drie keer niks, dus niet erg dat ze failliet zijn, maar jammer als je daar wel vaker kwam.....

Deel Deze Pagina