Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    miepie
    wat een leuke foto van je kindjes

arri
    fijn meid dat het een leuke en geslaagde dag was

jenny
    oh ja, dat hebben wij nou ook altijd als we Britt te lang oplaten. Ze houdt zich dan groot, tot het moment van slapen.....
    vanavond idd vroeg naar bed, of zal hij vanmiddag lannger slapen???

sjorsje
    spannend zeg, jammer dat je niet bij die vervanngende arts terecht kunt, het is toch wel een belangrijk iets....
    hopen dat de uitslag bij je zus zal meevallen, wat een toestand!

alieke
    fijn dat het beter gaat, wanneer ga je op vakantie???

dus ik ga weer

mn werkster zou komen vandaag, maar die is al een half uur te laat, dus neem aan dat ze niet meer komt. Dus de klusjes zijn nu dus voor mij!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Djim en Jamie (en hun mama's) van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Ik hoop dat jullie een waanzinnig leuke dag krijgen.

@ Miepie, wat een heerlijke foto van je kinderen en wat lijken ze op elkaar zeg, ongelovelijk! Het zijn schatjes om te zien.
    Roos en Suze staan altijd zo lief op de foto omdat ze dat gewoon zijn :D vraag maar aan Juud, die heeft ze gisteren nog gezien

@ Sjorsje, succes met je zus

@ Rebbel, wat een raar verhaal van je voeten. Ik hoop dat de huisarts weet wat het is

@ Noura, werkse, ik hoop dat je een leuke dag hebt omdat het toch wel gek is om in je vakantie te werken. Hebben jullie nu een leenauto? en kan daar niet mee op vakantie worden gegaan?

@ Alieke, fijn dat het goed met je gaat!

Ik heb net een mailtje gestuurd naar het kippenhok en de kippen dus ik hoop dat ik snel hoor of we het mogen halen. Dan moeten er wel 2 namen worden voor twee grote zwart met witte kippen, dus als jullie ideeen hebben??? Ik hou niet van knabbel en babbel of jip en janneke namen en liever ook geen engelse.........eerder iets van Mien en nog iets

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke ik heb aangegeven dat er in de familie nogal wat kankergevallen de laatste tijd zijn, dat ik me daar zorgen om maak en advies wil en dat ik onderzocht wil worden.
    Ze zullen er wel vanuit gaan dat als ik wel kanker zou blijken te hebben ik daar toch niet in 2 weken tijd aan dood ga.

En het wordt tijd dat Lianna helemaal zindelijk gaat worden. Ze doet zowat alle plasjes op het toilet, alleen de poepjes nog niet. Volgens mij vindt ze het idee van de luier erg prettig (of het voelt nu kaal aan d'r kont).

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Djim en Jamie gefeliciteerd met jullie verjaardag.

@ Lauwie gefeliciteerd met je goede echo en wat leuk een jongen.

Zo dadelijk nog even een taart maken ik word vandaag 29 dus krijg straks wat bezoek.
    Ook even nieuwe schoenen voor Toby halen zijn voetjes zijn wat breder geworden en zijn wreef wat hoger dus zijn schoentjes zitten niet meer zo lekker.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Djim, Jamie en Vogeltje, gefeliciteerd met jullie verjaardag!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ vogeltje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! geniet maar van je taart en ik hoop dat je een leuke dag hebt

en nu ga ik echt werken, heb gelukkig een heel rustig klein groepje vandaag, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    De dag voordat mijn schoonmoeder kwam te overlijden werd tegen ons gezegd dat als er iets kwaadaardigs gevonden wordt dat dat niet betekend dat iemand binnen 3 dgn doodgaat... Zulke uitspraken gaan mijn haren overeind staan, want ze was nog geen 24u later overleden. Dus dat moet je maar niet meer zeggen ;)!

Haha Lianna weer lekker eigenwijs. Ze weten ook alles beter he op deze leeftijd!

@ Djim & Jamie: GEFELICITEERD!!!

@ Vogeltje: GEFELICITEERD!!!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, vertel mij wat, maar het is wel hoe die artsen en assistenten denken.

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: zulke uitspraken ken ik, maar ja kanker is zó moeilijk in te schatten

@petra: Moos ;)

@vogeltje van harte

@ff: denk dat hij vanmiddag langer door trekt

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hé Shanai alles goed?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Vogeltje, gefeliciteerd!! veel plezier vandaaag!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Bedankt voor de felicitaties! We gaan zo nog even een taartje eten! Jamie ook gefeliciteerd!!

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    zo de bovenverdieping is gedaan
    het plenst hier van de regen, maar het zweet staat op mn rug, jekkie

vogeltje
    van harte met je verjaardag!!!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    #636 marleen2109, 4 aug 2010
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
    Volgens mij heeft iedereen in mijn omgeving de blijste baby haha. Ik word overspoeld met de vraag of ik wil stemmen. Zijn we net van de bambix af, hebben we dit weer haha. Je mag hier zeler ook maar 1x stemmen per dag?

@ Miranda: Ik zag gisteren bij SBS iets over Emmer compascuum. Is dat waar jullie wonen? Edit: Zie net op hyves dat je daar niet woont haha. is het wel in de buurt?

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh all!

Even vlug hoor, vandaag druk dagje. Nog ff puinruimen van de vakantie, vanmiddag komen de opa's en oma's ff op de koffie, want, Jamie is vandaag jarig en is 4 jaar geworden!! We vieren zijn verjaardag samen met die van Britt komende zaterdagmiddag, wel zo makkelijk.

Dus kom morgen of misschien vanavond wel ff langs om verslag uit te brengen van de geslaagde vakantie! ;)

Xx

En alvast bedankt voor jullie felicitaties!
    En natuurlijk, Vogeltje en Djim, ook van harte met jullie verjaardag!

Liefs!

Ps; Marleen, zie mijn onderschrift... ook ikke doe weer mee.. ;)

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    :$ :$ :$ :$ :$!!!!!

Heb je al wat gehoord van Bambix? Stond Britt nog 3e?

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb net maar ff een mailtje gestuurd. De nr1 had vanmorgen een mailtje gekregen en daar stond in dat de top 5 op de homepage in een willekeurige volgorde zou staan... lekker dus.. dat de meest linkse foto niet automatisch de nummer 1 zou zijn.. dus heb geen idee, lekker geregeld.. ;)

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik moet naar de orthopeed voor mijn voeten, heb al teunzolen die worden aangepast.

@marlen volgens mij mag je 10x stemen op een ag

Deel Deze Pagina